• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חדשות הכרוז הוכרז משחק תפקידים לאווטאר- כשף האוויר האחרון!

חברת מאגפיי, שידועה בעיקר במשחק התפקידים שלה Masks, שתורגם לעברית תחת השם "פלאים- גיבורי המחר", הכריזה היום שהיא סגרה עסקה עם VicaonCBS כדי להוציא משחק תפקידים בעולם של אווטאר- כשף האוויר האחרון והאגדה של קורה.

ספר הבסיס אמור לצאת בפברואר 2022, ושני ספרי הרחבה בשם "עיר הרפובליקה" ו"עולם הרוחות" יצאו באוגוסט 22 ופברואר 23 בהתאמה.

אז אני לא יודע מה איתכם, אבל אני עכשיו בהייפ! יהיה ממש מעניין לראות איך מאגפיי יעבדו על הנושא. אני מקווה שזה לא יהיה משחק PBTA כמו פלאים, משהו עם קצת יותר מכאניקה יהיה נחמד. אבל גם אם זה יהיה PBTA, אם זה יהיה טוב לא יהיו לי טענות!

עריכה: אחרי קצת חפירה, התכנון הוא אכן למשחק PBTA. אחד האנשים שעובדים על זה הוא James Mendez Hodes, שזכה בפרסי ENnie על העבודה שלו על הים השביעי ועל scion.
 
עריכה אחרונה:
חברת מאגפיי הוציאה עד היום רק משחקי מנוע האפוקליפסה, אז אין סיבה להניח שהם יסטו מזה הפעם. אבל הם יודעים גם לעשות גרסאות מורכבות יותר של המנוע.
לדוגמה בכלתו של כחול הזקן, כל השחקנים משחקים דמות אחת (הכלה), בצללים עירוניים יש דגש גדול על הפעלת האנשים שלך נגד האנשים של דמויות שחקן אחרות, ובגרסאות הפלייטסט של Root יש קבוצה שלמה של מהלכים מיוחדים לקרב.

ראה גם כאן:
 
הסדרה המצוירת, הקומיקסים, וזוג ספרי הפריקוול המדהימים, אני רוצה לדייק!
(כמובן הסדרה מהווה סיפור שלם, ולא צריך לקרוא את הקומיקסים שמהווים סיקוולים וside stories, או את הספרים המצוינים שמתרחשים כמה מאות שנים לפני עלילת הסדרה, אבל מומלץ! הם טובים! ממש!)
 
הפרק הראשון מתניע באמת רק בשליש השלישי של הפרק בערך (אחרי שהנבל והגיבורים נפגשים). הפרק השני משתפר מאוד ביחס אליו, ופרק 3 של הסדרה הוא לגמרי Gamechanger אבל שדורש היכרות עם הדמויות שהוצגו בשני הפרקים הראשונים.
 
עריכה אחרונה:
הסדרה אכן לא זמינה בנטפליקס בארץ (אבל כן בארה"ב) - בטח משהו מול בעלי הזכויות על התרגום/דיבוב.

לארקין - בסדרה איזנו את זה על ידי כך שחלק ניכר מהדמויות הם כשפים בעוצמה חריגה בפני עצמם, והאווטאר צעיר. אני מניח שאפשר ליישם את זה גם במשחק.
 
זה משחק מנוע האפוקליפסה כך שאיזון בקרב הוא לא הבעיה( כמו בפלאים למשל), הבעיה היא שהאווטאר הוא בהגדרה הדמות הכי חשובה והמערכה אמורה יחסית להתמקד סביבו אם הוא חלק מהחבורה.
 
אגב, כמו בפלאים, יכול מאוד להיות שסוגי הדמויות לא יהיו מבוססים על סוגי כשפות אלא על קונפליקט אישי של הדמויות. זה מאפשר להכניס יותר סוגי דמויות למשחק ומספר הסבר למצבים של החלפת סוג דמות.

אם אין את הסדרה בנטפליקס, אז אולי באתר של ניקולודאון? אני די בטוח שהיא קיימת ברשת באופן חוקי.
 
אגב, כמו בפלאים, יכול מאוד להיות שסוגי הדמויות לא יהיו מבוססים על סוגי כשפות אלא על קונפליקט אישי של הדמויות.
יכול להיות, אבל אני לא חושב כי ההבדל בין הכשפויות בשונה מכוחות על הוא לא רק תיאורי וגם לאומות השונות יש יחסית אופי אופייני.
 
אם אין את הסדרה בנטפליקס, אז אולי באתר של ניקולודאון? אני די בטוח שהיא קיימת ברשת באופן חוקי.אבדוק תודה, למרות שמוזר לי לבדוק דברים כאלו שלא עבור הילדים שלי

אבדוק תודה.
 
אני דווקא חושב כמו הנרוביאן. הרי צריך מכאניקה מאוד מאוד כבדה מכאנית כדי לשקף הבדל בין הכשפות של כשף האדמה הזריז והאכזרי לכשף האדמה הממש חזק אבל מקובע, הרבה יותר נוח להשאיר הכל כ'כשפות אדמה'[מקסימום לתת כוח יחסית מתקדם של 'כשפות חול' או 'כשפות מתכת'] ולאפיין את הדמויות לפי האם הן "פועלות מתוך תחושת נקמה" או "נאחזות באופן נואש במוסכמות".

זוקו לצורך העניין הוא כשף אש די סטנדרטי, לא שונה מהותית מאירו חוץ מזה שאירו יותר חזק ומכיר יותר טריקים- אבל מקורות הכוח שלהם שונים לחלוטין- זוקו פועל מתוך נקמה וכעס, ואירו מתוך עצבות ובגרות. ברגע האמת זוקו ינצח כי הוא היורש המיועד והכבוד שלו חשוב לו, ואיירו ינצח כי הוא חכם ומושל בכעס שלו.

האמת שהאולטימטיבי יהיה איזשהו שילוב בין השניים, קצת כמו שעשו בעיר בערפל.
 
חזרה
Top