• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 הדרקוליץ' חוזר וזקוק לליטוש

שוב אני מחזיר אתכם לדרקוליץ' שלי Xinvarwaataa, אני צריך רעיונות לגביו, אבל לפני זה כמה פרטי רקע:
* מדובר בדרקון כחול עתיק שכת הדרקונים סייעה לו בטקס להפוך לדרקוליץ' (כמובן שהוא רצח אותם בשניה שחזר כדרקוליץ').
* הוא חי בעיר האבודה (התת קרקעית) נאבנדיץ' שאליה הגיעה החבורה וממש בסוף הסשן האחרון פגשה אותו.
* בעיר ישנן אלפי רוחות רפאים שXin כלא בכדי להזין מדי פעם את הפילקטרי החבוי שלו.
* רוחות הרפאים פוחדות מהדרקוליץ' וניסו לרמוז לדמויות על דרך להרוס את סלע הנשמות שכובל אותן.
* בגדול אני רוצה שההתקלות איתו תהיה קטלנית עד כדי בלתי אפשרית (אני מקווה שהדמויות יכנסו לבצע את המשימה - השמדת סלע הנשמות ויברחו).

אז מה אני רוצה בעצם?
1. הכי חשוב, מלכודות (בעיקר קסומות) שהדרקוליץ' הכין בעיר מבעוד מועד, הוא הרי אלפי שנים מתבצר שם וחוקר לחשים ויכולות שליטה באל מתים.
אלו יכולות להיות קומבינציות של Glyphs או דברים דומים שישנו את הסביבה בעת הקרב.
2. לחשים מיוחדים שלא נמצאים בספרים הרשמיים, שהדרקון פיתח ושכלל עם השנים.
3. יכולות שיהפכו אותו למיוחד (לדוגמא חסינות ללחשים מעוצמה X ומטה, דלת מימדים אל צללים X פעמים ביום, נשיפה שמנפישה גופות חוץ מהנזק וכו').
אפשר לקחת את זה גם לשינויים פיזיים/ניסויים שהוא ערך על גופו.

כמו תמיד, אוהב לשמוע את הרעיונות שלכם ותודה מראש!

:dragon:
 
בנוגע ללחשים, מוזמן לבדוק את הארכיון המאגי, שבו ריכזתי יותר ממאה לחשי הומברו שהכנתי. אולי תאהב אחד מהם.


אם השאלה היא מלכודות, אני אוהב לעשות את הדבר הזה ממשחקי מחשב, שאזור מסומן כמה שניות לפני שמלכודת מופעלת בו. אתה יכול שבכל סיבוב של הקרב אזורים מסויימים על המפה יתחילו לזהור, ובסוף הסיבוב הם יתפוצצו.
אחרי כמה סיבובים, הדרקוליץ' ישתמש באיזשהו לחש מורכב, והם יצטרכו להצליח בבדיקת ארכנה כדי להבין שהוא החליף את הלחש ועכשיו כל המקומות שלא מסומנים יתפוצצו בסוף הסיבוב.
שחק קצת עם הרעיון הזה. זה מכריח את השחקנים לשים לב לפרטים בתיאור שלך ולהפעיל את הראש.
 
יש לי כמובן גם את הברקים של פעולות המאורה שלו, נחמד הרעיון של המלכודת המתחלפת, אני אולי אאמץ את זה רק עם קומות מתחלפות, מפני
שהקרב הזה הולך להיות מורכב גם מבחינת התלת מימדיות שלו, כי העיר בנויה כספירלה והדמויות פוגשות את הדרקון באחתת הקומות האמצעיות:

1634116344226.png
 
באת'אס יש מפלצת מגניבה בשם Zombie Cactus. הקקטוס הזה הוא צמח טורף נע, ונראה כמעט זהה לקקטוס אחר שידוע בפירות עסיסיים מלאי נוזלים. עם התחפושת הזו, הוא תוקף יצורים וניזון מהלחות ומכוח החיים שלהם. הפירות שלו מלאים בנבגים שמשתלטים על מי שאוכל מהם, והופכים אותם לזומבים תחת שליטתו במותם (ויוצאים מהחול כשהוא צריך אותם, כמובן).

אפשר או להשתמש בקקטוס הזה כמו שהוא, כאתגר לפני הדרקוליץ'- או אפילו באמצע מפת הקרב, או לקחת ממנו רעיונות- קודם כל, קקטוסים שאפשר לזרוק עליהם אויבים. זומבים ושלדים שמתחבאים מתחת לחול, ועולים ממנו בהפתעה. ובעיקר- שאיבת לחות/כוח חיים, כנראה שנותנת דרגות תשישות (שזו מכאניקה מרושעת לגמרי). אם אתה רוצה להיות ממש מרושע, אתה יכול לשים קקטוסים שאפשר לאכול מהפירות שלהם כדי לרפא דרגות תשישות, אבל חלק מהקקטוסים האלה הם בעצם קקטוסי זומבים, ולאכול מהפירות של אלה יגרום לך להיות נשלט על ידם!

אם הקרב הוא בכל העיר עצמה, אז אפשר להשתמש בבניינים. בניינים שנופלים ונהרסים על הדמויות, דברים מגניבים שאפשר למצוא בתוך הבניינים- מגילות וחפצים קסומים, שיקויים, אבל גם סכנות- הגופות של התושבים הקודמים שקמות לתחייה ומצטרפות לקרב!
 
קקטוסים פחות מתאים לי באיזור התת קרקעי, אבל שלדים וגופות שקמות יכול להיות אחלה, כמו גם בניינים מתרסקים כי זה מתאים לLair Actions שלו, אבל אני רק חושש מטכנית לנהל קרב עם המוני זומבים, אולי אני אשתמש פשוט בשיטת הMinions ממו"ד 4, כלומר להגביר נזק לכל יצור, אבל שיהיה עם 1 נק"פ בלבד).
 
אפשר, אפשרות נוספת היא mooks מהעידן ה13- לכל קבוצה יש נק"פ משותף, על כל X נק"פ שיורד, זומבי אחד מת. אם הדמויות עשו 30 נזק לאחד הזומבים, ולכל אחד מהזומבים יש 5 נק"פ, תתאר איך ההתקפה שלהם גורמת ל6 זומבים למות!
 
אפשר, אפשרות נוספת היא mooks מהעידן ה13- לכל קבוצה יש נק"פ משותף, על כל X נק"פ שיורד, זומבי אחד מת. אם הדמויות עשו 30 נזק לאחד הזומבים, ולכל אחד מהזומבים יש 5 נק"פ, תתאר איך ההתקפה שלהם גורמת ל6 זומבים למות!
דומה אך מגניב :)

אני מחפש גם משהו יותר קיצוני, כמו בורות נפערים שפולטים אנרגיה נקרוטית ודברים כאלו.
אולי מכשפים אל מתים שיוצאים ממספר בתים בעיר ומטילים לחשים עם השפעה על תשישות.
 
חזרה
Top