• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [6/6] עץ הרשמה

בודק משהו, עקרונית יש את המקצוע skald מheros of the feywild שהוא בעצם בארד שמשתמש גם במקור כוח קרבי. רוצה לבדוק מולך את האפשרות אולי להשתמש בו, פשוט מרגיש לי שיכול להיות מעניין יותר אם המקצוע של קארים גם יהיה קצת יותר "ויקיגני" באופי שלו מאשר סתם מצביא.
עכשיו זה קצת תחום אפור כי מצד אחד יש לו כוחות ממקור מאגי ומצד שני יש לו כוחות ממקור קרבי (בהתחלה חשבתי לשאול על האופציה לקחת אותו ולבחור רק כוחות קרביים אבל אני רואה שיש לו דרגות שזה לא באמת אופציה שם.) אז הייתי רוצה לדעת אם הוא אפשרי מבינתך או שהוא חונה תחת הבאן של החברה עם כוחות מאגים?

על הדרך, בגלל שיש ת'מות וכו'. האם ת'מות עם מקור כוח מאגי גם בבאן?
 
המגדל הבודד המגדל הבודד
אני עוד עובד על רקע, אבל יש לי שאלה - איך עובדת מאלטרה מבחינת אזרחות והגירה (ובפרט מרצועות החוף שטילינג קיבלו ממאלטרה)?
כלומר, מצד אחד אמרת שהעולם דמוי ימי הביניים, ואז הייתי מצפה שהגירה תהיה פשוט עניין של לעבור ממקום למקום (כי אין מושג של אזרחות), ומצד שני אמרת שזו מדינה קומוניסטית ואז הייתי מצפה למושג אזרחות מודרני יותר (כי צריך להגדיר מי אזרח לשם הענקת השירותים של המדינה).
 
בעיקרון זה די בעייתי בגלל שיש לו מקור כוח מאגי, אלא אם כן אפשר לעשות שהוא שואב כוחות מאלי השבט (ולהפוך אותו למקצוע שיותר קשור למקור כוח קדוש, ופחות למאגי).
גם הת'מות עם מקורות כוח מאגיים בבאן.

Redcloak Redcloak: מאלטרה היא מדינה עם רישומי אוכלוסין די רציניים - כל אחד שנולד לאזרח ממאלטרה הופך לאזרח בעצמו, ויש בעיה לא קטנה לעזוב את מאלטרה ללא אישור מתאים מהשלטון. בעיקרון כל כפר עושה את הרישום של האזרחים בעצמו ומעביר את הרשימות לשלטון, ובתמורה מקבל את הדברים הנחוצים לאזרחים.
אנשים שהם לא אזרחים הם אלו שיש להם אפשרות גדולה יותר לעבור ממקום למקום, אבל גם זה לא דבר קל כל כך - יש מעקב גם אחרי זרים.
יש אזרחים שבורחים ממאלטרה, אבל לא הרבה מצליחים, והשלטון משקיע הרבה בכדי למנוע מאזרחים לעזוב.
 
Redcloak Redcloak: אין כל כך סיבה להגר אל מאלטרה, בגלל שאין שם תנאי חיים טובים כל כך. אבל אם מישהו רוצה אזרחות, הוא יכול לקבל אותה אם הוא קשור לאזרחים אחרים (קרבת דם) או פרוטקציות.

לי זה לא מפריע, אז לך על זה.

בנוגע לערכי תכונה של הדמויות - אני אישית מעדיף שמגלגלים ערכי תכונה, אז הייתי שמח אם הייתם מגלגלים אותם, אבל אין לי בעיה שתעשו בשיטות האחרות (אלא אם כמובן זה ייצור פער אדיר בין השחקנים שגלגלו לאילו שלא, ואז אני אתערב).
 
עריכה אחרונה:
בנוגע לנתונים מכאניים - אשמח אם תוכלו לשלוח אליי את דפי הדמות המכאניים שלכם, ושתכתבו את המקצוע הסופי שלכם פה כדי שכולם ידעו באיזה מקצועות בחרתם.
 
אני משחק סקאלד (מנהיג)
(אני מצרף גם בטקטסט וגם בPDF)

====== Created Using Wizards of the Coast D&D Character Builder ======
karim , level 3
Tiefling, Skald
Signs of Influence: Welcome Guest
Signs of Influence: Demand Audience
Background: Officer Who Came Out of Retirement (Officer Who Came Out of Retirement Benefit)

FINAL ABILITY SCORES
Str 10, Con 16, Dex 10, Int 14, Wis 10, Cha 18.

