• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ הרשמה (מו"ד 5, 0/4)

וורפורג'ד - מאושר. המוצא שלו יהיה חייב להיות מאנוטה, כי אם יש מקום שבו בונים מחושלי קרב, זה שם.
טאבאקסי - פחות רואה איך הוא משתלב כאן. אם יש לך רעיון משכנע מספיק אני מקשיב.
אלף ים - כרגע אני לא מאשר גזעים ימיים.
Ghostwise Halfling - מאושר
הסימיטר מאושר, אם כי אני עושה לו נרף קל ברשותך ומוריד את הקוביות נזק שלו לק8 בלבד.

הפורקליימר לא מאושר, אני לא רואה איפה הוא נכנס בדיוק בעולם.
האציל שהסתבך עם הדרואידית נשמע מעניין, אשמח אם תפרט עליו (ותסביר איך שינוי הצורה בא לידי ביטוי בדיוק).

למען הסר ספק, כישרונות מאושרים למשחק.
 
ערכתי את הרקע, ו:
העיר אור כסוף היא עיר קטנה, בתיה עשויים עץ וחיים בה 120 בני מחצית. החיים באור כסוף לא קשעם במיוחד. אין לה קשרי מסחר עם העולם הרחוק והקרוב, היא מתבססת על חקלאות וציד והיא דמוקרטית-היררכית: נבחר מנהיג יחיד כל כמה שנים.

הסקרנות והרצון לעזור ביחד עם התרגשות הביאו את ארים להיות אחד המתנדבים הראשונים למסע. למרות הפחד שלו, הוא מרגיש שכל האנשים שסביבו יגנו עליו והוא בתמורה ידאג למורל שלהם ולשמחה שלהם. והוא גם ינסה לעזור בכל מה שצריך, עם סיכויי הצלחה לא רבים במיוחד.
ונקסטורל- הוא כתב בהתחלה שפעם בשבוע, אני חושב, ואולי יסתדר הרצה מדי פעם.
 
חשבתי לבנות דמות שמכרה את הנשמה שלה בשביל לנצח בדו-קרב/תחרות כדי להרשים את הבחורה שהוא אוהב. אולם, כשבשבט שלו למדו שהוא חסר נשמה הוא הפסיד את הבחורה וסולק מהשבט עד שישיג את נשמתו בחזרה. לאור הנסיבות, הוא מתחרט ומוכן לעשות הכל כדי להשיג את נשמתו (ואת הבחורה) בחזרה.

עד כמה רקע מהסוג הזה זורם במשחק (אם הרעיון לא זורם, אני אנסה לחשוב על משהו יותר סטנדרטי)?
במידה והרקע זורם אלו גורמים בעולם יהיו מעוניינים בנשמה ויוכלו לקחת אותה בלי להרוג את הדמות?
בנוגע לדרך שבה המחסור בנשמה משפיע עליו, חשבתי שזה יהיה בעיקר פלאף, כמו ניתוק מהרגשות שלו, לראות את העולם בצבעים דהויים, ולאבד את שמחת החיים, אבל אני מוכן לקחת גם חסרונות מכניים.

מבחינת גזע, חשבתי על פירבלוג (Firbolg), אם הוא מאושר? אולי חצי אלף-חצי אורק (אני אחפש משהו מכני לזה או פשוט אומר שהוא כזה ואקח את המכניקה של חצי האלף או חצי האורק)? אחד מהבני-תערובת מאושר (לא מופיעים בהודעה הראשונה)?

מקצוע, אני מתלבט, בין כוהן (סערה או טבע) שיכול לעבוד טוב אם אני אומר שכדי לכפר על מעשיו הוא מנסה להתקרב לאידאל של הפירבלוג, כי אולי אז האלים ירחמו עליו ויתנו לו רמז לדרך בה יוכל להחזיר את נשמתו. מצד שני, אולי עדיף בארד (חצי-חצי) או ברברי (פירבלוג או חצי חצי) כי הם יכולים להתאים מאוד לרעיון.
 
