• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
קארים נראה מוטש, אבל הוא מתקדם קדימה מס' צעדים. "לפני פחות מחמש דקת פוצצתי את החדר בו הייתי כלוא ולא השארתי מהשומרים שהיו שם מספיק כדי לזהות את הגופות. אני מציע לכם לא לנסות לבדוק איזה עוד הפתעות למדתי מהשבטים באיים ולפנות לנו את הדרך, האלטרנטיבה שלכם היא להצטרף לשומרים על הקירות המנופצים."
META
תרמית לשכנע אותם שנשאר לי עוד כוח קסם
10+13=23 סה"כ
 
השומרים מביטים בקארים ומעבירים את מבטם לכיוון תאי הכלא המרוחקים. הם מתלבטים עוד כמה שניות ואז נמלטים מהמקום, משאירים את השער לא מוגן.

לעומתם, החיילים שרדפו אחרי קארים ונואל מתאי הכלא לא בורחים. הם שומרים על מרחק, אבל חלקם התחילו לירות חצים לעבר קארים, שמחטיאים את מטרתם.
לפתע, מחוץ לשער הבסיס, מתלקח חלק לא קטן מהיער. נראה שפעולת ההסחה של המהפכנים האדומים החלה.
 
השניים רצים, מתחמקים בקושי ממטר החצים, ומתקדמים לעבר היער.
הם מתקרבים אל הלהבות, ונואל זורק הצידה את המגן שלקח, מנוקב מחצים. הם רואים כמה חיילים מבועתים בורחים מהיער, שחולפים על פניהם מבלי להעיף בהם מבט.
החיילים חרוכים למדי, אבל ניכר שהם לא נפגעו בצורה קשה מדי. צעקות כאב מתוך היער מרמזות על גורלם של אלו שספגו את האש בצורה ישירה יותר.

קארים ונואל פוסעים בין הלהבות ובין החיילים הבוערים, ועד מהרה הם רואים את המהפכנים האדומים. שמונה דמויות עומדות בלב הלהבות, זורקות כדורי אש על החיילים הבודדים שעוד נשארו לעמוד.
האלפים המהפכנים בוהקים באדום, עיניהם זורחות בכתום וצהוב, וגם הסמלים על הבנדנות שלהם זורחים בחוזקה.
השניים עוצרים לנוכח המחזה המבעית, ואז הם מבחינים שאין מורדים בכל שדה הקרב, רק חיילים אלפים בשלבי בערה שונים.
 
IN
האח סיאון רואה בעיניים רעבות את מטרתו- הסיבאק. עיניו מתעוררות ברעב חסר קדושה מרובה, כאשר הוא נע לאגף אותו עם מאקאמבורו. אלתו הכבדה מכה במכה מרסקת עצמות, כאשר הוא מתחיל למלמל פסוקים קדושים.

META
שומר עלווה 1 נפל, לכן האח סיאון מחדש את נדר האיבה שלו.
פעולת תנועה- תזוזה ל-H7
האח סיאון מאגף את הסיבאק עם מאקאמבורו.
פעולה משנית- נדר האיבה
כנגד הסיבאק.
פעולה רגילה- מכה מכריעה
הסיבאק הוא האויב היחיד שסמוך לאח סיאון.
התקפה: 18+10+2=30 (7 גלגול שני) נגד דרג"ש.
פגיעה: 5+3+5=13 נזק, והאח סיאון פוסע ל-G8 ומחליק את הסיבאק למקום אותו הוא עזב (H7).
 
הסיבאק נהדף אחורה, משתנק בכאב מהמהלומה מלאת הלהט שהנחית עליו האח סיאון. הוא מביט בעיניו של סיאון, והנזיר מזהה בהן פחד מסוים.
"להט שכזה מוצאים רק אצל הדרואידים של וארגה או הכהנים של קלסינדה" הוא לוחש לעצמו. האלף מסתחרר לאחור, שומר על המרחק שלו מהנזירים, ומכה לעבר סיאון, בבירור רואה בו את האיום המרכזי.

