• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 הדרקון השמימי - פטרון למכשף

אז הנה אנחנו כאן שוב. כמו שאמרתי, אני לא יודע אם אני אעשה את זה לכל המקצועות, אבל כרגע עולים לי רעיונות טובים. הפעם רציתי להתמקד טיפה בדרקונים המזרחיים, שלא מקבלים מספיק פוקוס במו"ד ושאני אישית אוהב יותר מהדרקונים המערביים. ובגלל שהנזיר כבר מקבל נתיב דרקוני בספר החדש, החלטתי שהמכשף הוא המקצוע המתאים ביותר לזה. בואו נראה איך זה יצא.



נאמר שקרפיון שמצליח לקפוץ מעל למפל קסום הופך ללונג, דרקון שמימי. אבל האם אי פעם ראית את זה בפועל? לא מפתיע. אלה שחוזים במחזה הנדיר הזה יגלו שמאותו יום ואילך, תמיד יש מישהו ששומר עליהם. הדרקון השמימי מעניק את חסותו לזה שחזה בהתהוותו, ומעניק לו מזל ושגשוג למשך שארית ימיו. מי יודע. אם גורלך ישחק לך, אולי יום אחדגם אתה תזכה לחזות בהתהוותו של דרקון שמימי.

הדרקון השמימי - פטרון למכשף

לחשי פטרון
כאשר אתה רוכש נתיב זה, הלחשים הבאים נוספים לרשימת הלחשים שאתה יכול לבחור כאשר אתה מקבל לחש מכשף חדש.

דרג לחשלחשי פטרון
1Create or Destroy Water, Fog Cloud
2Skywrite, Warding Wind
3Waterwalk, Revivify
4Aura of Purity, Control Water
5Control Wind, Maelstrom

לחשוני בונוס
כשאתה רוכש נתיב זה בדרגה ראשונה, אתה לומד את הלחשונים Gust ו-Shape Water. הם נחשבים כלחשוני מכשף עבורך, אבל לא נחשבים עבור כמות הלחשונים שאתה יכול ללמוד.

מזל משמיים
לאחר שחזית בהתהוותו של דרקון שמימי, מזלך תמיד משחק לך בצורה כזו או אחרת. כשאתה רוכש נתיב זה בדרגה ראשונה, אתה מקבל מאגר של 4 קוביות מזל, שהן ק4. לאחר שגלגלת גלגול מיומנות, הצלה או התקפה, אבל לפני שגילית את תוצאת הגלגול, אתה יכול לבחור לנצל אחת מקוביות המזל שלך ולהוסיף אותה לתוצאה. בנוסף, כאשר אתה מותקף, אתה יכול לבחור לנצל אחת מקוביות המזל שלך ולהחסיר אותה מתוצאת גלגול ההתקפה. אתה חייב לעשות זאת לפני שאתה יודע האם ההתקפה פוגעת או לא. המאגר שלך מתחדש במנוחה קצרה או ארוכה.
קוביות המזל שלך גדלות ל-ק6 בדרגה 6, ל-ק8 בדרגה 10, ול-ק10 בדרגה 14.

דע נפש כל חי
כאשר אתה מגיע לדרגה 6, אתה מקבל תובנה עמוקה על האופן בו הנשמה מתקשרת לגוף. כפעולת בונוס בתורך, אתה יכול לבחור יצור בטווח 5 רגל ממך ולנצל אחת מקוביות המזל שלך. היצור מרפא כמות נקודות פגיעה שווה לתוצאה ועוד תוסף הכריזמה שלך.

דרך השחקים
כאשר אתה מגיע לדרגה 10, אתה לומד להשתמש בדרך השחקים, לרוץ על עננים המופיעים תחת רגליך בקלילות. אתה יכול לנצל פעולה רגילה בתורך כדי לקבל מהירות מעוף למשך דקה. המהירות הזו שווה למהירות התנועה שלך. לאחר שהדקה עוברת, אתה יורד אל הקרקע ללא פגע.
אתה יכול להשתמש בפעולה זו מספר פעמים בתור השווה לתוסף ההתמחות שלך. אתה מחדש את כל השימושים במנוחה ארוכה.

