• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
נואל מכה בראשו של אחד החיילים בעוצמה, מעיף אותו לאחור וגורם לו לעצור במקומו.
META
בגלל שהשומר מת, אני לא משתמש בknockback CragHammer.

התקפה מזדמנת כנגד חייל 4: 16 נגד דרג"ש, אם פגע- 14 נזק, הוא נדחף 3 משבצות והתנועה שלו נעצרת. הוא יכול לקחת פעולת תנועה נוספת אם הוא רוצה (מומרת מרגילה).
 
סומניוס מצדיע, נבוך לגמרי "כ-כן! לקחנו את הפרס, אבל אז פרצה פה מהומה ושמעתי קולות מהחדר, וחשבתי שאולי יש פה פו-פולשים, אז נכנסתי כדי לטפל בהם, אבל המצב כאן בסדר. מהן פקודותיך אדוני?" שואל סומניוס, מחכה לפקודה מהסיבאק, מקווה לאחת שתסביר לו איפה נמצא האגאיסכדי לחסל אותו. אחרי שהסיבאק יתן את הפקודה הוא ישקול לחסל אותו.
 
עריכה אחרונה:
ויז'ינר מציץ מעבר לפינה, ומחליק את אחד הקמעות שלו על גבי הכידון האחוז בידו. במקרה הצורך, הוא ישליך אותו על הסיבאק, יהדוף הצידה את השומרים האחרים.
Meta
גלגול התגנבות
7+18=25
מכין פעולה להתקיף את הסיבאק עם stampede shot במקרה שסומניוס יחליט לתקוף.
 
"תתקדם למשרד האגאיס בקומה למעלה, שם תצטרף לשמירה שמוצבת עליו" אומר הסיבאק.
"אתה הגעת לכאן, אבל לאן התקדמו שאר החברים שלך? עליהם להצטרף לשמירה על שאר הקצינים הבכירים, ומיד!" הוא נובח את הפקודה, לא מבחין בויז'ינר שמציץ בדלת.
 
"לפקודתך, הסיבאק." אומר סומניוס. "אבל אני לא מתמצא פה במצודה, אז אולי אצטרף אליכם בדרככם לאגאיס?" הוא שואל "הרי לא תישארו פה עוד הרבה זמן, גם אתם בטח רוצים להכות בברזל ולזכות בתהילה, לא?", הוא שואל את החיילים, מתעלם בנוגע לשאלה על חבריו. בקרוב הם יגלו את התשובה, ואם סומניוס צודק במה שהוא חושב, זו תהיה הפתעה נעימה.
 
החייל מצליח להתכופף ברגע האחרון ולהתחמק ממכת הפטיש, אבל נראה שההתחמקות לא סייעה לו להרגיע את עצביו.

OUT
תור קארים.

"שכיר, ענייני הקצינים הבכירים לא נוגעים לך. עשה כמו שנאמר לך, ועכשיו" אומר הסיבאק, פוסע כמה צעדים לאחור, מקיף את השולחן שלו ונעמד מאחוריו.
שני השומרים שלצידו מביטים בסומניוס בריכוז, מחכים לתגובתו. אחד מהם מתופף בעצבנות, באופן כמעט בלתי מובחן, על ניצב חרבו.
 
סומניוס לא מתכוון לוותר בכזו קלות. הוא חושב שהוא עלה על משהו והוא יברר את זה כאן ועכשיו. "אני חושב שענייני הקצינים הבכירים מאוד נוגעים לי," אומר סומניוס בעזות, "במיוחד כל העניין הזה עם האיסאגאל." הוא מדגיש את המילה האחרונה. "אז אם אתה בצד הנכון, אתה אמור לדעת את הסיסמאות, לא? אל תגיד לי שהמורדים שוב פישלו בלהעביר את הסיסמאות הנכונות לכולם." הוא עוקץ את המעסיקים שלו, וכנראה גם של הסיבאק, בעודו מרים את ידיו למעלה, אמנם אוחז במגן, אבל מראה שהוא לא אוחז בשום נשק.
 
