• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

סולסס (soulless) נאלץ לעבור דרך העיר כדי להגיע לנמל, ולכן הוא נראה כאלף קצת גבוה מהממוצע הלבוש בבגדי מסע.
"מתמחה בדרכי הקסם, גיבור העיר סליני, זה אני, סולסס." סולסס אומר לעבר האחים כמה רגעים לפני שהוא משחרר את האשליה שהסתתר מאחוריה כשעבר בעיר.

אלו מכם שהביטו אל עבר פניו של האלף כאשר הוא דיבר מוציאים את עצמם מביטים אל עבר חזה המוגן בשריון שרשראות וכשאתם מרימים את מבטכם, כשביעים סנטימטר, אתם רואים שפניו של סולסס השתנו לחלוטין; צבע עורו השתנה לכחול, אפו נצבע בגוון אדמדם ועיניו שהיו מקודם כחולות שינו את צבען לצהוב בהיר בעוד זקן קצר צץ על פניו. במבט נוסף, אתם יכולים להבחין שהדבר היחיד שאינו השתנה הוא בעצם שיערו החום-אדמדם ששמר על אורכו הבינוני. חלק מהאנשים הנוכחים אולי הצליחו לקשר את מראהו של סולסס לסיפורים נדירים על רוחות או פיות יער, אבל מביני דבר זיהו אות כפירבלוג.

לאחר שהציג את עצמו למעסיקיו סולסס נעמד ליד קוף-האדם המגודל והחל לסקור בעיניו את הנוכחים כשאת הסקירה הארוכה ביותר הוא הקדיש לקוף לידו נעמד.

META:
כשהוא עבר בעיר - Disguise Self
 
האחרונה להגיע היא בחורה אנושית צעירה הלבושה במעיל ימאים כחול ובנדנה. על אף שהיא מחייכת מבט אחד בפניה מראה שהיא לא ישנה טוב כל כך בלילה הקודם. פניה צעירות ומנומשות, שיערה בצבע קש ועיניה כחולות. על גבה היא סוחבת תיק גב עמוס ורובה קשת.
"איזו יפייפיה!" היא שורקת למראה הלורליי. "לאנה, נעים להכיר." היא מחייכת אליכם, למרות שמרימה גבה למראה הקוף האנושי.
 
"אל תהיה כמו הויקאריים הארורים", יונו גוער בסולסס, "האמונה הזו שייכת לצד השני של מסה".
למשמע שאלותיהם של ארים ולאנה, שני האחים מביטים זה בזה למשך דקה ארוכה. פלורו לאחר מכן ניגש לירכתי הסיפון, כורע לצד מעמד ההגה, ומתעסק במכשיר נחושת קטן המחובר לרצפה. באחת, הספינה מתחילה לרטוט, וחמישים משוטים סך הכל יוצאים מצידי הספינה, מתחילים לעלות ולרדת במים בקצב אחיד. לורליי מתעוררת לחיים, ומתחילה לעשות דרכה לעבר הים הגדול שמעבר לנמל. פלורו נראה מרוצה, "זה מנגנון חדשני, פיתוח של הוגי הרעיונות הטובים ביותר של סליני. חוסך הרבה כוח אדם".
"אנחנו נעים צפון-מערבה", מתחיל יונו להסביר, מוביל את החבורה המשונה לשולחן קטן בחרטום הספינה, פורש עליו מפה, "בינתיים אף עיר לא נענתה לבקשתנו לשלוח תגבורת, יקחו אותם הגלים, אבל הם שומרים על מעקב מרחוק על הספינה. כרגע נראה שהממזרים מתקדמים צפונה, בתוך רכז גדול של איים, כנראה מנסים להקשות על מעקב. הרעיון שלנו הוא לשוט דרך נקיק מוהר, לתוך הים הפתוח, כדי לעקוף אותם ולהשיג אותם בעזרת רוחות צפוניות", הוא משרטט בגסות עם אצבעו העבה על המפה, "כשנגיע אליהם, נוכל לנגוח אותם עם החרטום, ולזעזע להם את הצורה. בשלב הזה נשתלט להם על הספינה וניקח אותה איתנו", הוא מכה עם אגרופו בכף ידו בחוזקה. הספינה כבר עברה את שוברי הגלים, והיא מתחילה להתנדנד כהוגן. השמש מתחילה לפזר את הערפל, ורוח הים המלוחה מכה באפיכם בחוזקה.
"שאלות?", יונו בוחן אתכם במבטו, בודק שאין לכם חרטות אחרונות לפני שכבר מאוחר מדי.
המסע מתחיל.