STARTING ABILITY SCORES
Str 10, Con 16, Dex 10, Int 12, Wis 10, Cha 16.


AC: 18 Fort: 14 Reflex: 15 Will: 16
HP: 38 Surges: 10 Surge Value: 9

TRAINED SKILLS
Arcana +8, Streetwise +10, Diplomacy +10, Bluff +12, History +9

UNTRAINED SKILLS
Acrobatics +1, Dungeoneering +2, Endurance +4, Heal +2, Insight +2, Intimidate +6, Nature +2, Perception +2, Religion +4, Stealth +3, Thievery +1, Athletics +1

FEATS
Level 1: Turathi Weapon Training
Level 2: Imperious Majesty

POWERS
Master of Story and Song: Slayer's Song
Skald at-will 1: Guiding Strike
Skald at-will 1: Song of Serendipity
Skald encounter 1: Lesser Dimensional Step
Skald daily 1: Disruptive Words
Skald utility 2: Moment of Escape
Skald encounter 3: Echoing Weapon

ITEMS
Chainmail, Adventurer's Kit, Khopesh, Light Shield
====== Copy to Clipboard and Press the Import Button on the Summary Tab ======

בPDF
 
אני אשחק מוח-קרב (battlemind), מגונן
נארו פרח-הזהב
גמד, מוח-קרב 3
גודל:בינוני
נטייה:טוב כאוטי
כוח:11,זריזות:12,חוסן:17,תבונה:12,חוכמה:17,כריזמה:15
מהירות:5 משבצות
חושים:ראייה באור נמוך
שפות:מדוברת,גמדית
נקודות פעולה:1
הגנות:יציבות 14,רפלקס 12,רצון 15
נק"פ:44
דימום:16
פרץ ריפוי (12/יום):8
מיומנויות מאומנות:יציבות 6,מבוכות 6,אקרובטיקה 4
מיומנויות אחרות:מאגיה 7,אתלטיקה 6,איום 8,טבע 6
תובנה קבועה:14
הבחנה קבועה:14
נקודות כוח:4
דרג"ש:20
ציוד:קאריקל,מגן כבד (-2), שריון לוחות מלא (-1, קשוח), 65 מ"ז

בטן מפלדה:אתה מקבל תוסף של +5 להצלות כנגד רעל.
עמידות גמדית:אתה יכול להשתמש בהתאוששות כפעולה משנית במקום כפעולה.
שליטה בנשק גמדי:אתה שולט בפטיש השלכה ובפטיש מלחמה.
מהירות בשל עומס:אתה זז כרגיל אפילו אם אתה עוטה שריון כבד או נושא מטען כבד. השפעות אחרות אכן משפיעות על המהירות שלך.
עמוד על שלך:כאשר השפעה מכריחה אותך לזוז, אתה יכול לזוז משבצת אחת פחות ממה שההשפעה אומרת. בנוסף, כאשר התקפה מפילה אותך שרוע, אתה יכול מיידית לקיים הצלה כנגד נפילה שרוע.
אימון קפא"פ:כאשר אתה מקיים התקפות עם נשק, ביכולתך להשתמש בחוסן כתכונה העיקרית, במקום מתאם הכוח.

פעולות רגילות
עין מתחלפת:+5 לפגיעה, 1ק8 + 4 נזק בפגיעה, ועד לסוף תורך הבא, למטרה יש מחסר להתקפות בשווי מספר בני הברית שלך שסמוכים אליה. ביכולתך לנצל נקודת כוח כדי להשתמש בפעולה הזו בהתקפה מזדמנת, וביכולתך לנצל 2 נקודות כוח כדי לגרום להתקפה להסב 1ק8 + 3 נזק נוסף, ולעוור את המטרה עד לסוף תורך הבא.
מגננה יצרנית:+5 לפגיעה נגד דרג"ש, 1ק8 + 4 נזק ברק בפגיעה, ועד לתחילת תורך הבא, המטרה סופגת 3 נזק ברק בכל פעם שהיא פוגעת באחד מבני בריתך. ביכולתך לנצל נקודת כוח אחת כדי שעד תחילת תורך הבא, המטרה תספוג 3 נזק ברק גם בכל פעם שהיא פוסעת למשבצת הסמוכה לאחד מבני בריתך, וביכולתך לנצל 2 נקודות כוח כדי להסב לה 2ק8 + 3 נזק ברק נוסף, וכדי שעד לתחילת תורך הבא, המטרה תספוג 3 נזק ברק בכל פעם שהיא תפגע באחד מבני בריתך.
מבצר חי (1/יום):+5 לפגיעה נגד דרג"ש, 3ק8 + 4 נזק בפגיעה או חצי נזק בהחמצה, ועד לסוף ההתקלות, לך ולבני בריתך הסמוכים אליך יש מחסה. כפעולה משנית, אתה יכול לסיים את ההשפעה הזו ולקבל עמידות 5 לכל סוגי הנזק עד לתחילת תורך הבא.
ידע אבן המזל:+5 לפגיעה נגד רצון, טווח 2, 4 נזק בפגיעה, ואתה מושך את המטרה משבצת אחת. עד לסוף תורך הבא, המטרה יכולה לזוז רק למשבצות שסמוכות אליך. ביכולתך לנצל נקודת כוח כדי להגדיל את הטווח ל5 ולמשוך את המטרה 4 משבצות, וביכולתך לנצל 2 נקודות כוח כדי להסב 1ק8 + 4 נזק, להגדיל את הטווח ל5, למשוך את המטרה 4 משבצות ולהפיל אותה שרוע.

