• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
ויז'ינר מביט בצלף האלפי, ועושה מאמץ מינימלי להתחמק ממנו - עד שדמויותיהם של נואל וסיאון מסיחות את דעתו. הוא מביט בהמולה בפנים, ומקדיר פנים כשהוא מבין את חומרת המצב.
אסור לתת לפרס יקר ערך ליפול בידי אויבינו, ולקארים יש ערך רב כבעל ברית.
הוא פוסע אט אט אל החלון, מציץ פנימה, רואה את גופו השרוע של קארים על הקרקע.
להרחיק את הנשרים מעל הטרף, זה שלב ראשון - ולוודא שהם לא יחזרו אליו, זה כבר שלב שתיים.
בואו נהרוג שני נשרים עם אבן אחת
.
הוא שולח יד לחגורתו ומצמיד לכידון שלו את אחד הקמעות העתיקים ששמר מימיו במחתרת, סמל שאמאני שנקשר לרוח הנהרותה שוצפים. הדם גואה באוזניו כשהוא מרכיב את הקמע על הכידון שלו.
"יה בלאגו לודרי!"
מטווח אפס, הכידון מוטח באחד החיילים- שנדחף אחורה - וקול התגעשות רגעי נשמע כאשר החיילים שסביבו מוטחים לאחור גם הם. הוא מיישיר מבט אל הקצין שנותר עומד, מוודא שהוא יתמקד בו - ולא בקארים, שנותר שרוע על הקרקע.
META
16 התגנבות
19 התקפה נגד קשיחות - Stampede shot
7 נזק
חייל 11 נדחף משבצת אחת למשבצת של קארים, כל חייל סמוך אליו נדחף שלוש משבצות
2 כנראה נשאר במקום
14 לC25
3 לE23
15 לG22
16 לI23
13 יוזמה
 
הקצינים מתקדמים לעבר קארים, נחושים ללכוד אותו לפני שהמאלטריאני המבוגר יציל אותו. אחד מהם תופס את קארים ומתחיל לגרור אותו לאחור כששאר החיילים מגוננים עליו, מונעים מויז'ינר קו ראיה ישיר אל הזד.
שני קצינים רצים קדימה ומשליכים את חניתותיהם מבעד לחלון על המאלטריאני, נחושים למנוע ממנו להיכנס לבית המרזח.

META
מתקפות נגד ויז'ינר:
קצין 4:
התקפת טווח רגילה - 13 נגד דרג"ש, החטאה.
קצין 11:
התקפת טווח רגילה - 18 נגד דרג"ש, בפגיעה 10 נזק.
 
סומניוס צועק לויז'ינר - "תיזהר!" - זה הדבר היחיד שהוא מפסיק לצעוק לו לפני שהוא בעצמו צריך להתחיל להתחמק מהתקפות ולתקוף בעצמו, והוא מקווה שויז'ינר יספיק לצאת מכלל סכנה.
meta
פעולת הפתעה knack for success על ויזינר, נותן לו לפסוע 2 משבצות כפעולה חופשית
יוזמה 21
 
ויז'ינר סופג את ההתקפות בשיניים חשוקות, ומסתער על החייל שכבר נפצע - כידון נוסף עוזב את ידו, גורם לחייל להירתע לאחור בכאב, ובזינוק אכזרי המורד הזקן עובר דרך החלון - ודוחק את הכידון עמוק יותר לתוך גופו של האלף. הוא שולף את הנשק בתנועה חלקה, גורר את קארים וזורק אותו דרך החלון הפתוח - אבל אז ברכו הכואבת גורמת לו לכשול וליפול רגע לפני שהוא מצליח לטפס בעצמו.
צעקת האזהרה של סומניוס מגיעב בדיוק במקום, והוא מצליח לגרור את עצמו דרך הפתח, להתגלגל על הרצפה בחבטה - ולהיישיר מבט לסומניוס בזמן שהוא אוחז בגופו של קארים.
"למנהרות, בוא נזוז".
META
hurling charge על חייל 11
מסומן כמטרת הצייד
20 לפגיעה
9 נזק
נדחף למשבצתF25 במקום נזק נוסף ממטרת הצייד
21 אקרובטיקה להיכנס דרך החלון
מתקפה 2 נגד חייל 11
18 אתלטיקה בלקחת את קארים בכוח אם צריך (כפעולה משנית)
משתמש בinvigorating stride כמשנית נוספת כדי להתחפף עד החלון - אם אני מצליח באקרובטיקה אני עובר דרך עם קארים, אם לא אני שומט אותו מעבר לחלון - מרפא 11 נק"פ
17 בבדיקת אקרובטיקה, כשלון
משתמש בknack for success בשביל לנסות לצאת שוב, הצלחה בבדיקת אקרובטיקה
 