 
"התפקיד שלכם - שלנו, למעשה - טיפול שוטף בספינה. להתעסק בתרנים, בחבלים, לתצפת, ובעיקר לשמור על הספינה מפני כל פגע. דיאדרומו יודע במה ניתקל בדרך. אבל אתם יכולים להירגע, בדיוק בשביל זה בחרנו אתכם", הוא מחייך, "אגב, לשאלתך, ארים ידידי - יש כאן עוד איש צוות בספינה, הוא אחד הטבחים הראשיים של המלך. במשימה כל כך חשובה, המלך נדיב מאוד".
פלורו מתקרב לחבורה המרוכזת בחרטום, "ואם כבר הזכרנו נדיבות, המלך דאג למצוא בעבור כל אחד מכם מתנה קטנה. אתם תראו אותה על המיטה, כשתיכנסו אליה. בינתיים, אחי ואני נשמח לשמוע על היכולות של כל אחד מכם. הרי כל אחד מאיתנו מכיר רק חצי מהחבורה ה...מגוונת שהרכבנו".
 
"אני צייד," אומר רומאלוס, "חיות, בני אדם, שממה או עיר, אני טוב בלמצוא אנשים. אם יכול גם לפרוץ מנעול או לפרק מלכודת בדרך." הוא אומר בפשטות, "כשזה מגיע לקרב אני משתמש בכל הארנסל שלי, גם במה שיש לי, וגם במה שהטבע נתן לי." הוא מביט באינוש לרגע בודד. "כשיגיע הזמן לאתר אותם, אני אמצא אותם." הוא אומר ופונה ללכת. הולך לחדר שלו.
 
"אני מאזין לסערה," סולסס עונה, "ולפעמים, אם היא מוצאת לנכון, הסערה נאותה להקשיב לי."
בניגוד לאחרים, סולסס לא ממהר לחדר שלו מאחר והוא רוצה למצוא את הנקודה הטובה ביותר על הסיפון בה הוא יוכל להקשיב לרוחות ורק לאחר שהוא ימצא אותה הוא ילך לחדרו.
 
לאנה מעקמת את האף כשהפירבולג המוזר טוען שתביא מזל רע, במיוחד לאור העובדה שלא נשמע מקולו שהוא צוחק או מאוכזב מכך, כאילו סתם מציין עובדה. היא לא בטוחה מה לחשוב על הצוות המוזר שהאחים אספו, והיא מקווה שתצליח להסתדר איתם.
"אני כאן כדי לעזור על הספינה, בכל תפקיד שתצטרכו. ומעבר לכך, אם יגיע המצב לכך..." משהו בעיניה הכחולות מתחיל לרצד, "יש לי כמה טריקים בשרוול."
לאחר מכן היא הולכת בעקבות האחרים לחדרה.
 
"רוצו, רוצו", מגחך יונו, "תהנו מהצעצועים שלכם".
"אל תשפוט אותם, יונו, גם אותי הסקרנות הייתה אוכלת מבפנים לדעת איזו מתנה העניק לי המלך בכבודו ובעצמו".
"הא! כאילו שחסרות לך מתנות. המלך היה משאיר לך אולי עוגייה", שני האחים מתפרצים בצחוק, בזמן שחברי הקבוצה ממהרים לתוך חדריהם.

החדרים אמנם קטנים וצנועים יחסית, אך מעולם לא נראו מגורים כאלה על ספינה לפני כן. כשהצורך בכוח אדם יורד, אפשר לנצל את חלל הספינה לחדרים יותר פרטיים ומושקעים. כל חדר עשוי מעץ משובח וממורק, ומכיל דרגש רחב, שלצידו שידה לחפצים האישיים, וארון לבגדים ומצעים נקיים. מאחורי הדלת תלויה מראה, ומנורה קטנה תלויה מהתקרה, מוארת בקסם. אתם מבחינים על המיטה במתנות הקטנות עליהן דיבר יונו.

ארים מוצא על המיטה חליל פאן, צבוע שחור ומחוזק בעצמות לבנות כשלג. לאורך כל צינור חרוטים בחינניות סמלים וצורות בשפות לא מובנות. ארים שמע על חלילים מהסוג הזה, שהצלילים שהם מפיקים כל כך עוצמתיים, שכל מי ששומע אותם מתחיל לדמיין סיוטים.

META
חליל בלהות (pipe of haunting). שלוש פעמים ביום, אתה יכול לנגן מנגינה צורמת שגורמת לסובבים אותך להירתע ממך. כל יצור עוין בטווח 30 פיט ממך חייב להצליח בהצלת רצון בד"ק 15 או להיות מבוהל ממך. החליל מקבל 1ק3 מטענים בכל זריחה.

על מיטתו של רומולוס מונחת גלימה בצבע כחול כהה, מקופלת בקפידה. כשהוא פורש אותה, רומולוס שם לב להדפס של שתי עיניים באזור הכתפיים של הגלימה, נועצות בו מבט נוקב. הוא נזכר שראה אדם משתמש בה, באחד החופים בהם שהה במהלך מסעו. האיש נהג לצלול איתה כדי לדוג דגים גדולים וחמקמקים במיוחד.

META
גלימת המנטה-ריי. כפעולה, אתה יכול למשוך את ברדס הגלימה מעל הראש. בעשותך כך, אתה יכול לנשום מתחת למים, וזוכה במהירות שחייה של 60 פיט.

