• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
נראה שהאזורים החרוכים נמצאים במקבצים קטנים, כשבין מקבץ למקבץ מפריד אזור לא חרוך. לא נראה שיש אזורים חרוכים שלא נמצאים במקבצים. עם זאת, האח סיאון מצליח להבחין בכמה חצים שתקועים בעצים החרוכים.
 
IN
"אש, קדושה או מאגית, אני אנחש. זה נראה כמו מישהו שמשתמש באש כנשק, אבל נראה שהמטרה שהם התקיפו הייתה טובה מידי בבריחה- אחרת היינו רואים שאריות גם מקורבן" הוא אומר את מחשבותיו לקבוצה.
 
קארים מצליח להיזכר בשיירות אספקה שנשרפו לחלוטין עוד באורקיל וגדודים שיצאו בשן ועין מהתקפות של אנשים עטויי בנדנות אדומות ששלטו בלהבות. הוא זוכר שאביו ניסה להתמודד איתם פעמים רבות ללא הצלחה מעבר לחיסול מעטים מהם. הקבוצה שעושה זאת נקראת "המהפכנים האדומים" - מתנגדים חריפים לאימפריה האלפית. אם כי ההתקפות שלהם תמיד היו באורקיל, ולא היה אף דיווח על תקיפות דומות בשטחי המושבות בסיטרה.
 
"אם היה כאן מארב, כבר היינו מותקפים. בואו ננוח מתחת לאחד העצים, אבל לשמור על אוזניים פקוחות, כן?" נואל נאנח ואומר, אין סיבה לעמוד כמו אנטילופה טיפשה באמצע שום מקום- אם יהיה קרב, נואל מעדיף שלפחות יהיה עץ לגבו.
 
ויז'ינר מהנהן ''מסכים, אבל...משהו לא תקין. אני אצא לסיור.''
בלי מילה נוספת הוא נעלם בין הטרשים, סומך על שנים של לוחמת גרילה שישאירו אותו חבוי ממעקב בעודו מנסה לחפש קבוצות אחרות שאולי יהיו באיזור.
Meta
בגלל המאפיין של אאוטלו אי אפשר לעקוב אחרי ויז'ינר באדמות הפרא של מלטרה.
בדיקת טבע למעקב
9+7=16
בדיקת התגנבות להישאר חבוי
18+9=27
 
ויז'ינר מתקדם בין העצים, מדלג מעל גזעים כרותים ומתחקה אחרי נתיבי ריח ועקיבות שונים בסביבה. הוא מגיע אל האזור השרוף, מגלה כי רק נשקים מעטים וחרוכים נשארו בסביבה. נראה שהיו פה כמה עשרות חיילים אלפיים, לפי עקבות המגפיים שמפוזרות על הקרקע, אבל נראה שיש כמה אריגים אחרים, לא דומים בכלל לאריגים שהצבא האימפריאלי משתמש בהם. חלקם מחקים את צבעי היער, בעוד אחרים צבועים באדום עז.
אין זכר לחיילים האימפריאליים בשום מקום, אבל גם לא לחיילים מהקבוצות האחרות - או שהאויב הבריח אותם, או שהם עוד לא הגיעו, או שהגורם הלא ידוע פגע גם בהם.
 
IN
"אנחנו צריכים לעשות כמותו גם כן" אומר האח סיאון "אולי נצליח להתחקות אחר אלו שהשאירו את סימני הקרב. בין אם התוקפים או הטרף" אומר האח סיאון, ויוצא לסייר אף הוא.

META
טבע: 9+2=11.
התגנבות: 3+10=13.
 
ויז'ינר שומע רשרושים, ולאחר זמן מה הוא רואה את סיאון, שמגיע גם הוא לחלקה השרופה.
סיאון מבחין בנשקים חרוכים מעטים שמפוזרים בחלקה, לצד עקבות מגפיים רבות. הוא לא הבחין בדרכו לחלקה בשום דבר יוצא דופן, מלבד עקבות רבות של בעלי חיים.

כמה רגעים לאחר שסיאון מגיע לחלקה, השניים שומעים קולות באלפית:
"תניח אותו שם, ליד העץ"
"חבורת שדים ארורים, מחקו את כל הפלוגה כמעט"
"לפחות ניקח אחד מהם למפקדה"
"למפקדה? מה פתאום? נהרוג אותו כל עוד אנחנו יכולים ונמסמר אותו לעץ, שהחברים שלו יהנו מהמחזה"
"האגאיס ירצה לתחקר אותו"
"האגאיס יכול לקפוץ לי. השד הזה שרף את כל היחידה שלי"

הקולות ממשיכים להתווכח, ונשמע שהם קרובים מאוד לחלקה השרופה.

כמה דקות לאחר שסיאון יוצא לגשש, נשמעים צעדים. לעמק נכנסים כמה דובריינים מגודלים ועטויי פרוות, מלווים בשני אורקים. מיד אחריהם נכנסים לעמק שני יצורים גבוהים ודמויי צבוע - נולים.