פעולות משניות
דרישת מוח הקרב:יצור אחד במרחק 3 רגל מסומן על ידיך עד שתשתמש בכוח הזה שוב או עד לסוף ההתקלות. ביכולתך לנצל נקודת כוח כדי לפגוע בשני יצורים.
רעב פסיוני:אתה מקבל 7 נק"פ זמני.
מגננת השומר (1/התקלות):עד לסוף תורך הבא, אתה ויצור אחד בפרץ 1 מקבלים +2 לכל ההגנות, ויצורים אחרים לא יכולים לקבל יתרון קרבי כנגדכם.

פעולות מזדמנות
צעד מעומעם:כאשר יצור סמוך אליך המסומן על ידך פוסע, ביכולתך לפסוע משבצת אחת, או לחלופין להשתגר למשבצת סמוכה אליו.

פעולות מידיות
קוץ המחשבה:כאשר אויב סמוך שמסומן על ידך מסב נזק לבן ברית שלך עם התקפה שלא כוללת אותך כמטרה, אתה יכול לגרום לה לספוג נזק כוח ופסיוני בשווי הנזק שהוסב לבן הברית שלך.
לוחמה עיקשת (1/התקלות):כאשר אויב פוגע או מחמיץ אותך עם התקפה בפעם הראשונה בהתקלות, ביכולתך להתקיף אותו עם +4 לפגיעה כנגד דרג"ש. בפגיעה, אתה מסב 1ק8 + 3 נזק, ואתה משתגר למשבצת הסמוכה לאויב.
קינטור השומר (1/התקלות):כאשר אחד מבני הברית שלך מותקף מהתקפה שלא כוללת גם אותך ממרחק 2 משבצות, אתה יכול להחליף איתו מיקום, ולאחר שההתקפה פוגעת בך, לקיים התקפה בסיסית אחת כנגד המתקיף.
 
עריכה אחרונה:
אל תשכחו לבחור ת'מות ורקעים.
אני לא מצליח למצוא את הרקע שלך, אז אשמח שתכתוב לי מה אתה מקבל ממנו. בנוסף, אשמח שתכתוב מה המשקל והגובה שלך.
 
עריכה אחרונה:
האח סיאון, בן אנוש נוקם (סער מבחינת תפקיד), ממש ברגע האחרון :)

האח סיאון 'נעים ההליכות', בן למנזר הנשימה השלישית

במרכזה של עיר הבירה קלסינדה, שוכן מנזר קטן בגודלו. הוא נקרא מנזר הנשימה השלישית, והוא מנזר של כוהני בודא אדמי הישישה, ששמו מבוסס על דרשה עתיקה שפעם נשא חבר מן המחומש (שדווקא הקדיש את חייו בעצמו לבאצ'ה, העולל): "כאשר אנו נולדים, ניתנות לנו שלוש נשימות על ידי העולל. הנשימה הראשונה היא הנשימה הראשונה מאוויר העולם, הפעם הראשונה שאנו נחשפים אל העולם הגדול שמחוץ לרחם של אימנו. זוהי הנשימה הטהורה ביותר, בה באצ'ה מעניק לנו את היכולת לחוות את פלא החיים שנוצר בידי רוחות החיים עצמן. אבל שתי נשימות נוספות ניתנות לנו, הדים מאוחרים של אותה נשימה ראשונית. הנשימה השנייה היא הנשימה שמגדירה אותנו, נשימת הסגידה שלנו, שמתרחשת בגיל 16, בה עינינו נצבעות בצבע הבוהק המסמן את מחויבותנו בעולם הזה. הנשימה השלישית, אותה מכריחה בודא אדמי את באצ'ה לתת לנו, למרות שעם כול נשימה כזו שהוא מעניק יש חרטה בו- הנשימה השלישית, שאיתה אנחנו עוזבים את העולם, ועוברים לאחריותה של בודא אדמי".