META
סיבאק:
פעולה רגילה
מתקפת קפא"פ רגילה נגד האח סיאון - 28 נגד דרג"ש, בפגיעה 15 נזק וסיאון מסומן עד סוף תורו הבא של הסיבאק.
"הם מטפלים בחלק אחר של הסיור שיצא לכאן. איפה שאר האנשים שהיו אמורים להיות איתכם?" שואלת האלפית בעלת הבנדנה.
 
ויז'ינר חושק שיניים כשהדקירה פוגעת בו. הוא חייב להישאר ממוקד במטרה, לא לתת לגאווה להסיח את דעתו. לנשום פנימה, לנשום החוצה. חזרה לבסיס. לשיעורים שלמד ממורה שפניו ושמו חומקים ממנו
תכוון גבוה, תפגע במטרה.
הוא מביט בסיאון סוגר על הסיבאק ומהנהן לעצמו בסיפוק
הילד הזה מעולה...יותר טוב ממני, בוודאות
ובכל זאת, יש דברים שלא שוכחים
Meta
התקפה - grappling spirits
15+8=23 נגד דרג''ש
6+3=9 נזק
מפעיל clever shot
בפגיעה הסיבאק מועט, שרוע, ולא יכול לפסוע
 
הסיבאק מסיט את הכידון במוט של נשקו. הוא מצמצם את עיניו כשהוא מביט בויז'ינר, כאילו הוא מנסה להיזכר בדבר מה.
בינתיים, מאמבוקרו והנזיר השני ממשיכים לרדוף אחרי אויביהם - מאמבוקרו מצמצם את הפער בינו לבין הסיבאק ודוקר אותו פעמיים בחזה, והנזיר השני עושה את אותו הדבר לשומר הנותר. האלפים לא מצליחים לעמוד בפרץ וסופגים את המכות בשיניים חשוקות.

META
שומר עלווה 2 מדמם.

תור סומניוס.

"אז אתם בבעיה. אם אני מכיר את הצבא האימפריאלי, ואני מכיר אותו די טוב, הם שולחים את היחידות הטובות ביותר שלהם לכאן על מנת לטפל בנו. זה יכול לעזור לחברים שלכם ביציאה משם" אומר אחד מהאלפים בזמן שהוא זורק עוד כדור אש.

"אם לא תשיגו את המטרה שלשמה באתם, כל זה היה לשווא. איבדתם כמות גדולה של חיילים, ולשם מה? שניכם הצלחתם לבצע משהו לפני שנמלטתם מהבסיס?" שואלת האלפית המנהיגה במורת רוח ברורה.
 
סומניוס מקלל את הסיבאק, מחווה עליו באצבעו, אך הקללה לא פוגעת בו. הוא מאתגר אותו לקרב, ואם הסיבאק לא יתקוף אותו הוא יתחרט.

meta
קללת המכשף על הסיבאק
קריאת תיגר קדושה על הסיבאק
עין רעה על הסיבאק . 8. החטאה הסיבאק יכול לראות את סומניוס , מסומן על ידו, ואם יתקוף מישהו שהוא לא סומניוס יקבל 6 נזק קורן כי יש גם קללת המכשף.

משאבי דמות
נק"פ 44/50
כוחות מנוצלים
dazzling flare
קללת המכשף: סיבאק
קריאת תיגר קדושה: סיבאק
 
"המהלכים האלו... הם מוכרים מדי, אבל זה לא הגיוני. תגמור אותו כמה שיותר מהר בכל מקרה!" צועק הסיבאק לשומר, שמהנהן ודוקר פעם נוספת את ויז'ינר, חושף את שיניו בחיוך פראי למראה הדם של הלוחם הזקן.

META
שומר עלווה 2:
פעולה רגילה
מתקפת קפא"פ רגילה נגד ויז'ינר - 20 נגד דרג"ש, בפגיעה 9 נזק.

תור האח סיאון.
 
"ומה המטרה הזו בדיוק?" שואלת האלפית בסקרנות.
"יישבת חשבונות אישיים עם הצבא? כולנו היינו שם. אני בטוחה שזה היה מספק, אם על זה אתה מדבר".
 