טוב, אני אזרוק את הכובע לתוך הטבעת...הנה מה שיש לי
שם הדמות: אלזביר (אלז/אלזי, בקיצור)

גזע: אאסימאר (פרטים בהמשך, יש לי התלבטות בין שני כיוונים שונים

מקצוע: (Celestial warlock (pact of the chain

תיאור הדמות: אלזביר אך בקושי עבר את גיל ההתבגרות. השיער שלו מוכסף, ועיניו התכולות מזכירות עיני נץ בחדותן ובמהירותן. הוא לובש בגדי צבא שחוקים שיושבים עליו בצורה משונה, ובבירור התאימו לאדם בעל מידות גוף שונות משלו
על גבו, הוא נושא רובה קשת מעוצב, מגולף במגוון רחב של תחריטים ורונות, שדרכם הוא ממקד את הקסם שלו.
לאלזי יש זקנקן עלוב למראה והוא אחד ממקורות גאוותו הגדולים ביותר. הוא עונד מספר תגים ומדליות לצווארו ועל דשי המדים המשומשים שהוא לובש, ובאופן כללי הוא יוצר רושם מוקפד מאוד, כמעט צבאי, מצד אחד. ומהצד השני, רושם מעט ''מוזנח'', מאחר שברור ששום פיסת ציוד שלגופו לא הותאמה למימדיו.

לא שזה ימנע ממנו להוריד קליע לשכם למי שיעז להעיר לו על זה


רקע כללי:

''עוד סיפור אחד סבא, בבקשה!"
"בסדר, בסדר, איזה סיפור אתה רוצה לשמוע?"
"ספר לי...על הדרקון הירוק''

וכך החל סבא ווינדריס בעוד סיפור מעשיה, טווה לנכדו הצעיר ופעור העיניים עולם ומלואו. עולם של קסם, של קרבות, של מאבקים ושל נצחונות. הסיפור שלו.

ווינדריס השלישי היה חייל צעיר במשמר העיר כאשר סליני הותקפה על ידי צבא אויב בראשותו של מג אכזר. אנשים רבים מתו או נפצעו קשה, אבל קו חזית פנימי הוחזק בתוך העיר על ידי צוות של לוחמי גרילה, בראשותו של ווינדריס עצמו.

במהלך חודשי הקרבות הקשים, עד לבוא התגבורת, ווינדריס זכה למוניטין כצלף מחונן ומפקד בחסד עליון, שהציל אנשים רבים מספור ממוות אכזרי.

לאחר המלחמה הקשה, שבמהלכה צבר סיפורי מאבק רבים מספור (וכנראה בדה לעצמו עוד כמה), הוא נהפך לגיבור עממי. הפרסים, המנחות, והשלל מהמלחמה אפשרו לו לפרוש לאחר שבקרב האחרון הוא נפצע נוראות, ולנהל חיי נוחות עד שיבוא יומו.

הוא הקים משפחה עם אהובת ליבו, והילד שלהם בבוא היום התחתן עם ביתה של סוחרת מצליחה. הילד שנולד להם היה קטן מדי למסעות המפרכים, ולכן הם נהגו להשאיר אותו אצל סבא וסבתא בזמן הנסיעות אל מעבר לים.

וכך, אלזי גדל. מסתובב בין הרחוב למשחק עם חברים, לבין סיפורי הפלאות של סבו הגיבור האמיץ. סביבה זו עודדה אותו לרצות ולחקות את סבו, להיות הגיבור של כולם, להציל את העולם.

לאחר שנים של שכנוע ותחנונים, סבו גילה לו את הסוד הגדול מכולם, את הדרך שבה הצליח להילחם באופן כה מוצלח, את הסיבה לכך שלכל בני משפחתו, מאז אותו יום גורלי, יש את השיער הכסוף והעיניים הכחולות - הוא לא היה לבדו.

ווינדריס, בתחילת הקרבות, הצליח לכרות ברית עם אכרון זוטר, בא כוחה של מלאכית מלחמה אדירה, שהסכים להעניק לו כוחות על מנת שיוכל לשרוד בשדה הקרב, בתמורה לכך שילחם בשמה של האדונית שלו. ווינדריס הסכים, וכך נולדה השותפות.

וכעת, לאחר שנים כה רבות, נמצא יורש חדש שרצה לקבל עליו את עןל הברית, ולהיות לגיבור של ממש. אלזי החל להתאמן תחת השגחת סבו, והחל לקבל על עצמו את התפקיד כיורש של הצלף האגדי ''עין הספיר''. כעת, כל מה שנותר לו היה לחכות להזדמנות.

