• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
"אני גאצ'רו אקאנגה. אני יכול לפנות בשבילך כמה דקות, אבל לא יותר. אני צריך להתכונן לקרב כמו שצריך" אומר האיש, והולך הצידה עם סומניוס.
"על מה אתה רוצה לדבר?" הוא שואל אותו.

האיש, שמתגלה כאלף שלם, לא חצי אלף או יצור אחר, מתעורר לאחר שהאח סיאון טופח על פניו. הוא ממצמץ בעיניו בבלבול, ואז עיניו מתכווצות בפאניקה.
"איפה הבנדנה שלי? היא אצלך? תן לי אותה!" הוא אומר, כמעט צועק, על הנזיר.

דורנים מהנהן, מודאג מעט, אבל ניגש לעבור בין היחידות השונות, אוסף נתונים ומחלק פקודות.
לאחר כמה דקות מופיעים אנשים כהי עור מפתחו הדרומי של העמק, מזדהים ומתקרבים אליכם. הם לא רבים, אולי שלושים איש, אבל הניגוד בין חבריהם מדהים - חלקם לובשים שריונות כבדים, נושאים חרבות גדולות לאחיזה בשתי ידיים ונושאים בגאון סמל - חרב וגלגל בעל חמישה חישורים משולבים זה בזה. לעומתם, האחרים בקבוצה לבושים בפשטות בבגדים חומים, נושאים על גבם מוטות בעלי להבים כפולים.
"סוף סוף התנועה הגיעה, הא?" הם שומעים את אחד השכירים ממלמל בשקט.
"הגיע הזמן באמת! פנאטים ארורים, לא יכולתם להגיע מוקדם יותר?! מה עיכב אתכם?" שואג עליהם דורנים, שמגיע במהירות לפגוש אותם.
"שלום גם לך, מפקד משמר האבן של אסטרנג," עונה לו בשלווה אחד מהאנשים לבושי הבגדים החומים "נתקלנו בסיורים רבים של האלפים בדרכנו לכאן, ולכן פנינו לאלים להכוונה. דברים כאלו לוקחים זמן, אתה בוודאי מודע לכך ומבין זאת".
 
''אני ממליץ לך להירגע'', ויז'ינר אומר בקול צונן בעודו נדחק בין סיאון לבין האלף - מילותיו מכוונות לאלף, אבל באותה המידה הוא חוסם לסיאון את ההזדמנות להתחיל לערפל את דעתו של הפצוע בנעימות המזויפת שלו. לא לפני שידעו עליו מעט יותר.
ויז'ינר מצמיד כידון לגרונו של האלף ''לאט לאט, עכשיו. אם תתנהג יפה ותספר לנו איך הגעת לכאן, אולי תקבל את הבנדנה שלך בחזרה.''
 
"אתה לא היית נרגע אם היית יודע מה אתה מחזיק בידיים, טיפש! עכשיו תן לי את הבנדנה לפני שכולנו נתחרט על זה! אני אספר לכם הכל, אחרי שאקבל אותה!" הוא צועק, לא נרגע בכלל. הכידון של ויז'ינר שורט מעט את גרונו של האלף, גורם לזרזיף דם קל לבקוע ממנו, אך נראה שהוא לא מבחין בכך, תשומת ליבו נתונה כל כולה לבנדנה.
 
IN
האח סיאון מרים את הבנדנה, מסתכל עליה בבלבול ואינו מבין מדוע האלף רוצה אותה בחזרה- במיוחד כאשר עד עכשיו הוא ראה אותה בתוך חפץ שנועד להחזיק את פניו של האסיר. "מה מיוחד בה כול כך?" הוא שואל, כאשר הוא מסתכל על עיניו של האלף- מנסה לזהות מה העיניים שלו יגידו עליו- ולאיזה אלים האלף סוגד.

META
תפיסה: 6+13=19.
 
עריכה אחרונה:
האח סיאון רואה כי עיניו של האלף ירוקות, אך הוא מזהה שמשהו לא טבעי בצבען - כאילו האלף השתמש בחומר מיוחד בשביל לשנות את צבען.
הבנדנה עצמה, שלא נראתה מרשימה לפני תחילת הקרב, מתגלה כבנדנה אדומה בוהקת, עם סמל רקום מזהב של שלוש להבות שזורות זו בזו - לא הבנדנה הטיפוסית בה קושרים שבויים.
"מה מיוחד בה? היא המקור להכל, התחייבות שאין לשבור בכל מחיר! בבקשה, תחזיר לי אותה לפני ש-" האלף מתחיל לענות, כשלפתע זרועו מתחילה לזהור בצבע אדום עמום, מפיצה חום לכל עבר. הוא משתנק בבהלה ומנסה להגיע אל הבנדנה שבידי סיאון.
"מהר! תחזירו לי אותה!" הוא מתחנן אליהם.
 