"גרמתי לגנרל חליפה לברוח עם הזנב בין הרגליים. פגענו במורל של החיילים שלו. וגרמתי לו לחשוף את התוכניות שלו." אומר קארים, "בשלב הזה המערכה פה הייתה לייצר פצע, ואני זיהמתי אותו."
 
IN
"אתה מסתכל על הדברים הלא נכונים" אומר האח סיאון, כאשר האלה שלו מתרסקת ישירות על ראשו של הסיבאק- כדורי הברזל מרסקים את עצמות גולגולתו על מנת לפתוח אותה לרווחה.

META
פעולה רגילה- מכה מכריעה
התקפה: 20 טבעי (גלגול שני 1)
פגיעה חמורה: 6+6+5=17 נזק והסיבאק נופל שרוע.
 
נואל מעיף מבט צדדי בקארים, מופתע מהאמרה שלו, אבל שומר על רוגע. "נלחמנו." הוא אומר בפשטות. "כמעט הרגנו גנרל, כן? להשאר שם היה הורג את כולנו, עכשיו זה זמן לאחרים." הוא גומע נאד מים ומנער את ראשו, מתנער מכל טיפות המים שנדבקו לפרוותו.
"אנחנו יכולים לבלבל אותם, לעזור לאחרים, לא? למשוך את החיילים אחרינו."
 
"משהו כזה." עונה קארים, "אבא שלי די חשף לנו מה המטרה הבאה שלהם ומה הם מתכננים לעשות. בטיפשותו הוא הכניס כרגע צד חדש שלם למלחמה שלא הייתה שם קודם." הוא שותה משהו, "מעבר לזה, הוא חייב להרגיש עליונות כלפיי, הוא לא יהיה מסוגל לחשוב יותר בצורה רצינואלית בשדה הקרב של המלחמה. הוא בחיים גם לא יהיה מוכן שמישהו אחר יתפוס את הפיקוד כאשר ישימו לב לפאנטיות שלו כלפי. זרענו עכשיו זרעי פורעות מסוכנים בתוך הצבא האלפי. כל עוד ננהל את המערכות הבאות חכם, ניצחנו את המלחמה." קארים מביט בשדה הקרב מולו. "למעשה." הוא אומר, ושולף את הקרן שלו, "גמרנו כאן" הוא אומר ומשמיע תרועת נסיגה
 
עריכה אחרונה:
"הגנרל הגיע? לכאן? מרשים. אבל לשם מה הוא בא? רק בשביל לבקר אותך בכלא?" תוהה האלפית. שאר האלפים נראים מתרשמים למשמע הנזק שגרמו השניים, אבל האלף שויז'ינר והאח סיאון הצילו נראה זועף למדי.
"כמעט זה לא מספיק. עכשיו הגנרל הזה יודע שאתם כאן, והוא יתחיל להניע עניינים נגדנו. ומה עם המטרה שלשמה הגעתם? אין סיכוי שחבריכם יצליחו להתנקש בכל צמרת הפיקוד לבדם, במיוחד אחרי שהם נחשפו" הוא אומר בכעס.
כשקארים תוקע את תרועת הנסיגה שלו, שאר האלפים שנותרו בחיים מתקבצים, מביטים בחשש מסביבם. כמה מהם אף תוקעים בקרנותיהם, מקווים לתגבורת.
אך התגבורת שמגיעה לא שייכת לצד האלפי - כמה גמדים ושכירי חרב מגיעים מתוך העצים, מכוסים בדם ונראים חבוטים למדי. דורנים יוצא מביניהם, ללא המגן שלו ועם שריטה מדממת גדולה על מצחו.
"מה קרה? המשימה הושלמה?" הוא שואל, צולע אליהם בכאב. הוא בקושי מעיף מבט לעבר האלפים המפוחדים ומתעלם מהגופות השרופות שפזורות סביב.

הסיבאק נופל שרוע מהמכה, אבל הוא מתאושש במהירות ושולח את נשקו קדימה, משסף את צידו של סיאון ומותיר בו חתך רחב.

META
סיבאק:
פעולה רגילה
מתקפת קפא"פ רגילה נגד סיאון - 24 נגד דרג"ש, בפגיעה 14 נזק וסיאון מסומן עד לסוף תורו הבא של הסיבאק.
 
חזרה
Top