• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

עד כמה שרומלאוס רוצה להסתער ולחסל אותה, הוא יודע שהוא במיעוט וזה לא הזמן הנכון. הוא מנסה לסרוק את הספינה, מחפש נקודה שממנה יוכל אולי לחבל בה, אולי הוא ימצא דרך לשחרר את העוגן או לגרם לחור קטן בספינה. כל דבר שיעקב אותה.
 
סולסס מביט שניה בארים, לא בטוח שהוא יוכל לסחוב אנשים מתוך במבנה לבדו ומביט שוב לעבר החוף שם נראה שהמצב לא בשליטה בניגוד לכאן. "צריכים עזרה בנמל, אך אני לא בטוח שתסתדר כאן לבדך.." סולסס משאיר את המשפט באוויר מחליט לעשות מה שארים יאמר.
 
META
הצלת זריזות - 13+2=15 בדיוק

IN
לאנה משתמשת במומנטום שהרוחות מספקות לה כדי לדחוף את עצמה ואת האישה אחורנית, ובקצה השערה הן מצליחות להתחמק מהסלע וליפול על הרצפה בבטחה. "את בסדר?" לאנה שואלת את האישה כשהיא עוזרת לה להעמד.
 
רומולוס בוחן את שאר חלקי הספינה. ישנם כמה לפידים בוערים לאורך הסיפון, אם כי ישנם כמה חיילים המתחילים לכבות אותם, בעקבות השמש העולה. בירכתי הספינה, מתחת לסיפון העליון, רומולוס מבחין במקום הקבוע של העוגן. אם כי נראה שיהיה קשה להתגנב לשם בלי שהאיש מול גלגל ההגה יבחין בו.
בקידמת הספינה ישנו המפרש המשני. אולי רומולוס יוכל לחתוך ממנו כמה חבלים, אך יהיה קשה לשמור על יציבות באזור ההוא, בשל מיעוט נקודות אחיזה.

ארים שועט לתוך המבנה. הוא נכנס לתוך מסדרון אבן ארוך וצר, עם הרבה דלתות לאורכו. בכניסה הראשונה שהוא מבחין בה, ישנו אדם תקוע מתחת להריסות אבן, משתעל ומשתנק מהעשן. בהמשך המסדרון הוא רואה עוד שלושה אנשים, אחד גם הוא מתחת להריסות של מה שנראה כארון עץ הרוס, ועוד שני אנשים מנסים לחלץ אותו, אך גם הם בקושי מצליחים להישאר עומדים.
העשן מתחיל להיכנס גם לריאותיו של ארים.

META
גלגל הצלת חוסן (ד"ק 15). בכישלון, ארים סובל מחיסרון לבדיקות זריזות, כוח וחוסן.

"א-אני בסדר", האישה מתחילה להתייפח. לאנה מבחינה שבגדיה, הרוסים ומפוחמים ככל שיהיה, עשויים מבדים טובים ויקרים, ולצווארה ענק זהב משובץ אבני חן ירוקות וכחולות. באותו רגע נשמעת צרחה מתוך הבניין הבוער לידה, ומה שנשמע כעץ מתפצח. השריפה מסביב לבניין שככה מעט, אך בתוכו היא עדיין משתוללת.

סולסס מגיע בריצה לנמל. הרבה ספינות בנמל עולות באש, והרבה אנשים רצים מסביבן בניסיון לכבות את השריפות, להציל את רכושן יקר הערך. אנשים רבים מנסים לחלץ את חבריהם מההריסות הבוערות, ובמרחק מה ישנן שתי ספינות בוערות שהתנתקו מהעוגן, והן נסחפות זו לקראת זו.
 
ארים שם את החולצה על פיו ואפו, אך מעט העשן שנכנס לגרונו וראותיו מספיק כדי לגרום לו להעצר ולהשתעל. לאחר שהוא מתגבר על השיעול הוא ניגש לעזור לחלץ את האדם שתקוע מתחת לארון.

