• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
IN
האח סיאון מסתכל על דרך הבריחה הנוחה והפנויה ביותר מעצים מהסיטואציה, ואז מסתער קדימה לכיוונה. בלי לומר דבר, הוא מופיע מן הצללים, מכה באכזריות באחד מהאלפים עם שנאה בעיניים שלו. הוא אפילו לא נראה שבא להציל את היצור המעולף במרכז, כמו שהוא בא לשפוך דם.

META
פעולה משנית- נדר איבה
כנגד האלף אותו אתקיף. האח סיאון מקבל תוסף כוח 1+ למהירות עד סוף ההיתקלות.
פעולת תנועה- תזוזה
מגיע להיות סמוך אל האלף ורק אליו.
פעולה רגילה- כבלי המרדף
התקפה: 11+10=21 (2 בקובייה השניה) נגד דרג"ש.
פגיעה: 4+3+5=12 נזק ואם המטרה לא מסיימת את תורה בסמוך אליי אני יכול לפסוע 4 משבצות כפעולה חופשית. אני חייב לסיים תנועה זאת קרוב יותר אל המטרה.
 
החייל כמעט וכושל לאחור כשהמכה האכזרית של סיאון פוגעת בו. כל הארבעה מביטים בסיאון, מופתעים, כשהחייל מתחיל לדמם בכבדות.
"הוא בטח אחד מהשדים! תהרגו אותו, קדימה!" אחד מהם צועק כשהוא שולף את חרבו. סיאון שם לב שעל זרועותיו יש מעין צמידים שלהב משונן בוקע מהם.

META
חייל 2 מדמם.
OUT
לויז'ינר יש פעולת הפתעה אחת, ואז נכנסים לסדר יוזמה רגיל.
מפה:

"כאן אין הרבה אלפים, אבל בצפון יש הרבה יותר. ערי הנמל החשובות נמצאות שם, ומשם האלפים הגיעו בפלישה הקודמת, דרך איי דובריין" עונה מודריק.
"אתם כל המשלחת? המועצה שלחה רק שלושה לעשות את אחת מהעבודות שלה?" תוהה בקול גאריק. נראה שהוא לא מתרשם במיוחד מהחבורה המרופטת משהו שניצבת מולו.
 
"הבנתי. רגע, זה סימן האורקה שאני רואה על הציוד שלך? ואיך בדיוק תי-מישהו כמוך משיג דברים כאלו? הם לא בדיוק ששים למכור את סימני האורקה לכל דורש" שואל גאריק.
"אותי דווקא יותר מעניין מה עושה כאן אביר משרותאד, ועוד ממסדר ורד הפלדה. ממתי הארכידוכס שלך נמצא ביחסים טובים עם המועצה?" שואל אותלו, מפנה את השאלה לסומניוס.
 
"ממתי שזה נוח לו, כמובן." עונה סומניוס. "ככה משיגים השפעה וכוח במועצה, אז לכן אני פה. רק אולי כדאי שלפני שנחכה לאלפים נוודא מה קרה פה, כי יש סיכוי שהם עברו פה כבר לפי כל סימני המאבק...?" הוא תוהה.
 
ויז'ינר שולח יד הססנית לחגורתו, ומחניק שיעול שעולה מגרונו בזמן שהוא מחליק החוצה מכיס סודי ברצועת הבד הרחבה קמע אבן קטן, עטוי טחב. הוא מרים את עיניו ומניד את ראשו באנחה כשהוא רואה את הצימאון לדם של סיאון. יום אחד, אני אצטרך לדבר עם הילד הזה. אבל זה לא יהיה היום.

הקמע מוחלק לתושבת שלו, והמורד המזדקן מסתער קדימה ומשליך את הכידון שלו בטווח אפס. הכידון משתפד דרך רגלו של החייל שעומד בין שני הקצינים, ובלי להסס ויז'ינר מסתובב על צירו, שולף את הכידון השני מחגורתו ומשתמש בידו האחרת בשביל להסיט את החלק הנעוץ חזרה לכיוונו באופן שגורם לחייל למעוד לאחור.

