• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

סולסס, שבמהלך חצי יום המסע חזר לצורתו הטבעית למען הנוחות, מקשיב לתלונותיו של בן-המחצית באדישות ולא מזכה אותו בתשובה, אך לדבריה של ג'ינקס הוא עונה "למה לחכות עד למגדל?" לפני שהוא נעמד בדרכה של העגלה המתקרבת מסמן לה לעצור.
 
העגלה מתקרבת, עליה נגלה איש מבוגר. לראשו חבוש כובע עור עגול, וגלימותיו צהובות. הוא נראה עייף, עיניו טרוטות ונפוחות. הוא שולח לעברכם הנהון איטי לשלום.
"יום טוב", הוא אומר, "יכול להיות טוב יותר", הוא עונה לשאלתו של ארים.
הוא עוצר באחת את העגלה כשהוא מבחין בסולסס, "מי אתם? מה אתם עושים פה?", הוא נהיה דרוך לפתע, מביט בכם במתח.
 
"בסוף הרחוב, הבית הגדול מימין. קשה לפספס", הוא עונה בחשש מסוים, ובקול עייף.
מהזווית הזו, ניתן לראות מעט את תכולת העגלה. בתוכה יש ערימה רדודה של בצלים, חלקם מעט חרוכים, חלקם קטנים יחסית.
מרחוק רואים שני שומרים בשער, מביטים במתרחש בעניין.
 
"החלקה שלי נשרפה לפני יומיים. אבל אני אדם שרואה סימן, וממהר לפעול. זה היה רמז מספיק עבה שלא כדאי לתת לשאר הבצלים להיחרך. טמאן למשל, מזלו שפר עליו פחות. האוויל סיים לשתול את החלקה רק שבוע שעבר - מה לקח לו כל כך הרבה זמן רק טירי יודע - והחלקה שלו הותקפה אתמול. במבט לאחור, היה עדיף שיחכה לשתול שנה הבאה. הא!", הוא פולט צחוק ציני.
 
האיש לוקח כמה שניות, סופר באצבעותיו וממלמל מספרים, "בערך שלושים חלקות יש כאן. רובן של בצלים, אבל לא כולן. עד עכשיו נשרפו בערך עשר חלקות", כשהוא שומע את השאלה על השמירה, הוא זורק את ראשו לאחור ופולט צחוק מריר, "כאילו יש לנו מספיק שומרים. רמדי שלחו לקימיטס בקשה לתגבורת, אבל הם לא מוכנים. צריכים את הכוחות שלהם להיערכות מוגברת. משהו עם שודדים שמסתובבים חופשי ומאיימים על הים הפתוח. שטויות בקליפה, אם תשאלו אותי. השומרים שכן יש לנו מתחילים לאבד את זה. אחד מהם טוען ששבוע שעבר הוא ראה גולגולת מרחפת בשדה. הוא עכשיו בבידוד, שלא ידביק בשגעונות שלו את כולנו".

גלגל לי בבקשה בדיקת תובנה (insight).
 
לאנה מעסה את פניה בעודה מקשיבה לחוואי. גולגולת מרחפת אכן נשמע כמו שיגעון, אך היא נתקלה בחייה בדברים משוגעים יותר... כמו היא בעצמה. היא מנסה להזכר אם המורה הישן שלה דיבר אי פעם על גולגלות מרחפות כפי שתיאר, אך החמרמורת מעפילה על מוחה והיא מתקשה להזכר בשיעוריו.

META
מאגיה: 2+2=4, מניחה שלא עוזר לי הרבה
 
חזרה
Top