ובאותו יום שבו החרב נגנבה, ההזדמנות שלו אכן הגיעה

אופי (כולל נטייה): אלזי הוא מנטיית נ''ט. הוא לא מרגיש מחויבות מעל ומעבר לרשויות החוק, אבל הוא נוטה לכבד אנשים מבוגרים ממנו, במיוחד אם הם נלחמו בעברם/עשו משהו מעניין או משפיע בחייהם.

אלזי מאמין שגורלו הוא להיות גיבור עממי גדול יותר מסבו, ולכן הוא משתדל להיות נדיב, אדיב, ולסייע ללא תמורה למי שזקוק לו. מצד שני, העובדה שהוא כופה את הנחמדות הזו על עצמו, בשילוב עם התנאים היוקרתיים שבהם גדל, גורמת לו להיות אדם מעט מציק מדי פעם, ונראה שהתנשאות ועקיצות חביבות הם טבע שני עבורו.

הוא מבין את החשיבות של עבודת צוות, כמי שגדל כל סיפורי מלחמה מהיחידה האגדית של סבו, אבל הוא רואה בצוות כמעין ''דמויות משנה'' בסיפור שהוא מספר לעצמו.

יש לו חוש טבעי לדרמה ותיאטרליות, והוא מספר סיפורים וגוזמאי מחונן, שלא היה מבייש את טובי החיילים והדייגים בסיפורי המעשיות שהוא יכול לטוות על רגל אחת.

מאפיין אחרון שלו הוא שבגלל שאת רוב הסלנג שלו הוא למד מסבו וסבתו, הוא נוהג להשתמש בביטויים מיושנים מתקופת המלחמה הקודמת, שאת רובם אף אחד לא מכיר, בשילוב עם שפת רחוב. הערבוב בן הארכאי לבין החדש יוצר תערובת מוזרה שעשויה לגרום למבוכה (קרינג'?) מסוים אצל מי שלא התרגל לסגנון הדיבור הביזארי שלו

ציפיות: אני בעיקר מצפה שיהיה לנו מקום לגלות את העולם (כי המעט שאתה חושף נשמע מאוד מעניין), שיהיה מיקוד על עלילה מונעת דמויות ולא רק מונעת גורמים חיצוניים, ושנצליח לשתף פעולה בין השחקנים.

הערה; אני לא סגור אם הדמות שכתבתי תצא מרגיזה/obnoxious מדי או לא, אם נראה לך שכן אז תגיד לי
 