בהתבסס על הדרשה הזו, קל לראות כיצד רוב תושבי קלסינדה ששומעים על מנזר הנשימה השלישית ישר מבינים שמטרתו העיקרית היא טיפול במתים. אבל זוהי רק חזות חיצונית, שקר שנועד להסתיר אמת הרבה יותר נוראית. כפי שהגדיר זאת חבר עתיק מהמחומש שהפך את המנזר למה שהוא היום- הנשימה השלישית היא לא מצב קיומי, היא חובה אלוהית. חלק מיושבי העולם צריכים לנשום אותה מהר מן האחרים, אם קיומם מחלל את הנשימות הקדושות שניתנו להם, ואת דת רוחות החיים. ובודדים, שנבחרים אישית, צריכים לנשום את הנשימה השלישית עוד בחייהם, ולחזור אחריה לעולם- בשביל להפוך לחיילים הנאמנים ביותר של קלסינדה.

מנזר הנשימה השלישית מגייס מקלסינדה את הצעירים שבה, שבליבם רוע נורא שיש לכפר עליו. מרביתם, סוגדי רוחות האסון, דבר שניתן לגלות בקלות מצבע העיניים שלהם בגיל 16, וחלקם פושעים נוראיים או משתמשים בתורות שהוכרזו כפירה בידי המחומש בכול ההיסטוריה של קלסינדה. בודדים בלבד הם תושבים קודמים של שלייז- המלך אולי כופר בעיני המחומש בדרכו, אבל העוקבים אחריו עדיין מעריכים את האלים- הם פשוט מוטעים לדרך שגויה. מנזר הנשימה השלישית נועד לאוכלוסיה גרועה הרבה יותר. גם מספר גדול של זדים, שנוצרו לפגוע אבל יקבלו מטרה חדשה, נמצאים במנזר.

זהו המנזר שהאח סיאון, בזמנו ילד צעיר שהיה חבר בכת סוגדי רוחות האסון שהמשטר של קלסינדה תפס, נלקח אליו. כמובן, חוץ מהשם סיאון, מנזר הנשימה השלישית לקח ממנו את כול השאר.

שכן החוויה, של האימונים במסדר הנשימה השלישית האמיתי, מצדיקים את השם שלו. הם שווי ערך ללחוות מוות ולחזור ממנו בשביל לקום מחדש לחיים. הקודש שבהם הוא אסור ונחבא, תורות שלו היו מופצות בפומבי היו עשויות לגרום למשבר דתי אדיר ברוחות החיים. התורות- פנאטיות, קיצוניות, חסרות מעצורים. השיטות אכזריות, והמאמנים חסרי הפנים דואגים להוציא את רוחות האסון מכול מי שעובר במסדר הנשימה השלישית. לא כולם שורדים, חלקם לוקחים את הנשימה השלישית אבל לא חוזרים, אבל הרוב המוחלט חוזרים- והאח סיאון חזר.

האח סיאון לא זוכר הרבה מהעבר שלו. הוא יודע פשוט שהוריו היו כופרים, והומתו על החטאים שלהם, גורל שהוא היה עשוי להיות חבר בו לו המנזר לא היה בוחר בו. הוא נאמן לרוחות החיים, ויותר מכך, למחומש, אותו הוא רואה כסמכות האדירה לשלוט בעולם. הסדר של רוחות החיים נעשה נכון רק על ידי המחומש, והוא עוצר את ההרס שמביאות רוחות האסון- זהו חטא לעצור את כוחו של הסדר הנכון על גבי העולם. האח סיאון סיים את ההכשרה שלו לפני שנתיים במנזר, והוצא למשימות בשטח. הוא כעת כוהן צנוע ונעים הליכות, חביב ונעים, והוא שונא את הסוגדים של רוחות האסון עם להט- למרות שהוא למד להסתיר זאת עמוק. הוא מתנקש מיומן, האוחז בכוחות קדושים בחסות החמישה, שנועדו לבצע משימות קשות. פומבית, הוא אפילו גויס לצבא קלסינדה למשך חודשיים, למרות שזה היה חלק מאוחר באימון שלו. מתחת לחזות הנעימה, הוא מישהו שעושה דברים נוראיים למען מטרה שהוא מחשיב לטובה, וזה מה שקלסינדה רוצה ממנו.