IN
האח סיאון מניח על העיניים שלו פעם נוספת את הבנדנה. הצבע של הבנדנה, החום מהאיש, הצבע בעיניים. הדבר מסמל על דבר אחד- דבר שהאח סיאון אומן להשמיד, יצור כמוהו, שהטבע האמיתי שלו קשור ברוחות האסון. הוא מסתכל במבט נגעל, מבט פנאטי. "הוא סיכון" הוא אומר לויז'ינר "עלינו להוציא ממנו מידע ולחסל אותו, החיים שלו הם סיכון" הוא אומר בפתאומיות.
 
וי'זינר מניד בראשו בהחלטיות ''אנחנו לא הורגים מקורות מידע.'' הוא מתמקד באלף, מנסה להתעלם מסיאון. האם הוא דובר אמת? האם להשיב לו את המטפחת יסכן אותו באופן כלשהו? מה הוא מתכנן לעשות ברגע שהןא יקבל את מה שהוא רוצה?
Meta
בדיקת תובנה
19+4=23
 
לאחר בחינה קצרה ויז'ינר לא מוצא סיבה לחשוד באלף - נראה כי הפאניקה שלו אמיתית לחלוטין. לא נראה שהוא עוין בצורה כלשהי, אלא אם כן הם יאיימו עליו, כמו שסיאון עושה. כרגע נראה שהוא מרוכז במחשבה על השגת הבנדנה יותר מכל דבר אחר.
 
"חלומות" עונה סומניוס לאיש. "אתה קוסם, נכון? אז אני רוצה לשאול אותך על חלומות נבואיים. כשאני ישן אני חולם חלומות עם מסרים, אבל הפעם קיבלתי את החלום במהלך שעות הערות, התעלפתי וחלמתי אותו." הוא אומר, מתיישב על הקרקע. "אלו לא חלומות מהאלים, אני לא יודע מה המקור שלהם." הוא אומר בחשש, עוד לא מזכיר את העובדה שהחלומות שלו לימדו אותו על היכולת לכשף.
 
"אני לא מומחה לחלומות, אבל תקשורת דרך חלום זה אמצעי נוח להעברת מסרים בין משתמשי קסם" אומר גאצ'רו, מתיישב לצידו.
"באיים שלי יש אנשים מומחים ממני בהרבה. ראש המסדר שלי, הצ'אנג'ה, יוכל לעזור לך בצורה טובה בהרבה. החלום כלל דיבור, ריח, מראה, הרגשה? בדרך כלל קשה לשלב כמה מרכיבים לתוך חלום אחד כזה, מה שיכול לתת לך מושג לגבי עוצמת האדם שאולי שלח אותו".
 
IN
"אם כך, דבר מהר, המידה הוא שמשאיר אותך בחיים. מי אתה, מדוע האלפים ניסו לחסל אותך, מה הסיכון שאתה מהווה ובאיזה ארגון אתה?" אומר האח סיאון, עדיין נראה מסוכן לחייו כתמיד- אבל עם הבנדנה הוא כנראה לא יכול לראות זאת.
 
האלף מושך את הבנדנה מעל עיני, מוריד אותה כך שתכסה רק את פיו ואפו. לאחר מכן הוא מתיישב ומביט בהם, נרגע לאיטו.
"אני? אני לוחם צדק. אני נלחם באימפריה המושחתת והגזענית הזאת בכדי להפוך את החיים של כולם בה לשווים, או לפחות שווים מבחינת זכויות.
אני חלק מהמהפכנים האדומים, ולא כדאי לכם לנסות להסגיר אותי לאף אחד, כי התשובה לשאלה שלך על הסיכון שאני מהווה, בחור, היא כזו: אנחנו מאוד, מאוד מסוכנים. לא כדאי לכם להפוך אותנו לאויב שלכם בזמן שאתם ואנחנו נלחמים באותו אויב" הוא אומר, נשימתו חוזרת להיות סדורה וזרועו כבר לא פועמת באדום.
 
IN
"אין בי פחד ממך, יצור, ולא שמעתי על הארגון שלכם עד עכשיו כחלק מקבוצות ההתנגדות. אני לא רואה סיבה ליצור ברית אם אלו שמסתירים את טבעם האמיתי מתחת לשקרים" אומר האח סיאון.

"איזו הוכחה שיש לך שהדברים שאתה אומר אינם שקרים?"
 