IN
האח סיאון מסתתר מהצד השני של הדלת, שומע את השיחה אך לא נכנס פנימה. הוא שומע את סומניוס משחק עם הקצינים, מנסה להוציא מהם מידע. הוא רק מקווה שהוא לא מלחיץ את אלו יותר מידי.

META
התגנבות: 12+10=22.
 
הסיבאק מחוויר באחת. הוא מיד שולף את חרבו וצועק: "הם יודעים! אל תתנו להם לברוח!". שני השומרים מסתערים מיד לעבר סומניוס, דוקרים אותו בבטן.

META
שתי התקפות רגילות נגד סומניוס - 24 ו14 נגד דרג"ש. מניח שאחת פספסה, אז בפגיעה 6 נזק.
OUT
יוזמה!
 
"תגידו אתם סתומים לגמרי???" צועק סומניוס, עדיין בידיים מורמות. "אני אומר לכם את הסיסמה, אתם לא קולטים את זה, אני רומז לכם על זה שהמורדים לא שוב פישלו בסיסמאות כמו שהם אוהבים, ואתם עדיין לא קולטים את זה. יה בלאגו לודארי, אני מקווה שאתם זוכרים את הסיסמה הישנה." הוא נוזף בהם. "וכן, המהומה התחילה מוקדם מדי, עכשיו לפני שאנחנו הולכים להגן על הקצינים הבכירים תסבירו את התכנית מהר כדי שלא יהיה מלא בלאגן." הוא מבקש
 
IN
האח סיאון מחייך לקול הצעקה, אבל הוא עוד לא נכנס. "סגור את הדלת מאחוריך" שפתיו אומרות לויז'ינר שלידו ללא קול- כאשר ויז'ינר מבין שהאח סיאון ייכנס ללא עזרת הדלת.

META
יוזמה: 19+5=24.
 
הסיבאק מגחך חלושות, משתאה.
"תהרגו את האידיוט, מהר. אני מנחש שהחברים שלו קרובים, אז תהיו מוכנים לכל דבר. תגבורת אמורה להגיע בעוד זמן קצר" הוא אומר, מניד בראשו קלות, לא מאמין.
"דפקתי את זה קצת, אבל לא נורא. הם התפצלו, חלקית לפחות" הוא ממלמל.

מחוץ לחדר הבן מאמבוקרו מניד בראשו.
"טוב, זה מספיק. אני לא יודע מה סומניוס עושה, אבל זה בבירור לא עובד. אני לא יודע מה קרה, אבל הם הבינו שאנחנו לא בצד שלהם" הוא אומר ומביט בסיאון וויז'ינר.
"שנינו נסתער פנימה. מה איתכם?".

OUT

מי שנכנס פנימה מהדלת "מבזבז" משבצת תנועה אחת בשביל להיכנס למפה.
 
קארים נושם עמוק ומסתער קדימה, חרבו מושטת בכיוון על מנת לשחוט את אחד מהשומרים, הזעם שלו לא שכח, והוא עדיין כאוב. הדם שבוקע משומר העלווה כמעט משגע אותו.
META
הסעתרות על שומר העלווה- בגלל שהוא מדמם אני מקבל תוסף 2להתקפה נגדו מההתמרה השטנית
15+13=28.
2+15=17 נזק סה"כ. ונואל מקבל תוסף 2 להתקפה הבאה שהוא מבצע.

נק"פ 19/49 עדיין מדמם.
 
נואל רץ קדימה, הפטיש שלו בידו. הוא מכה באחד החיילים, נותן לקארים להתמודד עם שומר העלווה. הוא בוחר את החייל הרחוק מהדלת בכוונה, מראה שהוא לא מנסה לברוח משדה הקרב. הדלת יכולה להשאר נעולה עד הסוף מבחינתו.
META
הסתערות על חייל 1.
נע לE3.
Threatening Rush- סה"כ 24 לפגיעה. 9 נזק והוא נדחף 3 משבצות על הקיר. אז לפי מה שדיסקסנו בפרטי הוא סופג עוד 3 נזק.
בנוסף, מסמן אותו ואת חייל 4.
 