לפני מספר חודשים, אחד מראשי המנזר קרא לאח סיאון, שזכה בכינוי 'נעים ההליכות' על ידי פשוטי העם בבירת קלסינדה. משימה חדשה נקראה, והוא המתאים אליה, למרות מועמדים רבים אחרים. זוהי הקריאה של חבר מועצת העם במדינה הנכשלת מאלטרה, אדם בשם יזניאס שרצ'ין. לקלסינדה יש עניין במשימה הזו, והסיבה הרשמית היא "על מנת לחזק את החברות בין שתי המדינות, ולהראות שאפילו בזמני משבר, האלים של כולנו הם אותם אלים". ייתכן שהנוכחות של האח סיאון היא פשוט פרופגנדה קלסינדית שנועדה לגרום ליושבי מאלטרה הנכשלת לעבור לקלסינדה (או בעתיד, לקבל כיבוש קלסינדי ביותר קלות). וייתכן שיש מעבר לכך- מתנקש שהרגע סיים הכשרה הוא בחירה בהחלט מעניינת למשימה, ומעניין מאוד מה אותו חבר במחומש שמפעיל כיום את המנזר חושב לעצמו עם ההחלטה הזו.

מראה: האח סיאון לבוש בבגדים פשוטים אך יעילים, ונוהג ללבוש ברדס על ראשו, שמכסה שיער מגולח. פניו הרזות והצנומות מראות רמזים של צלקות שמכסה איפור נרחב, כנ"ל על גבי גופו הדקיק והמחיר. השיער שלו אפור, כמו שיער של אדם מבוגר, למרות שהוא רק בן 24. העיניים שלו הם עניין חשוב בו, בעוד שהן אדומות בטבעיות (בעקבות הסגידה שלו בגיל 16), כנסיית המנזר השלישי מספקת לו טיפות עיניים אותן הוא שם בכול יום על מנת להסתיר את צבע העיניים שלו ולשנות את הצבע שלהן- כרגע האח סיאון משתמש בטיפות עיניים לצבע חום. הוא לא נותן לאף אחד לראות אותו לפני שהוא שם את טיפות העיניים, שייתכן מאוד שפוגעות בעיניים שלו ובהחלט שורפות למגע, ועדיין הן רכיב חשוב מהמרכיבים של הכנסיה על מנת להסתיר את הטבע של האח. הוא תמיד הולך זקוף, והרבה פעמים בציבור עם חיוך נעים על פניו ועיניים נעימות. כאשר הוא לא משחק את הדמות שלו, הוא שפוף יותר, והעיניים שלו משדרות הילה קרה של אדם שיעשה הכול בעבור מטרה.

הוא בגובה 1.84 מטרים ובמשקל 72 ק"ג (הוא שומר על מבנה גוף רזה תמיד בהתאם לדרישות המחמירות מהמנזר).

אישיות: בעקבות המשימה שלו האח סיאון מחייך ונעים. למרות המראה הטיפה מלחיץ שלו, הוא מאוד נעים הליכות ומנומס אפילו לכופרים, ומטיף רק כאשר הוא רואה שזה לא מעצבן את הסובבים אותו. זוהי הדמות של האח סיאון המוכרת לציבור הרחב, אבל מתחת לזה יש רוצח בדם קר שיעשה כול דבר בעבור קלסינדה, ובקור מפחיד. הקשרים העיקריים שלו הם למאמינים, שהוא שמח להיות בחברתם, ולכוהנים הראשיים והסודיים של מנזר הנשימה השלישית. כאשר הוא מקבל מהם משימה, הוא יעשה הכול על מנת להשלים אותה. בעוד שהוא לא רגיל לחברויות ולא מחפש אחריהן, ייתכן שדווקא קשר אישי משמעותי, לאדם ששום דבר באישיות שלו לא נותר כמעט אישי אלא הכול עוצב בידי המנזר- עשוי להיות גורם לשינוי, אבל כנקודת התחלה, האח סיאון הוא מפלצת במסכה, שפשוט מחויבת- במקריות- אל המטרה הנכונה. הוא כן מחשיב את עצמו כעושה טוב וכן יש לו אמפתיה למאמינים, אבל קשה שלא לפחד בנוגע לטבע שלו בעקבות הדברים שהוא מוכן לעשות. הוא חושל בעבור המשימות הקשות מכול על ידי הכנסייה של המחומש.

