• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חיפוש שחקנים הזמנה למשחק אברון וירטואלי (e5)

The Time

פונדקאי ותיק
טווח גילאים
18+
מיקום בארץ / פלטפורמה
דיסקורד
המגדלים הנישאים של שארן משקיפים על יבשת מצולקת מהמלחמה האחרונה, המדינות שצמחו מהאפר מתמרנות זו סביב זו ומתכוננות לעימות הבא. האנשים הפשוטים לא יודעים מה יוליד היום, וגלים של פליטים ומחושלי קרב שמחפשים להם חיים חדשים שוטפים את הערים הגדולות. בצל מגדל התריסר, מושב המועצה הגבוהה של בתי הדרקון, במבנה קטן שעוד ניכרו בו סימני קרבות מול כנופיות העולם התחתון, בת מחצית עייפה תולה שלט:
דרושים הרפתקנים לשירות הדבש"ת, ארגון ההרפתקנים של מועצת התריסר!


אני ועוד מספר מנחים (ביניהם גם נרוביאן, שפרש מהנחיה בקמפיין לאחרונה בעקבות עומס) מריצים כבר מאז ספטמבר 2020 משחק בעולם של אברון, בו כל השחקנים הם הרפתקנים בשירות ארגון ההרפתקנים של התריסר. המפגשים עצמם נערכים בדיסקורד, ועומדים כל אחד בפני עצמו, אך מתרחשים באותו עולם וכחלק מהתחרשויות גדולות יותר. בין המפגשים השחקנים מוזמנים לשחק את הדמויות שלהם בחדרי צ'אט בשרת של הדיסקורד. נכון לכתיבת שורות אלו הדמויות בדרגה שש, ומשחקים במהדורה חמש. בקיצור: בונים דמות, מקבלים אישור מהמנחים, ומצטרפים לאיזה מפגש שרוצים ומתאים לכם.
נשמע לכם מגניב? מוזמנים להצטרף לשרת כאן.
רוצים לראות עוד פרטים על העולם לפני שמצטרפים? ערן, אחד המנחים האחרים, הכין סרטונים שמסכמים את 22 המשימות הראשונות, כאן ו-כאן, ויש סיכום של כל 38 המשימות שהיו עד כה בלוח הטרלו של הקמפיין, כאן.

מוזמנים לשאול כאן שאלות אם יש לכם, או להצטרף לשרת ולשאול שם.
 
חזרה
Top