• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טרקטורים, מכונית מחשמלת ועוד


הכתבה הזו הזכירה לי את כל הפרקים ב-"העוקץ" שעסקו בחברות לתוצרת חקלאית שהוצגו שם ככאלה שצריך להתייחס אליהן לא פחות ברצינות מכל חברה אחרת. בכל מקרה, מפחיד.
 
יאפ, מידע זה אכן המשאב הגדול של חברות היום - לעתים חברות עם ביג-דאטה שוות הרבה יותר מחברות עם רעיונות מדהימים אבל בלי מידע.
זה למשל אחד הדברים שהופך את טסלה להצלחה בשוק ההון. יש לה טונות של מידע על כל נהג של הרכבים שלה שזה גם מקושר לטלפון החכם שלהם על-ידי האפליקציה. אפשר לשים בצד את המכוניות שלהם, זה פשוט המידע שהם אוספים.
וכמובן שגם פייסבוק (ביחד עם ווצאפ ואינסטגרם) אוספת המון מידע עלינו - וגם אמזון, אם כי בעיקר על האמריקאיים, בארץ אמזון פחות בולטים.
 
כן. עבר בדעתי לפני כמה ימים שזו פרוצדורה בעייתית אך רווחה כיום של חברות הטכנולוגיה של ימינו ואיננה אופיינית בשום צורה שהיא לג'ון דיר. הכוונה היא ליכולת של החברות הללו לאסוף מידע על המשתמשים למטרותיהן - כמה מהן חיוביות וכמה מהן פחות למרות שאין ביכולתי לשפוט אלו מהן כאלה.
 

לי זה קרה פעם עם בגדים בחנות בגדים בקניון. אני די מצאתי את זה מקאברי.
 

לאחר קריאת "בת המעמקים", קראתי כל חומר שקשור ל-20,000 מיל מתחת למים בלי לקרוא את הספר עצמו. אחד הדברים שהזכירו שם היה סוללות מבוססות נתרן שחשבתי שהן מובנות מאליו. מסתבר שהן עדיין מדע בדיוני...
 

למי שמתעניין בתהליכים להכנת חומרים בימי קדם (להוציא אבק השריפה.)
 
חזרה
Top