היחס שלו למאלטרה ראוי לציון. בעוד שהוא פנאט דתי, קלסינדה היא כן מדינה עשירה שאזרחיה חיים בשובע ובנועם, ודווקא המאלטרים הם פשוט מסכנים שנפלו לגורל של להיוולד במקום נוראי (ממש כמוהו, לפני הנשימה השלישית שלו). כול עוד הם מאמינים ברוחות החיים, הוא דווקא רואה אותם כמסכנים, קורבנות שקלסינדה מסוגלת לעשות להם רק טוב, ויש להגן עליהם למרות הכול. כמובן, הוא לא יאמר את זה בקול, לפחות לא בתחילה...

1608930164512-png.3788
1608936451478.png

האח סיאון במהלך שינוי צבע העיניים על ידי טיפות העיניים של מנזר הנשימה השלישית, קרדיט ל- SineAlas (Deviantart)
האח סיאון
בן אנוש נוקם (שבועת הרדיפה) דרגה 3 חסר נטייה
רקע מומר (Convert).
ת'מה מרגל.

דמוי אדם בינוני (בן אנוש)
נק"פ 44 מדמם 22
דרג"ש 19, קשיחות 13, תגובה 15, רצון 16
פרצי ריפוי 8 ערך פרץ 11
מהירות 6
מקור כוח קדושה

[קפא"פ בסיסי] אלת קרב כבדה (רגילה; לפי רצון) * נשק
3+ נגד דרג"ש. בפגיעה 2ק6 נזק.
[קפא"פ] כבלי המרדף (רגילה; לפי רצון) * נשק, קדושה
9+ נגד דרג"ש. בפגיעה 2ק6+ 5 נזק ואם המטרה לא מסיימת את תורה הבא בסמוך אליך, אתה יכול לפסוע 4 משבצות כפעולה חופשית. אתה חייב לסיים את הפסיעה קרוב יותר אל המטרה שלך.
[קפא"פ] מכה מכריעה (רגילה; לפי רצון) * נשק, קדושה
9+ נגד דרג"ש. בפגיעה 2ק6+ 5 נזק ואתה פוסע משבצת אחת, ויכול להחליק את המטרה למשבצת שפסעת ממנה או להפיל את המטרה שרועה.

[אישי] זוהר מסיח דעת (תנועה; התקלות) * קדושה
אתה נעשה לבלתי נראה ונע את מהירותך. אתה נותר בלתי נראה עד סוף התנועה.
[אישי] מאמץ גיבורי (ללא פעולה; התקלות)
תנאי: אתה מחמיץ עם התקפה או נכשל בזריקת הצלה.
אתה מקבל תוסף גזע 4+ לגלגול ההתקפה או לזריקת ההצלה.
[קפא"פ] מהירות מלאכית (רגילה; התקלות) * נשק, קדושה
השפעה: לפני ההתקפה, אתה פוסע 4 משבצות.
9+ נגד דרג"ש. בפגיעה 4ק6+ 5 נזק.
[אישי] מרגל מתגנב (תנועה; התקלות)
אתה פוסע עד מהירותך. אם יש לך מחסה או הסתרה בסוף התנועה, אתה יכול לגלגל בדיקת התגנבות כדי להישאר חבוי.
[קרוב] נדר איבה (משנית; התקלות [מיוחד]) * קדושה
קרוב פרץ 10, כנגד אויב אחד בפרץ שאתה מסוגל לראות. כאשר מטרת נדר האיבה היא היחידה שסמוכה אליך ואתה מתקיף אותה בהתקפת קפא"פ, אתה יכול לגלגל פעמיים ולבחור בתוצאה הגבוהה יותר. השפעה זאת נותרת עד סוף ההתקלות או עד אשר האויב נופל מתחת ל-0 נק"פ, אז אתה זוכה בשימוש מחדש בכוח הזה.
אין לכך השפעה במידה ואתה משתמש בכוח המעניק לך את האפשרות לגלגל פעמיים ולבחור בתוצאה הגבוהה, או שכוח משפיע עליך ודורש ממך לגלגל פעמיים- ולבחור בתוצאה הגבוהה או הנמוכה. במידה והשפעה מאפשרת לך לגלגל התקפה מחדש לאחר חשיפת התוצאות, אתה מגלגל פעמיים.
[קפא"פ] צעד מסוכן (רגילה ; התקלות) * נשק, קדושה
לפני ההתקפה, סיאון פוסע את מחצית מהירותו. הוא מקבל הזחה בזמן תנועה זאת. 9+ נגד דרג"ש, 4ק6+ 5 נזק.
[קרוב] תיעול קדושה: גינוי אל מתים (רגילה; התקלות [תיעול קדושה]) * אביזר, קדושה, קורן
קרוב פרץ 5, כנגד יצור אלמת אחד בפרץ. 6+ נגד רצון, בפגיעה 3ק10+ 5 נזק קורן ואתה מושך את המטרה 5 משבצות. המטרה גם נטועה עד סוף תורך הבא.
החטאה: חצי נזק, ואתה מושך את המטרה משבצת אחת.
[קרוב] תיעול קדושה: הנחיה שמימית (הפרעה מיידית; התקלות [תיעול קדושה]) * קדושה
קרוב פרץ 10, תנאי: כאשר בן ברית בטווח 10 משבצות ממך מבצע התקפה כנגד מטרת נדר האיבה שלך. בן הברית מעורר התנאי יכול לבצע גלגול נוסף ולבחור בתוצאה הטובה מבין השתיים.