השומר נאנק כשהלהב של קארים ננעץ בין לוחות השריון שלו. הוא מדמם בכבדות, אבל לא נראה שהוא מוותר. לא עד שנואל משליך את החייל שלצידו על הקיר, סודק גם את הקיר וגם את גולגלתו של החייל.

שניהם נראים נואשים, אבל הדלת הנעולה מאחוריהם לא מאפשרת להם לברוח, לא מבלי לחטוף מתקפה משני הלוחמים שמאחוריהם.
החייל תוקף את נואל, בעוד השומר תוקף את קארים, אבל הקרב לא נמשך עוד זמן רב. שני האלפים צונחים לרצפה בסוף הקרב, אחד מרוסק על הקיר בעוד השני סובל מפציעות חרב רבות.
אבל לנואל וקארים אין זמן להתענג על הניצחון. צעקות נשמעות מחוץ לכלא, ויש אפילו קולות בתוך הכלא - צעדי שומרים שמתקרבים אל התא בו שניהם נמצאים.

META
שומר עלווה:
פעולה רגילה
מתקפת קפא"פ רגילה נגד קארים - 14 נגד דרג"ש, פספוס.
חייל:
פעולה רגילה
מתקפת קפא"פ רגילה נגד נואל - 26 נגד דרג"ש, בפגיעה 7 נזק.
 
עריכה אחרונה:
נואל בוחן את הדלת, ונראה שהיא נפתחת כלפי חוץ, על מנת למנוע מאסירים להתחבא מאחורי הדלת הנפתחת ולהסתער על הסוהרים. אולי יהיה אפשר לנסות ולחסום את הדלת באמצעות שריונות החיילים, אבל זה יעכב את אלו שבדרך לזמן קצר מאוד, אם בכלל.
 
IN
האח סיאון מהנהן, ואז נכנס במהירות. החדר הזה גדול מידי להיכנס בהסתר- לא משנה מאיזה כיוון הוא יגיע יראו אותו- אבל הוא יכה בחוטאים. בחיים לקחת את הסיבאק? זוהי עדיפות שניה ללשבור את רוחו של האלף החוטא.

האח סיאון מזנק פנימה עם נשק שלוף- ומזנק אל עבר אחד השומרים במהירות על טבעית. הוא עובר על פני החדר כאילו היה מלאך מוות- ומניף את חרבו אל עבר השומר במכה ניצחת, מרסק את אלת המלחמה שלו על כדורי הברזל שלה אל תוך הגוף שלו. הוא נעמד לצד סומניוס- לא מקום שהוא אוהב, אבל המקום שהוא באמת מחכה לתפוס- הוא ליד הסיבאק.

META
פעולת תנועה- כניסה לחדר
סיאון מתקדם עד ל-F14.
פעולה רגילה- מהירות מלאכית
השפעה: האח סיאון פוסע 4 משבצות לפני ההתקפה, ל-F10
התקפה כנגד שומר עלווה 1: 16+10=26 נגד דרג"ש.
פגיעה: 3+5+5+6+5=24 נזק.
 
שומר העלווה כמעט ונזרק לאחור מעוצמת המכה של סיאון, שמוכיח שוב עד כמה האלה שלו יכולה להיות קטלנית. הסיבאר מביט בבני החבורה שמולו, ומתחיל לצחקק קלות.
"זה מה שקורה שמתעסקים עם כוחות מחוץ לאימפריה... בסוף נכווים מזה, לא משנה כמה נזהרים" הוא אומר לעצמו, ואז מתכופף לקחת משהו מתחת לשולחנו. במהרה הדבר מתברר כלהב מוט, אותו מניף הסיבאק במומחיות.
הוא מתקרב אל סיאון מהצד ותוקף אותו ממרחק בטוח יחסית, בו האח לא יוכל לפגוע בו בקלות.

META
סיבאק:
פעולה רגילה
מתקפת קפא"פ רגילה נגד האח סיאון - 23 נגד דרג"ש. בפגיעה 16 נזק. במידה והמתקפה פוגעת, כל בעלי הברית של הסיבאק מקבלים בונוס +2 להתקפה נגד האח סיאון עד סוף תורו הבא של הסיבאק.
 
חזרה
Top