• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים דרקונים ונתונים 96- שיבוטים

האתגר הקודם: דרקונים ונתונים 95- פחד

ההגשות לאתגר: מהדורה 5 - דרקונים ונתונים - [דו"נ 96] שיבוטא, עז הים מאת המפקד האלמוני.
דרקונים ונתונים - [דו"נ 96][פאראנויה XP] שיבוטים מחודשים, משודרגים ומצוינים (שיבוטי ממ"מ)™- המצאה טרייה וחדשה לניסוי שטח! מאת העוג הברברי.
מהדורה 5 - דרקונים ונתונים - [דו"נ 96] מעגל הנחיל מאת Nextorl.

האתגר הבא: דרקונים ונתונים - דרקונים ונתונים 97- מרבד קסמים

בן ריילי או קיוברט פרנסוורת', סופרבוי או ת'אילוג הגרגויל, הם כולם שיבוטים, וזהו הנושא שלנו לשבוע הזה! מהו שיבוט? ובכן, אם תשאלו אשף בדרגה גבוהה, מדובר בלחש שמאפשר לו לשרוד מוות בטוח. ובפאראנויה, כולם שיבוטים.
ישנם שיבוטים שמקבלים את הזכרונות והיכולות של המקור, כמו האחים מאולר בInvincible שכל אחד מהם בטוח שהשני הוא השיבוט, והוא המקורי. ישנם גם שיבוטים שמהווים לא יותר מבשר תותחים שנוצר במעבדה, ומוטבעים בנאמנות עיוורת ליוצר שלהם, וישנם גם מספר גיבורי על או נבלים המסוגלים ליצור שיבוטים של עצמם, למטרות לחימה בפשע או הפשע עצמו.

אתם יכולים לכתוב על אשף שרק חלק מהנשמה שלו נכנסה לשיבוט, שמחפש כעת את החלק האחר. מה בנוגע למפלצת שמשבטת את עצמה במהלך הקרב? או אולי נתיב לנזיר שמסוגל ליצור שיבוטים זמניים של עצמו שנלחמים ביחד איתו?
אולי תרצו לכתוב בכלל משהו לפאראנויה, ולהוכיח את נאמנותכם למחשב, נתיב למכונאי של סטארפיינדר שמקבל שיבוט במקום מזל"ט בו הוא שולט, או אפילו נתוני מפלצת לחיילי הסער של מלחמת הכוכבים, עם מתאם שלילי לגלגולי התקפה כמובן?

רק אל תשכחו להוסיף את התוויות המתאימות לנושא, לרשום את מספר האתגר בכותרת, והכי חשוב- לא להשאיר את ההגשה שלכם סיפורית לחלוטין. זה אתגר מכאני אחרי הכל! מעבר לזה, הכל הולך- כל פורמט, כל שיטה, תכתבו נתונים שיגרמו לדרקונים עצמם לרייר!

בהצלחה לכולם! :dragon:
האתגר הבא ייצא בעוד כשבוע, בסופ"ש של ה16/4/21-17/4/21.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top