[קפא"פ] אספקט העוצמה (רגילה; יומי) * נשק, קדוש
9+ נגד דרג"ש. 6ק6+ 5 נזק.
החטאה: חצי נזק.
השפעה: עד סוף ההתקלות, סיאון זוכה בתוסף כוח 5+ לבדיקות אתלטיקה, ולתוסף כוח 2+ למהירות ולגלגולי נזק להתקפות קפא"פ.

דין רודף
כאשר מטרת החובה שלך מתרחקת ממך מרצונה, סיאון מקבל תוסף 5+ לנזק כנגדה.
הגנה ללא שריון
כאשר הוא אינו לובש שריון ואינו מחזיק במגן, האח סיאון זוכה בתוסף 3+ לדרג"ש.
כלי כירורג
כאשר אתה משתמש בכלי כירורג על מנת לטפל בבן ברית הסובל ממחלה שנגרמה בידי התקפה מיצור, בן הברית זוכה בתוסף 2+ לבדיקה הבאה שהוא מבצע כנגד המחלה.

תכונות: כוח 8, חוסן 13, זריזות 16, תבונה 10, חכמה 18, כריזמה 11.
מיומנויות: אקרובטיקה 9+, דת 6+, התגנבות 9+, מרפא 12+, תובנה 7+, תפיסה 10+, תרמית 1+ (3+ להתחזות עם הערכה).
כישרונות: הכשרה באלת קרב (Flail Expertise), חמקנות ללא שריון (Unarmored Agilty), עמידות.
ציוד: אלת קרב כבדה, שריון בד, סמל קודש לקשישה, כלי כירורג, ערכת התחזות (כולל צבע עיניים להחלפת צבע האישונים), ערכת הרפתקנות.
שפות: אלפית, מדוברת.

הכשרה בשריון: בד.
הכשרה בנשק: קפא"פ פשוט, קפא"פ קרבי, טווח פשוט
הכשרה באביזרים: סמל קודש.
מבחינת הדמות, אני כן רוצה לחקור אותו ולראות מה יקרה לו כאשר הוא ימצא את עצמו במצבים שהוא לא רגיל- חייב לאנשים את החיים, לדוגמה, או מתחבר לאנשים שהוא אמור להתחבר אליהם רק בצורה מזויפת. למרות הרקע שלו, השכחה של מהם החיים שלפני (חלק מהאימון שלו במנזר) וההתרגלות שלו לחיים הנוראיים במנזר הנשימה השלישית, הותירו אותו ממש ריק מחוויות ששונות מלחסל אנשים בעבור הדת, מה שבהחלט הופך אותו לדמות מעניינת. אני אישית אגב מאוד אוהב את הרעיון של הצבע לעיניים, אבל אם זה לא תואם לעולם תגיד לי, וגם אם ה'תרגום' שנתתי לדת ולקלסינדה לא תואם, כי אני לחלוטין התבססתי על צד טיפה אפל יותר של הדוכסות הדתית. אני כן אשמח גם אם זה יתורגם למשחק- אנשי קשר סודיים או משימות סודיות שניתנות לו על ידי קלסינדה שמקדמות את המטרות שלהם במאלטרה בהחלט יתאימו מבחינתי מאוד לדרך המשחק שאני מצפה לה.

אם תשים לב לבנייה, מאוד ניסיתי לקחת כוחות שיהיו יעילים מחוץ לקרב. צעידה מסוכנת לדוגמה נותנת לי לעבור דרך מכשולים ואפילו קירות עם פסיעה ככוח התקלות, זוהר מסיח דעת נותן לי להפוך בלתי נראה, מרגל מתגנב מאפשר לי להסתתר יותר טוב- דבר שאני מקווה לתת לו שימוש במשחק, מעולם לא יצא לי לשחק נוכל וזה די קרוב לאחד, וזה נראה לי מגניב להיות מישהו שמתגנב, יכול להפוך טיפה לבלתי נראה ולעבור דרך קירות טיפה. הרקע מרגל אגב ממש לא מעניין אותי מכאנית, אבל באמת שלא מצאתי שום רקע אחר שמתאים (חבר כת היה שם, אבל הוא בבירור מדבר על סגידה לאלים מרושעים).

