• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
"זה אומר שהוא חזק מאוד ומשתמש בהרבה מאוד קסם. אתה יכול לנסות, אם אתה משתמש בקסם או בכוח אחר, אבל לרוב החלומות האלו לא מצליחים להגיע ליעדם כמו שצריך. הייתי ממליץ לך קודם להתאמן בדיבור בחלומות, אפילו רגילים, בכדי שתוכל לדבר בחלומות שנשלחים אליך. אחר כך אולי תוכל להשתלט טוב יותר על הנתיב שאליו תשלח את החלומות שאתה רוצה לשלוח. אם אתה רוצה לתקשר דרך מחשבות, עדיף לעשות את זה כשאתה ער, ככה אתה יכול להתרכז בצורה טובה יותר. בכל מקרה, זה בערך מה שאני יודע על חלומות, אבל אני יכול לנסות לשלוח הודעה לצ'אנג'ה לגביך. אולי הוא יסכים לעזור" הוא אומר, קם ונפרד מסומניוס בזמן שהוא חוזר אל הקבוצה שלו.

אל העמק נכנסים האח סיאון וויז'ינר, שניהם בנשקים שלופים, כשהם מלווים באלף בכל בנדנה אדומה עם עיטור זהוב במרכזה. לאחר שהם מזדהים בפני השומרים הם מתקדמים פנימה, מתקרבים אל קבוצת הפיקוד.
"אלו החברים שלכם? הגיע הזמן באמת, אנחנו צריכים ל-" מתחיל דורנים, אבל הוא נאלם דום לפתע כשהוא מביט באורח שהם הביאו איתם.
"מה עשיתם?" הוא לוחש, מביט באימה טהורה באלף, שמחייך בתגובה מתחת לבנדנה. ניתן לראות שהאלף פצוע בצווארו ושחתכים פזורים על כל גופו, אבל לא נראה שהוא מוטרד מהם יותר מדי.
 
ויז'ינר צועד קדימה ''הבאנו שבוי פצוע, שיכול להיות מחוסל אם יהיה בכך צורך.'' הוא מצמיד את הכידון לצוואר שלו ''הוא היה מוקף בחדי אוזן, ניסן לחסל אותו, חיסלנו אותם. אויבו של אויבי הוא חץ נוסף נגדו.'' ויז'ינר מקדיר פנים ''אם תפסיק לדבר בחידות נוכל להתקדם'' הוא מספיק לפלוט לפני ששיעול פתאומי תוקף אותו, כשהזעף תופס את מקומו של האדרנלין.
 
"לא דיברתי בחידות באף שלב, ידידי הזועף. דיברתי אמת ברורה כל הדרך" אומר האלף, שנראה לא מוטרד בכלל מהכידון.
דורנים מתעשת מההלם שאוחז בו ומתקדם אל ויז'ינר במהירות.
"תגיד לי, אתה משוגע? אתה רוצה שכולנו נגמור פה כמו שהיער הזה גמר?! עכשיו אני מבין מאיפה כל השריפות האלו הגיעו, זה הם!" אומר הגמד, כמעט צועק על הלוחם המבוגר.
"המהפכנים האדומים קרובים לכאן, ואני מציע שהדבר הנבון ביותר יהיה לשחרר אותי" אומר האלף בבנדנה ברוגע כשהוא סוקר את כל הנוכחים בעמק.

"למה אתם מחכים? שחררו אותו! יש לנו מבצע להשלים, ואין לנו אף חייל מיותר לזרוק ללהבות" אומר אחד מהלוחמים בעמק, וכמה אחרים מסכימים איתו בצעקות.
 
עריכה אחרונה:
IN
האח סיאון מסתכל על האנשים, מסתכל על הלוחם, ואז מכוון את הנשק שלו לעורף של האיש שהולך איתם. "הישרף עם החוטאים, האש תאכל את כולם. לעולם אל תפחד מהנשימה, שכן אתה הוא בן הנשימה השלישית" הוא אומר פסוקים מקודשים, ומסתכל ישירות אל האיש. ברור מה האח סיאון רוצה לעשות, והכידון בגרון שויז'ינר מכוון מוסיף לזה. אבל בשם הדיפלומטיות שלו, הוא עוצר את עצמו. לא נראה שהוא מסתכל על הלוחמים, ואין בו טיפה של פחד ממה שהולך לקרות מקרב עם האיש הזה.
 