ויז'ינר יוצא מהחלון עם קארים הגוסס בזרועותיו. הוא עוצר ליד שאר בני החבורה, ואז משתרר שקט.
אחד החיילים האלפים שנאבקו בהמון שוכב על הרצפה כשדם שותת מראשו, אבן מגואלת בדם מוטלת לצידו. האדם שזרק אותה כבר נבלע בהמון, אבל לאלפים ה הספיק.
בצעקות זעם הם מתחילים לפלס את דרכם דרך ההמון, דוקרים ומשספים כל מי שמעז להתנגד להם - לבני החבורה לא נותר זמן רב עד שהניצולים מהטבח יימלטו משם והדרך לאלפים תהיה פתוחה לחלוטין.
 
IN
האח סיאון מסתכל אל עבר נואל שיצא מהקיר לידו. "החמישה בירכו גם אותך" הוא מחמיא לו, "דמם של הכופרים מקדש את שמם" הוא אומר, ואז רואה את ויז'ינר יוצא מן החלון עם גופתו של קארים. הוא רץ במהירות לכיוונו, מהירות על טבעית- שכן ברכת האלים עדיין מחזקת אותו.
"האזרח ויז'ינר, אני שמח לראות כי הגעת לנקודת המפגש- על אף שהגעת ברגע נורא" הוא אומר כאשר הוא מסתכל על האלפים שמתחילים לפלס את דרכם בהמון גופות. עיניו בוערות בכעס, אך הוא עוצר את עצמו "עליהם לשלם, וזוהי חובתנו" נראה כי הוא משוכנע בכך- אבל הוא עושה דבר חשוב יותר כעת, אוחז בגופו של קארים ובאמצעות תחבושות שהוא נשא על עצמו הוא חובש אותו.

META
פעולת תנועה- תנועה לויז'ינר וקארים
פעולה רגילה- מרפא

מנסה להשתמש על קארים על מנת לאפשר לו להשתמש במשב מרענן (לרוב ד"ק 10): 9+13=24. בהצלחה קארים יכול להשתמש במשב המרענן שלו מידית.
 
"תסתום." נואל נוהם לעבר סיאון כתגובה למחמאה, הוא מסתכל על ויז'נר וסומניוס ותחושת הקלה שוטפת אותו. גורמת לו לעצור לרגע, אבל רק לרגע- אוזניו מזדקפות למשמע דבריו של ויז'נר.
"יש מנהרות?" הוא שואל, מופתע, אבל רץ בעקבותיו- נותן לבן האנוש להוביל.
 
קארים פוקח עיניים, המראה של האח סיאן גורם לו לתגובה כמעט לא רצונית שמסתכמת באגרוף שנשלח לבן האנוש. בין אם הוא פגע או לא, קארים מתנשף ומקשיב לאחרים, מבין שהוא יצטרך להשלים אחרי זה את חלון הזמן שבין הרגע שהוא נפל לבין הרגע שויז'נר וסמוניואס הגיעו.
"נשמע טוב." אומר קארים, עדין מתנשף מעט. "אנחנו צריכים להיעלם."
 
האח סיאון מתרחק בקלילות מהאגרוף של קארים ומחייך "האויבים בפנים, או שחלמת על החיים הקודמים שלך?" משועשע סיאון, ואז הוא קם על רגליו ומסתכל לעבר ויז'ינר. "זה נשמע כמו רעיון טוב, ונראה שזה סימן מהאלים שמצאתם אותנו. הובל את הדרך" הוא אומר, ונע אחריו.