META
חוסן- 13, כשלון
כוח- 9
 
סולסס מתעלם מהרכוש הבוער ומהספינות העומדות להתנגש, הוא יוכל לעזור להם אחרי שהוא יציל את האנשים, ולכן הוא מתקרב אל האנשים המנסים לחלץ את חבריהם מההריסות הבוערות. לפני שהוא מנסה לעשות משהו הוא מנסה לאמוד את מקור הבעיה ולראות מה מונע מהלכודים להיחלץ.

META:
אם הבעיה היא ההריסות מטיל Shatter כדי ליצור פרצה שדרכה יוכלו לעבור.
אם הבעיה היא הלהבות מטיל Gust of Wind.
אם זה גם וגם אז קודם הלהבות ואח"כ הפרצה.
בינתיים הורדתי לחש (1) דרג 2
 
"אל תפתחי תחביב מלהיטלות על גשרים בוערים, זה לא בריא!" לאנה קוראת לאישה ומסתובבת מהר לרוץ אל תוך הבית, מסמנת לאינוש לבוא בעקבותיה. בפנים, היא מרימה את ידיה ומעיפה משבי רוח לכל עבר, מנסה להרחיק כמה שאפשר את העשן והאש. "אני כאן! תסמנו לי איפה אתם!" היא צועקת לאלו הלכודים בבניין.

META
לאנה מטילה Gust כל הזמן כדי לפזר את האש והעשן כמה שאפשר.
 
רומולוס מתגנב בזריזות לפני שהשומרים מתקרבים לאחד הלפידים, ומטפס בקלילות על התורן, הרוח נושבת על פניו. נותר לו רק להחליט איזה מפרש להבעיר, ואיפה. הרוח נושבת על פניו? אפילו רומולוס, שלא היה איש ים מטבעו, יודע להגיד שהמפרש לא אמור להיות מתוח שהרוח נגדית לספינה. משהו מוזר מתרחש.

ארים תוחב את זרועותיו מתחת לאחד הרווחים שארון העץ הבוער יוצר. העץ מכביד עליו וצורב את עורו, אך הוא מספק לשני האנשים הנותרים מספיק זמן כדי להרים את הארון ולהוציא משם את האיש.
"תודה על העזרה ילד! שמענו עוד מישהו במבנה. ראית אותו?", אחד מהם שואל בהתנשמות.

פרץ הרוח מרכך את הלהבות כדי שהמחלצים יוכלו להתקרב לחבריהם. קול הנפץ והעץ המרוסק שעף באוויר מרתיע אותם בתחילה, אך מקל עליהם להתקרב אף יותר. כשהבעיה הזאת עומדת להיפתר, סולסס יכול להקדיש יותר תשומת לב לשאר הבעיות. שתי הספינות שעומדות להתנגש כבר מאוד קרובות, ועל סיפונן הבוער של שתיהן, סולסס מבחין באנשים מתרוצצים בבהלה או קופצים מהמים. נראה שלא כולם יספיקו לעשות כן.

לאנה מצליחה בקלות יחסית לנווט בתוך הבית. הצרחה נשמעת שוב, ולאנה רואה ילדה קטנה באחד החדרים. הצרחה שלה חלשה בהרבה מלפני כן, נראה שהיא שאפה הרבה עשן. קורת העץ בתקרה מעליה נסדקת ומתפצחת, ושברים ממנה מתחילים ליפול לכיוון הילדה.
 
בהבנה שכנראה יש קסם במפרש הזה, רומאלוס ינסה להצית אחר, הוא בספק שהוא יצליח לגרום לו לנזק אש, הוא מחפש את המפרש שקרוב ביותר לבטן האונייה, בתקווה שהאש תתשפט. אם הוא יספיק הוא ינסה לחתוך את המפרש הקסום עם הלהב שלנו בזמן המנוסה.
 