דפ"ד
שם הדמות: רגניר
גזע:גמד
מקצוע: Warlock.
תיאור הדמות: המאפיין הבולט ביותר של רגניר הוא סימון בעור פניו שקשה להבין האם הוא קעקוע או צלקת. מדובר במעין מעגל סביב עינו הימנית אשר ממנו יורד קו מתפתל אל הלחי. באור הסימן נראה שחור, אולם בחשיכה מוחלטת הוא זוהר באור קלוש. מי שיסתכל מתחת לשרווליו הארוכים יגלה שהסמל מופיע גם על שתי זרועותיו, מעט מתחת למרפק. מעסר לסימנים אלו מדובר בגמד בגיל הביניים שנראה רגיל לחלוטין - זקן שחור ומטופח, קרחת קטנה ואף בולט.
רקע:
רגניר מעולם לא היה טיפוס יוצא דופן - הוא עבד ככורה עבור השבט שלו במשך שנים ארוכות ואהב את עבודתו. באופן כללי המלחמות השונות שהתנהלו ביבשת הצפונית בה חי לא הפריעו לו במיוחד שכן לשבט היתה שמירה הדוקה. הכל השתנה כאשר עקב תאוות הכוח והבצע של כמה חברי השבט, הותקף המכרה בו רגניר עבד על ידי שבט של גמדי מעמקים. רגניר והכורים לא היו מוכנים להתקפה והוכנעו בקלות - רגניר נפצע והעמיד פני מת, וכך שמע כי מדובר בבגידה. לאחר שהפולשים הלכו, נשאר רגניר לשכב בחשיכה המוחלטת בעודו מדמם לאיטו. ואז הכל התשנה עבורו - שם בחשיכה, הוא שמע לראשונה ישות אשר תמיד האמין שאינה יותר מאמונה טפלה - החשיכה הנוקמת. החשיכה הינה כוח על טבעי אשר הגמדים לא ממש מבינים, וסופר תמיד כי היא תמיד צופה בנעשה במחשכים, ודואגת לנקום את נקמת החפים מפשע שנפגעו עקב פעולות אפלוליות כמו בגידה. החשיכה אמרה לו כי היא ראתה את אשר קרה, והציעה לו את הכוח לנקום ולחפש צדק עבור המתים. רגניר הסכים להצעה (בעיקר שכן הוא הבין שהאפשרות השניה היא מוות איטי בחושך) והחשיכה סימנה אותו כשלה והעניקה לו מכוחה. הוא הרגיש את הכוח זורם בעורקיו, והצליח לחזור אל השבט שלו. לאחר שהוא הבין כי "החשיכה הנוקמת אמרה לי שX אשם במה שקרה" זה לא טיעון קביל, הוא החליט לקח את החוק לידיים וחיסל באופן אישי את האשמים. על מעשים אלו הוא הועמד לדין על ידי השבט. לאור העובדה שהחשיכה סימנה אותו כשלה הגמדים לא רצו להוציא אותו להורג, והחליטו לגרשו. במשך תקופה מסוימת הוא נדד בקרב ממלכות הגמדים אולם בתוך זמן מה הוא הבין כי הוא והכוח אותו הוא מייצג לא ממש רצויים. על כן הוא נדד דרומה בחיפוש אחר עוולות נוספים לתקן בשם החשיכה.
אופי: רגניר הוא הסך הכל טיפוס די נוח וידידותי - למרות השם המאיים של הכוח אותו הוא משרת, הוא גילה כי החשיכה הינה ישות ידידותית למדי (לפחות כל עוד לא עשית משהו אותו היא רואה כאי צדק חמור שיש לתקן) , שמאמינה כי סוכניה צריכים להיות ידידותיים אף הם - רק בדרך זו הם יצליחו להפיץ את הצדק נטול הפשרות של החשיכה ויוכלו למצוא עוולות לתקן. באופן כללי רגניר מחפש היכן הוא יכול לעזור למסכנים הסובלים מאי צדק חמור אולם לא מדובר בקוד חוקים כלשהו אלא בקוד האישי שלו שמושפע מהקוד של החשיכה הנוקמת. (תוהו טוב)
ציפיות: לא משהו מיוחד, מבחינת מכניגה אשמח אם אוכל לקבל אישור לHexblade patron אולם גם אם לא יש לי רעיונות אחרים לאיזה פטרון היא החשיכה. מעדיף וואטסאפ על פני סקייפ ודיסקורד - לא עובד עם סקייפ בכלל ולא הכי מסתדר עם דיסקורד...
 
ד"ד -אני אשמח אם אנשים שהם לא השה"מ לא יכנסו לקרוא את הרקע שלי ללא רשות. (מציין את זה רק למען הזהירות)
שם הדמות: רומולוס ארג'סקול
גזע: אלף (יער)
מקצוע: סיייר (עוד לא סגור על הארקטייפ, אבל פוזל לחייה)
תיאור הדמות: רשום ברקע
רקע כללי: https://docs.google.com/document/d/1ZINwGu-1JiiNgHOrxADaQrWAh7XBubDNih6nd3mgY2c/edit?usp=sharing
אופי (כולל נטייה): רשום ברקע בעיקרון, הנטייה היא ניטרלי טוב.
ציפיות: עקרונית אני רוצה לתת ביטוי לניסיון של רומלוס להתעלות על אחיו ולממש את הנקמה שלו, הוא לא רואה עצמו כגיבור כרגע, ולכן סיטואציות מוסריות כן יכולות להיות מעניינות. אני עוד לא רשמתי ברקע פרטים על החייה המלווה כי אני עדיין לא נכנסתי לקראנץ', אבל אם אכן אשחק סייר עם חייה מלווה, אני אשמח אם החיבור בינהם יהיה חדש יחסית ולא קשר עמוק וארוך שנים, מבחינתי שהוא התחבר עם החייה יום לפני היציאה למסע, והקשר יתחזק עמוק יותר בתוך המשחק.
כמו כן, הוספתי את הרעיון שאחת השודדות הייתה מרגלת שרצחה את אחיו וכו', אם זה משהו שיעבוד במשחק, אני אשמח אם יהיה לה ביטוי מידי פעם.