הקמע זורח, ופיצוץ של טחב וקנוקנות רוחשות מכסה את האיזור מסביבו, גורם לו לזעוק מכאב בזמן שהענפים מתחילים להתפתל סביב רגליו של אחד הקצינים.
הכידון מתנתק ומותיר את הקמע בתוך הרגל הפצועה, פועם באור ירוק חולני. ויז'ינר מסחרר את הכידונים, מהדק את אחיזתו, ומשתדל שלא לתת למבטו היציב להראות איך האדרנלין והקרב מאיימים לחנוק אותו מבפנים מרוב התרגשות.

עבר הרבה יותר מדי זמן.
Meta
תנועה - E11
פעולה משנית - מסמן את חייל 1 כמטרת הצייד שלי
פעולה רגילה - תקיפה לוכדת (לא מעורר מזדמנת בזכות שריון מרקד צללים)
19+8=27 לפגיעה
4 נזק, במקום להוסיף נזק מטרת צייד אני דוחף אותו משבצת אחת אחורה עם הכשרון מכה מערערת.
כעת, חייל 1 restrained, הצלה לסיום. איזור burst 1 מסביבו הוא כעת תוואי שטח קשה, אם מישהו נע לתוך השטח או מתחיל את תורו שם, יש לי פעולת תגובה לבצע נגדם.

בנוסף, מאחר שהצלחתי בהתקפה על יריב שהיה לי יתרון קרבי נגדו, מנצל את הכוח התקפה מפתיעה כדי להפיל עליו את המצב Dazed עד לסוף תורי הבא.
 
"אדם לא יכול לשנות את איפה שהוא נולד. אם תרצה או לא, זה חלק ממך, וחלק גדול. לא שמעתי על זד שהצטרף לשבטים מאז הקצין שהגיע לכרות איתנו ברית, וזה לא היה לפני זמן רב. אי אפשר למחוק את העבר" אומר גאריק.
"גאריק, עזוב את הבחור. כל מה שחשוב כרגע זה שהוא כאן בשביל להרוג אלפים, לא ככה?" אומר מודריק, מכה קלות את חברו.
"גאריק תמיד היה אחד מהמהורהרים בשבט שלנו, אל תתייחס אליו. לא שזה מפריע לו להניף את החרב שלו כמו שצריך, למזלו" הוא אומר לקארים בבדיחות.
"מודריק, זה שאנחנו מוציאים את האף שלנו מכוס השיכר, בניגוד אליך, לא אומר שאנחנו פחות טובים בלהיות דובריינים" אומר אותלו, מניד בראשו, מאוכזב מעט מהאיש, שנראה כמנהיג החבורה.
"השפעה? נו טוב, אני מניח שבשרותאד לא צריכים לרדוף אחרי זהב, אחרי הכל אתם שוחים בו שם, לא?" הוא שואל את סומניוס.
"סימני המאבק לא מספיק גדולים. אנחנו מדברים על שיירה של עשרות עגלות, סימני המאבק כאן ומחוץ לעמק יכולים להצביע על כך שאולי פלוגה של אלפים נלחמה במציתי השריפות, אולי קצת יותר" עונה מודריק לחצי האלף.