סולסס מבזבז שניות יקרות בניסיון לאמוד את המצב, מה המרחק, האם הוא יכול להגיע אל הספינות לפני שהם יתנגשו ומה גורם לסחף למשוך את שתי הספינות לאותה נקודה. במקרה הנורא סופר גם כמה אנשים יש על כל ספינה.
META:
הבחנה: 11+4=15
חקירה: 10
 
בלי לחשוב פעמיים, לאנה רצה פנימה לכיוון הילדה, מערבלת את הרוחות מעל הראש של שתיהן כדי להגן עליה משבבים הבוערים. לאחר מכן היא לוקחת את הילדה ביד אחת ומגוננת עליה ביד השנייה, ורצה ביחד איתה אל מחוץ לבניין.

META
מטילה מגן כדי להגן על הילדה מהשבבים.
אם צריך אתלטיקה\אקרובטיקה\הצלת זריזות כדי לברוח מהבניין: 11+2=13
 
לספינה יש רק שני מפרשים - המפרש הראשי עליו רומולוס נמצא, והמשני שנמצא בקדמת הספינה. בלית ברירה, הוא מבעיר חלק מהמפרש הראשי. האש נתפסת בבד, ומתחילה להתפשט לאיטה. הוא יודע שיש לו חלון הזדמנויות קטן מאוד לברוח מהספינה לפני שמישהו ישים לב.

META
שכחתי לכתוב בהודעה הקודמת - ארים סופג 2 נזק מוחץ ו2 נזק בוער מההרמה של הארון.

IN
ארים מוביל אותם אל האיש מתחת לערימות הסלעים. שני האנשים ממהרים להתחיל לפנות סלעים, אך העשן מתחיל להיות סמיך מאוד, ולא בטוח שיצליחו לחלץ משם את האיש בזמן.

על כל אחת מהספינות יש חמישה או שישה אנשים לערך שעדיין לא קפצו למים. נראה שהספינות התנתקו מהחבלים שחיברו אותם למזח, מה שגרם להן לצאת מנקודת העגינה שלהן. החבלים ששמרו על המפרשים סגורים באחת הספינות נשרפו, מה שגורם לספינה להאיץ לתוך הספינה השנייה. לסולסס יש חלון זמן קצר מאוד להגיע לספינה השנייה דרך אחת הספינות העגונות, לפני שהן יתנגשו.

META
לפי ההערכה, יש לסולסס שני סיבובים להגיע לספינה השנייה.

שבבי העץ הקורסים נהדפים מהילדה, והלהבות המלחכות בורחות מלאנה, כאילו נרתעות מהעוצמה שהרוחות מפגינות.
היא יוצאת מהבית במהירות, ומניחה את הילדה על האדמה. שניות לאחר מכן הבית קורס ברעש אדיר, מוסיף ענני אבק לעמודי העשן והלהבות שיצאו ממנו.

META
גלגלי בבקשה הצלת חוסן מפני העשן בד"ק 15 (עם יתרון, בזכות הרוחות שהרחיקו אותו ממך). בכישלון, לאנה מקבלת חיסרון לבדיקות זריזות, חוסן וכוח.
 
"תתפסו מחסה!" קורא ארים, ולאחר שהשניים עושים את זה, הוא מתרכז. הוא חושב על סופות הגשם באי שבו נמצא הכפר שלו, הוא חושב על צלילים מוזרים שעולים מההרים בשעות הלילה, הוא חושב על הבזקים לבנים שאחריהם קול רעם מתגלגל, וגל של כוח טהור פורץ מגופו לכל הסביבה, בליווי קול חזק של רעם שנשמע למרחוק.

META
13.
 
לאחר שסולסס מבין את המצב לאושרו הוא מטיל את הלחש המזמן את הרוח במטרה לשנות את כיוון הספינה או לכל הפחות להאט אותה. כשהלחש מושלם סולסס משתדל לשמור על ריכוזו כשהוא פותח בריצה לכיוון הספינה העוגנת ממנה יוכל לעבור לספינה העומדת להיפגע.

META:
לחש דרג 2 האחרון להיום - Gust of Wind
 
חזרה
Top