לא משנה לי עם וואטסאפ או דיסקורד
 
נשמע מגניב! יש לי כבר כמה זמן רעיון לדמות שמתאימה בול להרפתקה ימית.
שם הדמות: לאנה 'מי-מלח'
גזע: בת אנוש
מקצוע: כשפית (אלך על כשפית סערה, אם תאשר שימוש בXanathar's Guide to Everything)
רקע (+תיאור ואופי): https://docs.google.com/document/d/1atz9oXKdPGb5ga4QZmSUY3noVai8WnG4PRNHKhK3EnY/edit?usp=sharing
בגלל שאמרת שנבנה את העולם יחד לקחתי קצת חירות בהמצאת דמויות וכו', מקווה שזה בסדר

ציפיות: בסך הכל אין לי יותר מדי ציפיות - לא בקטע רע, כמובן! אני רק מצפה למשחק עצמו ומצפה שיהיה כיף. אשמח אם תוכל לשלב את הסיפורים האישיים של הדמויות בהרפתקה איכשהו, אבל זה כמובן תלוי באיך אתה רוצה להעביר אותה.
באשר לקבוצת אאוט, כל אחת מהפלטפורמות שהצעת עובדת בשבילי.
 
ליאור העלה נקודה חשובה. אל תיכנסו לספוילרים של אחרים בלי שהם אישרו קודם.

נשמע טוב סה"כ. אבל מה ארים באמת מחפש? למה הוא עזב את הכפר מההתחלה? האם יש שאלות שעליהן הוא מחפש תשובה? אולי קול רחוק קרא לו לצאת לחופש? אולי זה בכלל מסע נקמה?

קונספט מגניב מאוד :)
הייתי מציע לך להפוך אותו לוורלוק, אבל בטח כבר מיצית את המקצוע הזה...
פירבולג מאושר מבחינתי, נוכל לומר שהם זן של שבטי האורקים השונים בעולם. ברקע רק תפרט מעט על השבט שממנו הדמות הגיעה. מחכה לקרוא.

רקע מושקע. נהניתי לקרוא. אבל בעצם אלזי מעולם לא יצא מסליני, נכון? יש בו חששות לקראת היציאה הראשונה מהעיר, ועוד חתיכת יציאה? יש לו חברים אחרים שבכל זאת הכיר, קשרים אחרים חוץ מסבא שלו?

רקע נחמד. רגניר הגיע למסה מסיבה מסוימת? הוא שמע על חוסר צדק מסוים שנעשה בו? או שנתן לרוח לקחת את המפרשים בלי לכוון לייד מסוים? יש לו קשרים מיוחדים עם אנשים מסוימים מהשבט שלו? או אולי עם אנשים שפגש בדרך?

רקע מגניב. היה כיף לקרוא. נראה שלרומולוס יש הרבה ניסיון כהרפתקן, אבל לא הרבה ניסיון עם החרב. איך הוא מתכוון להתמקצע איתה? אולי בעזרת חבר שהכיר במהלך מסעותיו? או שהוא התהלך בודד בנדודים?

וואו. ממש נהניתי לקרוא! אהבתי את התוספות, וג'אנוש בהחלט הולך להיות נבל שאשתמש בו בעתיד.
לשאלתך - אני בהחלט מתכוון לשלב את הרקעים שלכם בהרפתקה, כמה שאוכל.
וכן, מכשף סערה מאושר
לשאלתי - נראה שלאנה לא פוחדת מכלום, והיא תקפוץ על כל סכנה ואתגר בשיניים חשופות. יש משהו שהיא מסתירה? פחד עמוק שהיא לא מרשה לאף אחד לראות?

אני רואה שהולכת להיות לי התלבטות קשה...
 
