• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים דרקונים ונתונים 80- סופה

האתגר הקודם: דרקונים ונתונים 79- ק4

ההגשות לאתגר: פאת'פיינדר 1 - דרקונים ונתונים - דו"נ 80 - חרב סופה בוהקת מאת RandoMage.
מהדורה 5 - דרקונים ונתונים - (דו"נ 80) סופת מוח וסופראקס מאת Larkin.
מהדורה 5 - דרקונים ונתונים - [דו"נ 80] - סופה - סכנה סביבתית: סופת זמן מאת BadBug.
מהדורה 5 - דרקונים ונתונים - [דו"נ 80 - סופה] [מו"ד 5] בקבוקוני דרקון מאת I Am A Druid.
דרקונים ונתונים - [דו"נ 80][SF] לב סופה- קשר חדש למיסטיקן מאת העוג הברברי.

האתגר הבא: דרקונים ונתונים 81- פעמונים

החורף הגיע, ויחד איתו- הסופות. מטורנדו ועד הוריקן, סופות וסערות יוצרות סצנות יפהפיות וקולנועיות, כמו גם תוואי שטח דינמי ומעניין לקרב. בגנזך אורות הסער, העולם כולו עוצב על ידי סופות האימים. איי הסערה מוקפים על ידי סערות, וב"אבק כוכבים" של גיימן יש פיראטים השטים על סערות ומוכרים ברקים. גם במבוכים ודרקונים יש סופות רבות- מיסודני אוויר ועד סערות תבוניות, ליצורים כמו ענקי סערה או ציפורי רעם. נשקים קסומים, ואפילו נתיב לכושפים שמבוסס על רתימת כוחה של הסערה.

אתם יכולים להרחיב את אחד הדברים שלמעלה, או אולי לכתוב כשרונות סגנון לחימה בשתי חרבות למהדורה הרביעית שמאפשר לדמות לדמות את הסערה בשדה הקרב. אתם יכולים לכתוב נתיב לאשף או ארטיפיסר שחוקרים את כוחה של הסערה, בצורה שונה לחלוטין מהכושפים או הכוהנים. אולי תעדיפו לכתוב תת-גזע חדש לג'נאסי היסודניים, לכתוב מפלצת שרוכבת על סופות קוסמיות בסטארפיינדר או להציע תוואי שטח קסומים שמשפיעים על הקרב- כמו אלה שהוצגו במהדורה הרביעית או בקדרה של טאשה להכל.

לא משנה כמה ארוכה או קצרה היא, ההגשה שלכם תתקבל בברכה! בפורמט זה או אחר, לשיטה זו או אחרת. נקבל את ההגשה שלכם גם אם היא בכלל לא קשורה לנושא- כל עוד הוא הפיח את ההשראה. נקבל את ההגשה גם אם היא הרבה אחרי שהאתגר הבא הוכרז. רק תזכרו שני דברים: זהו אתגר מכאני בסופו של דבר, אז אל תשאירו את ההגשות שלכם חפות ממספרים, ואל תשכחו להוסיף את התוויות הנכונות (כמו גם מספר האתגר) לנושא שלכם! תכתבו נתונים שיגרמו לדרקונים עצמם לרייר!


בהצלחה לכולם! :dragon:
האתגר הבא ייצא בעוד כשבוע, בסופ"ש של ה25/12/20-26/12/20.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top