META
אזכיר כי לאח סיאון יש תוסף כוח 1+ למהירות למשך ההיתקלות.
התגנבות: 14+10=24.
 
קארים כבר ניווט בעיר הזו פעם אחת, הוא יודע לנווט בה פעם נוספת. בכל פעם שהם נתקלים באנשים הוא יודע כיצד לגרום להם להסתכל לצד השני או לשכוח שהם היו שם. זה לא המאבק שלהם, אין להם חלק בו.
META
חוכמת רחוב 17+11=28
 
סומניוס יודע את דרכי הדת, הוא למד אותן במשך שנים, ומכיר את המקדשים והכהנים ואילו מהם עשויים לספק מחסה לחבורת מורדים מול האלפים. הוא מחפש את הסימנים למקדש כזה, מקום שיקבל אותם בזזרועות פתוחות בלי לשאול שאלות ובלי לפתוח את הפה
META
דת 23
 
החמישה רצים בסמטאות, מנצלים את ההיכרות הקצרה שלהם עם המקום בכדי להערים על החיילים שבעיר. האח סיאון וויז'ינר מובילים את החבורה בהתחמקות מהחיילים ששורצים בכל פינה ומובילים אותם ברחובות נסתרים ובפינות האפלות ביותר בעיר.
קארים מנצל את ההיכרות העמוקה שלו עם אנשים בכדי לקרוא את הקהל - בכך שהוא רואה לאן אנשים נעים ומפיסות שיחה שהוא שומע הוא מצליח לחלץ מידע על המקומות הבטוחים למעבר.

נואל מוביל את מאמצי החבורה לצלוח מכשולים כשהוא מסיר ארגזים, שקים ומשאות כבדים מדרכם, מאפשר להם לעבור ולרוץ מהר יותר מרודפיהם.
גם סומניוס לא טומן ידו בצלחת ומוביל את החבורה לאחד המקדשים שבקצה העיר, סמוך לחומה - לפי מה שהוא זוכר, המקום ריק מאדם בשעות היום, מה שיאפשר לחבורה לנוח שם לפני שישקלו את צעדיהם הבאים.

הם נכנסים אל המקדש, מתנשפים לאחר הריצה המאומצת. נראה כי החיילים איבדו את עקבותיהם, אבל כל עוד הם לא יצאו מאל-מוקראת הם לא יהיו בטוחים.
המקדש עצמו קטן למדי, ובעל שתי כניסות. הוא מורכב מהיכל מרכזי אחד המרוהט בספסלים בודדים, כמה חדרונים קטנים בצדדים ומזבח שסימני קטורת הלילה מכתימים אותו.
 
נואל מתרסק על הרצפה, גבו נשען אל הקיר. הוא מנצל את ההזדמנות להסדיר את נשימתו, נותן לשרירים שלו רגע של מנוחה. "מאיפה כל אלה הגיעו?" הוא שואל, מתכוון לחיילים שהיו מחוץ לפונדק. הוא לא ציפה להם בכלל. "ומה לקח לכם כל כך הרבה זמן?" הוא מכוון את שאלתו השנייה לויז'נר וסומניוס.
 
נראה שהמקדש הוא מקדש ללאידקה, הנערה. הוא ממוקם באזור יחסית עני של העיר, וכנראה זו הסיבה שהוא לא מלא. גם הכהנים לא מסוגלים להיות כהנים במשרה מלאה, ולכן הם ככל הנראה עובדים ביום ומתפקדים ככהנים רק בערבים.
 
"החיילים הגיעו אחרינו, הם ידעו עלינו מראש והתקדמו לפונדק. קארים ואני ראינו אותם מראש" אומר האח סיאון "אבל אסור לנו לעזוב עוד את העיר- אם נעזוב נאבד כל קשר למחתרת ששלחה אותנו. הפונדק נחשף, אך העובדה כי תושבי אל-מוקראת' לא מרוצים מאדוניהם מראה כי הם יהיו פתוחים לשמוע על אדונים חדשים- ולתת לנו מקום מסתור".
 
חזרה
Top