"העניין." אומר קראים ומגיע לאיזור, "זה שהבחור הוא מצד אחד טרוריסט לכל דבר שכנראה שונא את הצבא האלפי יותר מכולנו פה, אבל מצד שני, אבא שלו הוא קצין בכיר." הוא מהנהן קלות לאלף. "זה הופך דברים למסובכים."
 
"אני שונא את האימפריה. אתם לא עשיתם דבר שמהווה סיבה בשבילי לשנוא אתכם, ובנוסף הרגתם חיילים ששבו אותי. האויבים שלי הם האימפריה והטיפשים העומדים בראשה" הוא עונה.
"קארים חליפה. אני רואה שגם אתה התפכחת סוף סוף, או שאולי השתגעת? זה מה שהאבא היקר שלך סיפר לכולם, אבל כמה מפתיע שהוא שיקר" הוא פונה לקארים.
 
"תלוי את מי שואלים." עונה קארים לאלף. "נואל צודק, אנחנו לא צריכים לסמוך על הבחור, אבל האויב של האויב שלי הוא חבר שלי." הוא מציין אמרה אלפית. "ועל הדרך לא הייתי רוצה לעורר את הזעם של אבא שלו עלינו, יש להם מספיק סיבות לשנוא אותנו מבלי שזה יהיה עניין אישי."
 
IN
לא נראה שהאח סיאון מתרצה מהדבר, לא נראה שהוא משוכנע שאין סיכון באיש הזה. "במה אתה מאמין? מה אתה לא מספר לנו?" אומר האח סיאון "אתה רק אויב שמחכה לשרוף את מקדשינו בהזדמנות הבאה שתהיה לו, כרגע עיניך על אחר אבל יום אחד עיניך יגיעו בעבורנו. אינך מספר לנו דבר, ואתה יודע יותר מידי עלינו כדי לא לסכן אותנו. אמור את המידע, או שתגלה כמה דקות החומות של המעמד והחברה בעיניו של הקנאי" הוא אומר. חצי מהדברים שאומר האח סיאון נשמעים כמו פסוקים במקום כמו דיבור.
 
"אני מאמין בשוויון לכל הגזעים, ולכן אני נלחם באימפריה, זה הכל" אומר האלף בפשטות.
"מה אני לא מספר לכם? שאנחנו השמדנו את החיילים שהיו פה קודם, אולי ארבו לכם, אולי סתם היו בסיור שגרתי. מי יודע?" הוא אומר, מושך בכתפיו בחוסר אכפתיות.
"כמה חיילים היו פה?" שואל אחד ממפקדי הקבוצות.
"מאה, אולי מאתיים" עונה האלף באדישות, כאילו מדובר בדבר של מה בכך.
 
"תוך כדי המאבק נשביתי על ידי כמה חיילים והופרדתי מהשאר. אני מאמין שהם מחפשים אותי ברגע זה ו- אה, הנה הם" אומר האלף, מביט אל אחת הגבעות שמקיפות את העמק.
כל הנוכחים מביטים לעבר הגבעה, ידיהם על נשקיהם, כששבע דמויות יורדות מהגבעה, כולן לבושות בבגדים ירקרקים ובנדנות אדומות עם עיטורי זהב.
"שלומות. אני מניחה שאתם כאן בשביל שיירת האספקה? כדאי שתתארגנו, הם ממש מעבר לעיקול" אומרת אחת הדמויות, שמתגלה כאלפית צעירה למראה. האלף שהביאו סיאון וויז'ינר ממהר להחוות לה קידה, כך שככל הנראה היא מעליו בשרשרת הפיקוד.
"אה, אז אם ככה... קדימה אנשים, להתארגן! כמו שאמרנו!" צועק דורנים, מרים את מגינו מהרצפה ומתחיל לעלות לאחת הגבעות שצופות על הדרך, שאר מפקדי הקבוצות בעקבותיו.
 
חזרה
Top