לאחר כמה דקות נוספות, נשמעים צעדים כבדים מכיוון אחת הגבעות, שמתגלים כחבורה של כמאה גמדים, לבושים שריונות כהים ומצויידים במגנים, גרזנים ואלות.
"להכות!" קורא האחד המוביל, ונענה במהירות על ידי מודריק, שצועק "בברזל!".
הגמדים יורדים לתוך העמק, מתמקמים ליד החלק שחולש על הדרך. הגמד המוביל מתקרב אליכם, מוריד את קסדתו הכבדה מראשו וחושף ראש קירח, בעל אף פחוס וזקן חום ארוך.
"ומי אתם, הגדודים שמועצת מאלטרה הבטיחה לנו?" הוא שואל בציניות כשהוא סוקר בביקורתיות את הנוכחים.
"גדודים? המועצה בהחלט מפתיעה היום" אומר מודריק.
לאחר שהאחרים מציגים את עצמם, הגמד נאנח.
"אני מאוד מקווה שהדיוויזיה השלישית יצאה לחופשה, או שהקבוצה הנוספת גדולה בהרבה מכם, אחרת יהיה פה טבח" הוא אומר, מתיישב ליד אחד העצים.
"השם הוא דורנים ראש-אבן, מפריוואר* צ'ארי, ראש משמר האבן בסיטרה" הוא מציג את עצמו. נראה שהוא מתכוון לשאול לשמות בני החבורה, אבל סומניוס, שמתמוטט לפתע, מסיט את תשומת ליבו.
"עכשיו גם החיילים שמביאים לכאן חולים? בחור, הכל בסדר?" הוא שואל אותם בהתרעמות, סוטר מעט לסומניוס על מנת להעיר אותו.

OUT
*פריוואר - מעין משפחה גדולה. אסטרנג מורכבת מ9 משפחות כאלו, שכל גמד או ננס משתייך אליהן.

סומניוס מתחיל לחוש מסוחרר כבר כשהגמד מתיישב לידם. תוך כדי שהוא מציג את עצמו, סומניוס קורס חסר הכרה.
הוא שומע קול מדבר אליו, שנשמע כמו דריסת מגפיים על חול.
הוא רואה במעין חזיון מדבר ענק, ללא סוף, שממנו בוקע הקול:
הם באים. ילדי הלהבות כאן. סוף כל סוף, הלהבות יאכלו את הכל, יאכלו את הצל ויפתחו את הפתח.
אש פורצת, פותחת פתח בתוך המדבר ומאפשרת לחול ליפול פנימה, ויחד איתו גם סומניוס נופל.

תפתח אותו. תפתח אותו!
והוא מתעורר, כשגמד נמצא קרוב מדי אליו וסוטר לו.

החיילים מופתעים מההתקפה של ויז'ינר, והאחד שהותקף אמנם לא נתפס בקנוקנות המתפתלות, אבל הוא נופל המום לנוכח המתקפה של הסייר הזקן.

META
חייל 1 מציל מניסיון הריסון, אבל הוא המום.
 
החייל שהותקף על ידי האח סיאון מניף את חרבו לעבר הלוחם הצנום, אבל סיאון מתחמק בקלות מהמכה. הלוחם השני, עדיין המום, רק שולף את חרבו ומכוון אותה לעבר ויז'ינר.

META
חייל 2:
פעולה משנית
שולף חרב.
פעולה רגילה
מתקפת קפא"פ רגילה נגד סיאון - 9 נגד דרג"ש, פספוס.

חייל 1:
פעולה משנית
שולף חרב.

תורו של סיאון.
חייל 2: 12/24
חייל 1: 20/24
קצין 1: 32/32
קצין 2: 32/32
 
נואל היה עסוק בשיחה עם אחיו, על הבית- ועל המעבר לכאן. על איך להתמודד עם המעבר ולהתרגל אליו בעיקר. ראשו זז במהירות כשהוא שומע את הנפילה של סומניוס, והוא רץ לעברו.
"סומניוס?" הנול המגודל שואל ברכות, הוא כבר היה בקרב בו האויב השתמש ברעל כדי להפיל חיילים, הוא מוודא שלא מדובר ברעל גם הפעם- בודק שאין אף חץ או מחט מורעל שננעץ באביר.
META
מרפא: 17.
 