מירטוקן
רגניר לא נדד למסה עם מטרה ספציפית - הוא נמלט למעשה ממולדתו שכן הוא הרגיש שהאנשים סביבו עלולים לפגוע בו עקב הכוח אותו הוא משרת. למסה הוא הגיע כי לכאן הדרך הובילה ולאחר מספר שנות נדודים בדרכים בהן הוא נלחם כדי לתקן כוולות ולנקום בשם אלו שלא יכולים לעשות זאת בעצמם. למרות שהוא טיפוס ידידותי, דרך חייו לא ממש מאפשרת לו לתחזק קשרים די זמן כדי שהם ישתמרו לעתיד, אולם באופן מוזר לוורלוק הוא סוג של התיידד עם פלאדין אלף עימו הוא עבד מספר פעמים במהלך נדודיו - הקודים של השניים מתאימים מבחינות רבות כך שיצא להם לעבוד יחדיו ולנדוד מספר פעמים.
 
שם הדמות: טד קרסטיחלבובספי (אני נורא בשמות)
גזע: בן מחצית
מקצוע: נוכל
תיאור הדמות: עור חום בהיר שיער שחור כהה מאוד וארוך אסוף בקוקו של ראסטות (זה תיאור לא טוב אני מחפש תמונה) עיניים בגוון חום דבש. בגובה מטר ועשרים. לובש בדרך כלל בגדים בצבעים חומים/אפורים.
רקע כללי: טד היה בן מחצית די רגיל (בן 21) ממשפחה די רגילה כולם גרים בסליני. אביו אדמונד הוא מלח וסוחר ואימו מינה כובסת. יש לו שלושה אחים מייקל (בן 13) שהתחיל לעזור קצת לאבא בעבודה. רובה (בת 19) מגישה אוכל ומשקאות בפונדק "עין הדג". ובן (בן 9) שבעקרון יש לו מין פיגור שכלי שאצלנו במשפחה פשוט קראו לו (לפיגור לא לילד) "זה". בקיצור טד מאוד אהב את בן אבל לא רצה "לרפא" אותו אלא פשוט לשמח ולעשות לו טוב. הוא ניהיה כייס די מוצלח למרות זאת היה לו סוג של קוד מוסר - לא לרצוח, לא לגנוב ממי שנראה חסר בית ולהשתדל לגנוב בעיקר מעשירים. טד כבר גר באותה השכונה כמו עם שאר המשפחה אבל בדירה אחרת בזמן שהוא מספר להוריו (כשהם שואלים) שהוא "בין עבודות". טד אהב להשקיע את הכסף שגנב בבילוי עם בן ולעיתים כשהיה מספיק כסף גם עם כל המשפחה. אבל כל זה היה לפני שנה כי לפני שנה טד נכנס לכלא זייקן שסמוך לסליני בגלל פשעיו. אבל למזלו לכלא הייתה רמת אבטחה מזוויעה והוא ברח ממנו תוך שבוע. לאחר מכן טד הצטרף לשבט בני מחצית נוודים שנודדים באזור החוף בעיקר. הוא סיפר להם את סיפורו האמיתי והבטיח שלא יגנוב מהם דבר ובשבט קיבלו אותו בזרועות פתוחות. הם סוגדים לדיאדרומו והם מכנים את עצמם הטניסקים. הוא מתגעגע לסליני ולמשפחתו אבל הוא יודע שכרגע השבט הוא המשפחה שלו ובסך הכל טוב לו בשבט והוא מחבב אותם בעיקר את הבן של ראש השבט - טליג. (אני אשמח שכשטד יצורף למסע יובטח לו לקבל חנינה על פשעיו במידה והמסע יצליח ויוכל לחזור לגור בסליני).
אופי (כולל נטייה): תוהו ניטרלי אכפת לו מאוד מהקרובים אליו והם חשובים לו מאוד אך לא אכפת לו מהחוק. בדרך כלל פזיז , אמיץ ומשדר שמחה. לא חושב הרבה על ההשלכות של המעשים שלו.
ציפיות: עדיף דיסקורד מבחינתי. האמת היא שהעיקר שיהיה מהנה ושתתחשב בלו"ז שלי שלפעמים ניהיה קצת עמוס וזהו בעקרון. /spoiler]
 
yds
חששות? לא ממש...ואם כן, לא תשמע את זה ממנו!
הוא להוט לצאת לעולם, להיות גיבור, לעזור לאנשים. אז מה אם הוא מתרחק מסבא וסבתא וההורים והחברים...אחרי הכל, הוא תמיד יכול לחזור הביתה במקרה הצורך...נכון?...