"האמונה שלך לא משנה לי, נזיר. אנחנו לא מחפשים בעלי ברית - אנחנו פשוט שמחים לשתף פעולה עם אלו שמתנגדים לאימפריה. אבל אעניק לכם הצצה לכוחותינו, בתמורה לכך שהצלתם אותי" הוא אומר, חיוכו הזחוח כמעט ונראה מבעד לבנדנה.
הוא מרים את ידו ומכוון אותה לעבר העצים שמאחוריהם. כף ידו מתחילה לזרוח באור כתום וכך גם עיניו - נצבעות בכתום על טבעי. מיד לאחר מכן בוקע פרץ להבות מכף ידו המושטת, שורף את העצים מבלי לפגוע בסיאון וויז'ינר, שרק מרגישים את חום הלהבות כשאלו עוברות לידם.
"עכשיו, כשהבהרנו דברים - תרצו לשאול אותי עוד שאלה אחרונה לפני שאני אפנה לי לדרכי?" אומר האלף, מחזיר את מבטו אל השניים. עיניו דוהות חזרה לירוק, אבל חלקים כתומים קטנים בולטים בהן, מצביעים על כך שירוק הוא לא צבע עיניו האמיתי.
 
IN
"תראה את העיניים שלו, בן מאלטרה. הוא איום, עם כוח והיכולת להפריע לתוכניות שלנו. הוא אולי אויב משותף לאלפים, אבל הוא לא בן ברית שלנו- כמו שהוא אמר בעצמו" הוא אומר, "אני מוכן להרגיש את החום של הלהבות האלו בשביל לדאוג שהוא לא יפריע" הוא אומר, ונראה שלמרות הכול- הוא כן מכבד את המשימה שלהם יותר מאשר הרגש הרצחני שלו כלפי האיש- ונותן לויז'ינר את הבחירה הסופית מה לעשות עם הסיכון והאיום, גם אם הוא בבירור לא יהיה מרוצה אם התשובה לא תהיה בהתאם לרצונו.
 
ויז'ינר מטה את ראשו הצידה במחשבה, ומתחיל לדבר בקול מדוד ותשוש-משהו ''אני חושש שעלי להסכים עם בעל בריתי, בחור צעיר. גם אם לא בגלל הסיבות שלו. אתה מסוכן מכדי שניתן לך לרוץ חופשי. מצד שני, אני לא טיפש. כל ארגון שיוצא נגד הכיבוש האלפי הוא עוד חץ באשפת הצייד. אז זה מה שיקרה.'' הוא לוקח נשימה עמוקה, ונראה שבוא מופתע מעצמו שהשיעול עוד לא תקף אותו.
''אתה תבוא איתנו. נחקור אותך. אם אתה דובר אמת, לא יאונה לך כל רע, ונוכל לעבוד יחד. אם לא....''

הוא מרים את ידו, כשהכידון המדמם עדיין אחוז בה ''לפני שתריב איתי, בחור, תחשוב. הם ניצחו אותך.'' הוא מחווה בידו האחרת על שדה הקרב ''אנחנו אותם. האש שלך לא מפחידה אותי, אבל אתה תוכל להיות בעל ברית טוב. שקול את הצעד הבא בזהירות.''
 
"החמישה האלו ניצחו אותי? לפי מה שאני זוכר, הייתה פלוגה שלמה שלהם כאן לפני שאיבדתי את ההכרה" אומר האלף, מביט בהם בבלבול.
"בבקשה אל תנסו אותי, הם פשוט יבואו אחריי. ואני גם לא מהדרגים הגבוהים. אולי שניכם תוכלו לנצח אותי, במיוחד כשאני לא במיטבי, אולי לא. אבל מול השלישייה לא תוכלו לעשות דבר" הוא אומר.
הוא מסתובב, מתכוון ללכת משם, אבל לפתע הוא עוצר, ונראה שהוא מקשיב למשהו.
לאחר שניה הוא מסתובב מסתובב חזרה אליהם ואומר: "אני אבוא איתכם, רק בשביל שתיווכחו בטעות שעשיתם כשכיוונתם אליי נשק".
 
IN
"אתה לוקח יותר מידי סיכונים, בן מאלטרה" אומר האח סיאון, "קדימה, בואו נחזור לאחרים. אני בינתיים אצפה בך- למקרה שתקרה לך טעות בדרך, ותיתן לי תירוץ" אומר האח סיאון לאיש עם הבנדנה, והאח סיאון וויז'ינר מתחילים להתקדם לכיוון יתר הקבוצה.
 
"החלומות כוללים את כל אלו מלבד ריח. אבל זה אומר לנו משהו על מי ששולח אותם? לצערי אל האיים שלך לא בטוח שאצליח להגיע, אז בינתיים נדבר שנינו. האם יש דרך שבה אני יכול לשלוח חלומות? ככה אוכל לנסות לשקף חלומות בחזרה אל מי ששולח אותם אלי, או לתקשר עם הצ'אנג'ה." הוא אומר.
 
חזרה
Top