מבחינת בנייה, היה כוח תכלית אחר שרציתי שאינו זוהר מסיח דעת, אבל הוא דורש רגע דיבור על איך יעבדו כוחות הפרעה במשחק- מכיוון שהכוח הזה מעניק לי עמידות 5 לנזק לסיבוב שלם כאשר אני נפגע מהתקפה, וזה חזק הרבה יותר במשחק בו אני יודע בתחילת כול תור מהן כול ההתקפות שיפגעו בי. אז צריך לדבר על זה, כי אם אני כן אקח בסוף את כוח העמידות, אולי אעדיף לקחת כישרון שאינו עמידות אלא משהו מעניין יותר. כך או כך, גם בלי הכוח הבחור נראה לי די מגניב.

נ.ב. הרקע מרגל הוא ממגזין דרגון. לא שהוא מיוחד למדי (הוא רק מעניק לי את הכוח מרגל מתגנב, ובהמשך טיפה תוספים למיומנויות), אבל אם הוא לא מאושר אשמח להצעה לרקע אחר שמתאים.
 
עריכה אחרונה:
גזע: Human
מקצוע: Seeker|Ranger
תפקיד: Controller|Striker
ת'מה: vigilante
רקע: haunted veteran
מיומנויות:
nature, dungeoneering, athletics, stealth, perception

לפי רצון
Grappling spirits, clever shot, twin strike
התקלות
Hurling charge,
יומי
Rime strike
תכלית
Vigilante's grit
כשרונות:
Archery mastery, superior weapon proficiency (gythka), True seeker's bond

דפד מלא ישלח מחר
 
הנתונים של הרקע נמצאים ממש מתחת לתמונה של הדמות בד"ד. בכל מקרה הוא מופיע בדרגון 366. מקבל ממנו +1 ליזומה ולהיסטוריה. אני אכניס את הגובה והמשקל לד"ד, זה פשוט בבילדר אז להוציא את זה מחדש לPDF ולשלוח לינק חדש מרגיש לי מיותר, אז אני רושם פה גובה ומשקל ובד"ד הסופי/פעם הבאה שצריך להעלות ד"ד זה כבר יופיע שם.
גובה : 170 ס"מ
משקל 75 ק"ג
(שניהם בטווח של גובה ומשקל ממוצע של זד)
 
מאוד אהבתי את הדמות. היא מאוד מתאימה לצד האפל של קלסינדה, לדעתי, והיא בהחלט יכולה להשתלב מאוד טוב בדינמיקה של העולם.
בנוגע לעיניים - בעיקרון העיניים יכולות להשתנות שוב אחרי שהן השתנו פעם אחת, אבל יכול להיות שיש לו עיניים בשני צבעים, אם הסגידה לרוחות האסון באמת עדיין מוטבעת בו ומשפיעה עליו.
בנוגע לכוחות - שמתי לב לשוני שבכוחות, שמתאים מאוד לדמות, ואשתדל שהם יבואו לידי ביטוי במשחק. בנוסף, בנוגע לעמידות לנזק ולאיך יעבדו הקרבות - אני מניח שכשנבל יתקיף (שככל הנראה ככה יתחיל סיבוב, אלא אם כן מישהו מהדמויות מעליו ביוזמה) אני ארשום את המתקפות שלו, כך שיהיה לך ידע מוקדם על ההתקפות בקרבות.

אוקיי, תאריך הגשת הרקעים עבר, ולאחר התייעצויות ומחשבה החלטתי לקבל את כל השישה שהגישו!
נתחיל את המשחק ברגע שכולם יגישו את דפי השחקן שלהם כולל מכאניקה, כך שאני מקווה שהמשחק יתחיל כבר השבוע.

השחקנים הם:
ThePFDM - נארו פרח-זהוב, גמד מוח-קרב.
liorgonen3 - קארים 'באלדר' חליפה, זד סקאלד.
העוג הברברי - האח סיאון 'נעים ההליכות', בן אנוש נוקם.
אביעד - סומניוס, חצי אלף היבריד (אביר קודש מכשף).
Nextorl - נואל, נול לוחם.
yds - האזרח טאיין, בן אנוש היבריד (סייר וseeker).

בנוגע לקבוצה למשחק, שבה נוכל לדבר, לשאול שאלות ולהעיר הערות - אתם מעדיפים וואטסאפ או דיסקורד?
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top