הוא לא רגיל לקשיים, והוא מקווה מאוד שהוא יעמוד באתגרים. אז מעבר לחשש של ריחוק מהבית וממי שהוא מכיר, אז יש לו את התקווה המעורערת מעט שהוא יצליח להסתדר עם האתגרים הפיזיים-חומריים של הפרא שמחוץ לעיר.

למרות שאלזי בילה רבות משעות ילדותו אצל סבו, זה לא אומר שלא היו לו חברים. בצעירותו, הוא קיבץ סביבו קבוצת משחק שנפלה איתו לתוך עולמות של דמיון, כאשר הבית ההרוס בקצה הרחוב הפך לטירה אפלה, החתולה של סבתו הפכה למכשפה מרושעת, ועוד כהנה וכהנה, כיד הדמיון הטובה עליהם....

עם השנים, הקבוצה גדלה ביחד, ולאט לאט הם החלו להתפצל לדרכיהם השונות. אחד למסחר, אחד למשמר העיר, אחד ללימודי קסם, אחד נסע מעבר לים, ורובם נשארו בעיר להתעסק במה שהןריהם עסקו בו. הוא בקשר יותר טוב עם חלקם, ופחות טוב עם אחרים.


מלבד זאת, הוא מכיר גם את רוב השכבה הזקנה של תושבי העיר, משעות התה הארוכות שלהם בבית של סבו וסבתו.
 
שה"מ
הוא היה לבדו בשממה, בקשר לחרב, אני חושב שהוא מרגיש טבעי בה, היא סוג של המורשת שלו, הוא רק עכשיו מצליח להשתמש בה כראוי (לאור דרגה 4 הוא כנראה יהיה עם הכישרון שלה) וכנראה ינצל את רוב הזמן הפנוי שלו בשביל להתאמן עליה לידי שלמות, ברמה של ניצול זמן השינה הקצר של אלפים כדי להתאמן כל לילה ובכל הפסקה וכו'.

עריכה- במחשבה נוספת אני חושב שאולי לשחק לוחם-אם ארקטיים של אביר מאגי. זה קריטי לסגור מקצוע עכשיו או שזה יכול לחכות לאם אני אתקבל?
 
אז הוא מעין שליח של הכפר לעולם? מי שלח אותו? אולי מנהיג הכפר, אולי דמות סמכותית אחרת?
יחסית לפעם ראשונה מחוץ לבית, הוא נמצא הרבה זמן ורחוק מאוד ממנו. יש משהו שמחזיק אותו מנטלית? חפץ או מחשבה על אדם מסוים קרוב לליבו?

איך הברית של רגניר עם החשיכה באה לידי ביטוי?
העזיבה שלו את השבט הגיונית - אבל מאוד פתאומית. יש משהו מסוים שהוא מתגעגע אליו בשבט? אשמח אם תתאר קצת את השבט.

אשמח אם תפרט איך המשפחה שלו הגיעה לסליני, שכן בני מחצית לא נפוצים בחלק הזה של העולם.
באמצע הרקע השם שלו השתנה לנייף ואז שוב לטד, ואני לא בטוח לאיזה שם התכוונת במקור.
חוץ מזה - האם הוא אי פעם חרג מהקוד שלו? סיטואציה מורכבת שבה הוא הבין שאין לו ברירה?

הבנתי.
יש לו קשר מסוים עם הארכון? או שהוא נתן לווינדריס את הכוחות וברח? יש לו אג'נדה מסוימת?
אלזי אי פעם תהה למה דווקא ווינדריס פגש את הארכון?

מה הפחד הכי גדול של רומולוס?
ולא, לא קריטי לסגור את המקצוע עכשיו.
 
שה"מ
להיכשל, בין אם זה למות לפני שהוא הספיק לנקום, לאבד את החרב שלו... אף על פי שרומלורס מראה קצת ניתוק ממה שאביו חושב, הוא עדיין ילד שרוצה לפעמים לקבל את התמיכה של אביו, יכול להיות שלהביא על עצמו, על אביו או על זכר אחיו חרפה יהיה האיום הכי גדול שלו והדבר ממנו הוא ירתע יותר מכל, ובכל מחרי.
 
חזרה
Top