• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הכה את הפונדקאי, מה אתם חושבים?

אהלן,
מדי פעם לצוות המשגיחים יש רעיון מגניב, כך נולד לו למשל אתגר המשחקי שליטים ושדים.
הרעיון החדש שאנו חושבים עליו הוא להכריז פעם בחודש על "הכה את הפונדקאי" בו אחד ממשתתפי הקהילה עונה על שאלות הקהל, שואל שאלות בעצמו ומציג את עצמו.

איך זה יעבוד?
כל פונדקאי צריך לספר על עצמו, על הרקע שלו בעולם המשחקים, ובפונדק. ואז לענות על שלוש שאלות (כי שלוש זה תמיד טוב).
- במה הוא משחק היום ואיזה משחקים הוא הכי אוהב?
- סיפור משעשע / מיוחד על הפורום או התחביב
- חוויה מגניבה מהחיים האמיתיים.
- ולענות על השאלה שמי שבחר אותו שאל.

- השם, אנחנו לא נעולים על הכה את הפונדקאי. חשבנו גם על פונדקאי החודש, אבל אולי אפשר לעשות שמתלבש באופן טבעי עם תואר שעובר מאדם לאדם.
- אחד התפקידים של הפונדקאי בחודש ספציפי, הוא לבחור את היורש שלו. בגדול אין הנחיות קשיחות, אבל צריך לעבור אישור שלנו. למשל שזה חבר מוכר בקהילה, עם נפח פעילות. עדיף שזה יהיה מגוון (כלומר, שמכירים את היורש דרך הפורומים והוא לא בן-דוד), ולפחות בכמה החודשים הראשונים, הדגש הוא על משתתפי הקהילה ולכן לא יהיו משגיחים (בהווה או בעבר) לדעתנו.

לפני שנתניע את זה בפועל (כנראה הראשון יהיה ב-15 לאוגוסט, וכך נמשיך כל חודש) נשמח לשמוע את הפידבק שלכם: על השם, על הקונספט, והמלצות.
נ.ב. מבוסס בין היתר על Geek of the Week - https://boardgamegeek.com/thread/1542115/geek-week-545-phil-christiansen-somewhatdamaged
 
נשמע בהחלט חמוד, אבל כשחושבים על זה, פעם בחודש נשמע לי קצת מעט מדי. אולי פעם בשבועיים? כמו אתגרי הכתיבה? זה יכול לעבוד.
מה שכן השם לא משהו, אולי משהו שקשור למשחקי תפקידים? אני חושב על משהו שקשור לזר המסתורי שיושב בפינת הפונדק ומציע משימות, אבל אין לי באמת מושג.
 
המגדל הבודד אמר/ה:
מה זאת אומרת נפח פעילות?
הכוונה למשתמש פעיל בפורומים: לא מישהו שהצטרף לפני חודש, הפסיק לכתוב בפונדק או מפרסם הודעה פעם בכמה שבועות. לא רצינו לשים סף מספרי.
 
אפשר להגריל
כלומר, לקחת את רשימת המשתמשים, להוריד את מי שמתחת לסף, למספר את מי שנשאר, ולהגריל. מי שיצא ולא ירצה, לא חייב, אפשר להגריל שוב.
 
shachar2004 אמר/ה:
אפשר להגריל
כלומר, לקחת את רשימת המשתמשים, להוריד את מי שמתחת לסף, למספר את מי שנשאר, ולהגריל. מי שיצא ולא ירצה, לא חייב, אפשר להגריל שוב.
אתה מזלזל בכמות המשתמשים הלא פעילים שהמערכת משאירה רשומים.

ובנוגע לרעיון- אני צריך להסתכל על Geek of the Week לפני שאוכל לתת דעה בנושא, כי כרגע אני קצת סקפטי בנושא.
 
בנוגע לסף מספרי: לפחות בהתחלה אנחנו מעדיפים לא להגביך , אם הצורך יעלה נשקול שוב.
לגבי הגרלת משתמשים - זה מסבך את התהליך ומפספס חלק מהפואנטה. עדיף שכל אחד יבחר את היורש שלו.
 
רעיון נחמד, גם השם שלו, אבל לדעתי לא צריכים לעשות משהו על החיים הפרטיים. אני חושב אולי על דברים מבחינת משחקי תפקידים, סיפורים ספרים וסרטים וכו'. הנושאים של הפורום. חוץ מזה, לדעתי לא צריכה להיות הגבלה של "מי שלא עשה ככה וככה הודעות, לא נכנס", כי זה פשוט לא נראה לי מתאים. אם אני רוצה להוריש את התפקיד שלי למישהו, אני צריך לראות שהוא לא אחד כזה שחפיף ופעם בכמה חודשים הוא נזכר ב"פורום ההוא שהייתי בו פעם".
 
הי קוסם,
חלק מהמטרה זה גם להכיר את האנשים מאחורי הכינוי - לא צריך לחשוף עכשיו את הטלפון והכתובת, אבל כן נחמד לדעת יותר על אנשים בפורום מעבר לכינוי. כל אחד לבחירתו הוא.
 
חזרה
Top