"כן, אני בסדר." סומניוס עונה. "אולי כדאי שאני אנוח קצת, אבל לקרב אני אגיע מוכן" הוא עונה.
"פספסתי משהו כשנרדמתי? בכל מקרה אני משער שהמטרה שלנו היא התנקשות בבכירים ובריחה, לא חיסול של שיירת האספקה."
זה בהחלט לא היה חלום רגיל, סומניוס חושב לעצמו. וגם העיתוי שלו - להירדם ככה פתאום באמצע היום? זה בהחלט חלום משונה והוא צריך לברר עליו עוד.
הוא יצטרך לשאול על זה אנשים שמבינים בחלומות יותר ממנו, אילו הוא היה יודע איך למצוא אותם. זה כבר לא עניין שאפשר ללמוד רק מספרים.
meta
מאגיה - 1 טבעי לסה"כ 7 עם knack for sucess.
 
כשסומניוס מזדקף בחזרה במקומו ניתן לראות שלא נעוץ בו שום חץ או חפץ אחר שיכל לגרום להתמוטטות.
"אנחנו כאן בשביל לעשות כמה שיותר נזק - מה שאפשר הורסים. אבל אתה צודק, המטרה הראשית שלנו היא למוטט את שדרת הפיקוד של הדיוויזיה השלישית. בשביל להיכנס לבסיס נצטרך להשתלט על שיירת האספקה" אומר דורנים.

שום דבר לא עולה במוחו של סומניוס כשהוא מנסה לחשוב על פותרי חלומות באזור. אולי הוא יוכל למצוא תשובה באיים השחורים בדרום, שם נמצאים רוב הקוסמים והמלומדים שעוסקים בו.
 
עריכה אחרונה:
IN
האח סיאון מניף את אלת המלחמה שלו, "שדים? רוחות האבדון? אנחנו נועדנו לחסל אותם ולהשמיד אותן כלות, אין להם מקום בעולמנו" הוא אומר, כמי שמקריא משנה מקודשת מתוך ספר, כאשר כדורי הפלדה הקוצניים פוגעים ומרסקים את עמוד השדרה של בן האנוש. כאשר בן האנוש נופל מטה, האח סיאון מסתכל אל עבר היתר, ואחד שנראה יותר מבודד מהאחרים. "אתם הלאה" הוא אומר כאשר לפתע הוא נסוג במהירות, נעלם אל תוך העצים.

META
פעולה רגילה- כבלי המרדף כנגד חייל 2
התקפה: 20 טבעי (גלגול שני 11).
פגיעה: 6+6+5=17 נזק. מאמין שהפלתי את חייל 2 (לפי הדימום מקודם) ולכן האח סיאון מקבל פעולת תנועה נוספת בה הוא יכול להשתמש בתור הזה או בתור הבא (מהכישרון ניצול הזדמנויות נקמני).
פעולה משנית- נדר האיבה
כנגד קצין 2.
פעולת תנועה- תזוזה
אל E5.
פעולת תנועה- מרגל מתגנב
אל F2. בגלל שלאח סיאון יש מחסה בסוף התנועה שלו, הוא יכול לגלגל התגנבות מיד.
התגנבות: 8+10=18.
 
"אז כמה אנשים בעצם יהיו בשיירה הזו? וכמה אנשים צפויים להגיע אלינו לפני כן?
אנחנו צריכים לבוא עם תכנית לתקיפת השיירה הזו, אז אם אתם יודעים איך המבנה של שיירות כאלה כדאי שתספרו לנו."
meta
ידע היסטוריה לבדוק מה סומניוס יודע על מבנה השיירות האלפיות 12
 
"אני יודע אולי רק קצת יותר ממך, בחור. שיירות האספקה של האלפים מובלות על ידי סוסים או בהמות מהירות אחרות, ולכן מלוות על ידי חוליות פרשים. באחת מהמשימות שביצעתי על קו המצודות ברכס קטאנן פשטנו על שיירות אספקה, קטנות בדרך כלל, שלוו על ידי עשרות בודדות של פרשים. הבנתי שיש לוחמים יעילים יותר בשיירות גדולות יותר, אבל בשיירה שלנו לא אמורים להיות כאלו. זאת שיירה די קטנה אחרי הכל. היא לא כוללת מאות עגלות" אומר דורנים.