מזל בלתי נדלה
כשאתה מגיע לדרגה 14, מזלך משחק לך אפילו יותר. כאשר אתה מגלגל יוזמה בלי קוביות מזל, אתה מקבל קוביית מזל אחת חזרה.

צורת הדרקון
לאחר שהגעת לדרגה 14, אתה עולה לרמה חדשה לגמרי של קיום, ולומד כיצד לתעל את הקשר השמימי שלך וללבוש צורה דרקונית. אתה יכול להשתמש בפעולת בונוס כדי ללבוש צורה של דרקון שמימי אדיר למשך שעה. אתה מקבל 100 נקודות פגיעה זמניות, שאובדות בתום השעה. כאשר אתה מאבד את כולן, צורת הדרקון אובדת.
בעת שאתה בצורה זו, אתה מקבל את היתרונות הבאים:
  • הגודל שלך הופך לכביר.
  • בעת שאתה אמור לנצל קוביית מזל, אתה יכול לבחור לגלגל ק6 ולהשתמש בתוצאה הזו במקום זאת.
  • אתה מקבל מהירות תעופה של 120 רגל.
לאחר שהשתמשת בתכונה זו, אתה לא יכול להשתמש בה שוב למשך שבוע.

בונוס - שבועה קמאית חדשה למכשף

ברכת השמיים
הפטרון שלך מעניק לך את היכולת להוריד מטר מהשמיים. לאחר עשר דקות של ריכוז וטקסים, אתה יכול להוריד גשם על פני אזור של כמייל רבוע למשך שעה. יכולת זו לא יכולה לבטל השפעות מזג אוויר קסומות אחרות, ותיכשל אם קסם כלשהו משפיע על מזג האוויר. לאחר שהשתמשת ביכולת זו, אתה חייב להשלים מנוחה ארוכה לפני שתוכל להשתמש בה שוב.
 
עריכה אחרונה:
בדרגה 14 הקוביית מזל שלך היא ק12, אני לא מבין מה החיזוק פה?
הרעיון הוא שיש לך אינסוף קוביות מזל. כלומר, אתה יכול להשתמש בקוביות שלך, או שאתה יכול פשוט לגלגל 2ק4 בלי לנצל קובייה.
 
כן, זה די חזק. זו צורת פעם בשבוע, אז נתתי לעצמי להתפרע קצת. בפועל, זה שווה ערך ללתת לעצמך יתרון לכל הגלגולים וליריב חיסרון לגלגולי התקפה נגדך למשך שעה. בדרגה 14 זה מרגיש לי חזק מאוד, אבל לא שובר משחק. אולי אני טועה, אבל זו חוגה שאפשר לשחק איתה בזה שפשוט משנים את קוביית המזל האינסופי. אז אם זה באמת מרגיש חזק מדי, פשוט עושים את זה 1ק6 או אפילו 1ק4.
 
אני לא סובל יכולות שלא מתחדשות לאחר מנוחה קצרה או ארוכה אלא לאחר כמות זמן שרירותית. הן פשוט לא מרגישות מתאימות לשיטה.

בכללי, הנתיב נראה נחמד- אם כי קצת חזק מדי. הייתי הופך את מספר קוביות המזל לתלוי בתוסף ההכשרה שלך. או זה או שהייתי מוריד אותן סיווג גודל כדי שיתחילו כ-ק4 ולא כ-ק6.
 
אני לא סובל יכולות שלא מתחדשות לאחר מנוחה קצרה או ארוכה אלא לאחר כמות זמן שרירותית. הן פשוט לא מרגישות מתאימות לשיטה.

בכללי, הנתיב נראה נחמד- אם כי קצת חזק מדי. הייתי הופך את מספר קוביות המזל לתלוי בתוסף ההכשרה שלך. או זה או שהייתי מוריד אותן סיווג גודל כדי שיתחילו כ-ק4 ולא כ-ק6.

אני מבין למה. אבל אני כן אוהב אותן כיכולות של דרגות גבוהות, כי זה נותן רמה מסויימת של מתיחות בשימוש ביכולות שחסרה לדעתי בדרגות הגבוהות יותר.

הקטנתי את קוביות המזל ואת קוביות המזל האינסופיות, והורדתי את התוסף לדרג"ש של הדרקון שנשאר שם בטעות מגרסאות קודמות.
 
חזרה
Top