המקום הכי טוב שסולסס יכול למצוא הוא עמדת התצפית, ממש מתחת למפרש המקופל. הרוחות מנשבות שם בעוצמה גדולה, שורקות באוזניו ועוטפות את עורו.
כשהוא יורד לבסוף לחדר, הוא מוצא ליד מיטתו חנית, שעונה כנגד הקיר. היא עשויה מעץ חזק, וצבועה בצבע כחול. לאורך הידית ישנם עיטורים של ברק ורוחות.

META
חנית של ברק. נשק קסום. פעם אחת ביום, בחר מטרה בטווח 120 פיט. כנגד המטרה הזו אתה מבצע התקפת טווח. בפגיעה, המטרה חוטפת נזק השווה לחנית ועוד 4ק6 נזק ברק. כל יצור העומד בקו בינך לבין המטרה חייב להצליח בהצלת זריזות (ד"ק 13) או לחטוף 4ק6 נזק ברק.

לאנה מוצאת כלי עץ ובד עדין, מקופל על מיטתה. היא מזהה אותו כמניפה, ובחילה קטנה עולה בה כשהיא נזכרת בכך שגם לג'אנוש הייתה אחת. המניפה מעוטרת בציורים של רוחות, מנשבות בנוחות בין פסגות הרים.

META
מניפה של רוח. פעם ביום, את רשאית להטיל את הלחש gust of wind. כל ניסיון להטיל את הלחש דרך המניפה לאחר מכן מגדיל את הסיכוי שהמניפה תישבר ותיהרס ב20%.

לאחר כמה דקות של סידור החפצים בחדרים, קול שופר חזק נשמע, מהדהד בין כותלי הספינה.
"כולם לסיפון! עכשיו!", צועק יונו.
כשאתם עולים לפני הסיפון, אתם רואים את יונו שעון על מעקה הסיפון, מביט לאופק. לפתע אתם מבחינים בערפל כבד, יותר כבד מערפילי הבוקר מקודם, ערפל פתאומי וסמיך.
כשאתם מתמקדים בנקודה עליה מסתכל יונו, אתם מבחינים בשלוש דמויות נעות במהירות לעברכם.
ככל שהדמויות מתקרבות, כך הן מתבהרות - שלושה אבירים, לבושים בשריונות מעמקים תכולים, קסדות מכסות את פניהם, וחרבות ורמחים רתומים אליהם. למרבה ההפתעה, נראה כאילו הם רוכבים על כרישים.
"עיצרו כאן ואל תתקדמו עוד! יש לכם הזדמנות אחרונה לסובב את הספינה, אחרת נשתלט עליה!", קורא האביר האמצעי, שמחזיק בידו צדף גדול וורוד.
"הייתם מתים, ממזרים! אני אוכל פירות ים כמוכם לנישנוש של אחר-צהריים! אתם מוזמנים לבוא ולנסות אותי!", יונו מקלל אותם, בעוד פלורו מתכונן לגרוע מכל.
"כרצונך", עונה האביר האמצעי. לפתע שלושת הכרישים מאיצים בשנית, ומזנקים מהמים. בעודם קופצים, הכרישים דוחפים את רוכביהם בעזרת זנבם, עוזרים להם להיתלות על מעקה הסיפון.
הרוכב בעל הקונכייה נאחז במעקה הסיפון, ומטפס אליו, נעמד עם חרב מוכנה לקרב. שני הרוכבים האחרים מנסים להרים את עצמם, אך בינתיים נשארים תלויים על המעקה.

META
הקרב מתחיל! גלגלו יוזמה!
מפת קרב
מקמו את עצמכם באזור המדרגות, R-S, 10-12.
שני אבירי ים כרגע תלויים על המעקה, רק אחד הצליח לעלות על הספינה.

סדר יוזמה
ארים: 22
רומולוס: 17
לאנה: 17
יונו ופלורו: 15
אבירי ים: 7
סולסס: 7

נזק לאבירי ים
אביר ים 1: 0
אביר ים 2: 0
אביר ים 3: 0
 
בזכות יכולת מקצוע רומלואס מקבל יתרון בבדיקות יוזמה- 17 בגלגול החזק.
יוזמה של אינוש- 10.

IN
רומאליוס ראשון על הסיפון כשהקריאה מגיעה, הוא מריח את אנשי הים באותה צנחה שהוא למד להריח כל דמוי אדם אחר, עינו נחות על האחד שמטפס על הספינה, וידו נשלחת לחרב הכפולה שלו.
הוא מוכן.
 
למשמע הקריאה סולסס תופס את החנית בידו ורץ אל הסיפון, מכין את עצמו לכל דבר. למראה אבירי הים הוא משחרר את המגן המעוטר בסמל הברק והענן התלוי על גבו, קושרו לידו ומכין את עצמו מנטלית לקרב.

META:
יוזמה: 7
 
חזרה
Top