החייל נופל באנקה, בעוד האחרים מביטים לכל עבר בטירוף, מחפשים את סיאון שנעלם בין העצים.
"תעזבו אותו! צריך להרוג את השני!" אומר אחד הקצינים, מתקרב אל ויז'ינר ומניף עליו את חרבו, אותה הוא אוחז בשתי ידיו. הקצין השני מתקדם באלכסון בכדי למצוא קו ירי נקי, והוא מטיל על ויז'ינר את הכידון שנשא על גבו.
החייל שויז'ינר הימם מכה אותו בחרבו, גורם לשריטה גדולה במרכז חזהו של המאלטריאני.

META
חייל 2 מת.
קצין 1:
פעולת תנועה
הולך לB 13
פעולה משנית
שליפת כידון.
פעולה רגילה
מתקפת טווח רגילה נגד ויז'ינר - 19 נגד דרג"ש, 4 נזק בפגיעה.

קצין 2:
פעולת תנועה
פוסע לE 11
פעולה משנית
שולף חרב.
פעולה רגילה
מתקפת קפא"פ רגילה נגד ויז'ינר - 13 נגד דרג"ש, מאמין שפספוס.

חייל 1:
פעולה רגילה
מתקפת קפא"פ רגילה נגד ויז'ינר - 20 נגד דרג"ש, פגיעה ו7 נזק.
 
עריכה אחרונה:
"עשרות בודדות של פרשים זה לא משהו שאנחנו יכולים להתמודד מולו בכמות הזו." מציין סומניוס. "בכל מקרה, עוד מישהו אמור להגיע לפני השיירה הזו?" הוא שואל, מסמן לנואל שידברו אחר כך.
 
"נאמני הכבוד, אני מקווה. הם מאחרים. בטח השתפנו וברחו, הרי מה כבר אפשר לצפות מחלאות שהיו בצבא האלפי?" אומר דורנים בזלזול.
בעוד הוא מדבר, חייליו נדרכים בקצה העמק. אל העמק נכנסים ערב רב של לוחמים, שאין דבר שמקשר ביניהם - לא מדים או כלי נשק. חלקם לבושים בשריון לוחות, מהסוג שמאפיין את דוכסויות קסיר המרכזיות, בעוד אחרים לבושים בשריונות וחצאיות עור, נושאים נשקים בסגנון דרום היבשת. אחרים נראים כמו אסופה של אנשים מכל שאר האזור, וחלקם אפילו לא דומים לתושבי סיטרה.
חלקם אומרים משהו לגמדים, שנרגעים ומאפשרים להם לעבור.
"מאיפה כולכם? אתם נאמני הכבוד?" שואל מודריק את הלוחמים, שמונים גם הם לפחות מאה.
"לא, אנחנו כאן בשליחות המועצה. כולנו" אומר אחד מהאנשים, אדם כהה עור וגבוה מהאיים השחורים.
"כולכם מהמועצה? אתם ידעתם אחד על השני לפני שהגעתם לכאן?" שואל גודריק בבלבול.
"לא. גילינו על כך קילומטרים בודדים לפני העמק" משיב אחד הלוחמים האחרים, אדם הלבוש בשריון עור ומתכת מהדרום.
 
ויז'ינר מטיח את הכידון שלו דרך השוק של הקצין שמולו, ואז משתמש בכף הרגל שלו ומתכופף ואז מתרומם להתנגשות חזיתית כדי לגרום לקצין למעוד מעליו אל תוך הקוצים, בזמן שכוחות הטבע הקדמוניים ששורצים סביב הכידון עוטפים אותו בלחישות רפאים,
Meta
כפעולה משנית מגדיר את הקצין כמטרת צייד
כרגילה תוקף עם grappling spirit (נגד דרג''ש), ומוסיף clever shot בשביל להחליק את הקצין שתי משבצות לF12, לתוואי השטח הקשה
התקפה - 20+6=26 (20 טבעי!)
נזק - 17

בנוסף לכך, הקצין מואט ולא יכול לפסוע
 
חזרה
Top