הם מבחינים בשלושה מיד ומושיטים את ידיהם לנשקם.
"להכות" אומר אחד מהדובריינים, שומר על מרחק בטוח.
 
הדובריינים נרגעים, מסירים את ידיהם מנשקם.
"מאיזו קבוצה אתם? התנועה לשחזור הגלגל הקדוש או נאמני הכבוד?" שואל המוביל.
"אני מודריק משבט ואארסאריס, וכך גם ארבעת חבריי - רולאף, גאריק, אותלו ומינקארד. שותפינו למשימה הם צ'ולאא ורור מלהקת אדומי הניבים" הוא מציג את עצמו ומורה על השאר.

OUT
נואל - אדומי הניבים הם אחת מהלהקות ששוכנות על האי בו נמצאת הלהקה שלך.
 
"של המועצה המלאטרנית." נואל אומר, מופתע שהוא רואה כאן נולים נוספים. עברו שנים מאז שהוא היה באיים, ובטח באי המולדת שלו. "אני נואל, משבט... אין לכם את המילה." הוא אומר מילה בשפתם של הנולים, שמשמעותה בקירוב שדים בעלי פסים.

"האש כאן, עבודה שלכם?" הוא שואל ומחווה לעבר האיזור החרוך.
 
"מהמועצה? לא אמרו לנו שום דבר על עוד קבוצות שבשליחות המועצה" אומר מודריק בבלבול.
"בדיוק באנו לשאול אתכם את אותה שאלה. לא עשינו את זה, אבל זה אומר שיש פחות סיור אחד להתעסק איתו" אומר אותלו.
שני הנולים מתלחששים ביניהם, ואז רור, הגבוה מביניהם, אומר במבטא כבד: "המבטא שלך חלש מאנחנו. אתה שנים פה, כן? לא יודע מה קורה בבית. ערומי-העור-ומחודדי-האוזניים לרצות לקחת את הבית ולצוד את הלהקות".

האח סיאון מציץ לעבר מקור הקולות, ועד מהרה הוא מזהה חמש דמויות - ארבעה חיילים מהצבא האימפריאלי, שמדיהם מרוטים וחרוכים וכך גם חלק מהציוד שלהם, כשלחלקם חסרים קסדה או מגן. ביניהם שוכבת הדמות החמישית, למרגלות אחד העצים. הדמות לבושה בבגדים בצבעי יער, ועל פניה קשורה בנדנה אדומה, מסתירה את הפנים מהאף ומטה.
 
"הלכתי עם המטיפים, כן?" נואל אומר, מתכוון למיסיונרים שהגיעו לאיי פרקומה בזמנו. הוא לא חושב שהם חזרו מאז- לא הייתה להם סיבה. הוא עובר לשפת אמו, עבר זמן רב מאז שדיבר בה, והוא אולי מעט חלוד, אבל הוא בהחלט לא שכח אותה.
"אני כאן כדי לוודא שהאלפים לא יתחילו פלישה נוספת. מכה מונעת, אפשר להגיד. השבטים שלנו לא לוחמים, לא באנשים אחרים. אנחנו ציידים, וטורפי נבלות. האלפים יביסו אותנו אם הם באמת ינסו, אז צריך לוודא שהם לא יחשבו על זה, שמשהו אחר יעסיק אותם."
 
ויז'ינר מרים את ידו לרגע, האינסטינקט שלו אומר לו להיזהר. אבל נשמע שהאחרים מתו ולא דיווחו למפקדים, ואם הם יחזרו אז המיקום יחשף....בסדר.

ויז'ינר מהנהן והיד המורמת מתקפלת לאצבע זקופה אחד חי, זהו.

הוא מביט בהם מבין העצים, מחטט בארסנל שלו, מחפש משהו שיוכל לסייע לו לטפל בקבוצה גדולה בו זמנית...ולוודא שהאחרים לא יוכלו לברוח או להזעיק עזרה.
 
"ראשי השבטים שלחו חלק מהציידים ללכת להתנסות בלחימה ולהשיג כמה שיותר ציוד טוב וקשרים. עידן הבדלנות של האיים נמצא בדמדומיו, בין אם נרצה בכך ובין אם לא. אין לנו יכולת לעמוד מול האלפים לבד, אבל עלינו לעשות הכל במצב שבו אכן נישאר לבד. באנו לכאן כדי לחבור למורדים, במקרה שבו נצטרך את עזרתם וכמו שאתה אמרת, לפצל את כוחות האימפריה" אומר רור בשפת הנולים.
"אם כי אני לא מאמין שעשרה יגרמו לאלפים להסיט לכאן את כל כוחותיהם" אומר צ'ולאא באותה שפה.
הוא פונה אל סומניוס וקארים, הפעם במדוברת: "אתם ראיתם עוד אחרים? חוץ מהשורפים?"
 
עריכה אחרונה:
"לא ראינו את השורפים בכלל, הגענו לפה אחרי כל ההמולה" עונה סומניוס. "בדרך היו מעט מאוד אלפים והצלחנו להימנע מהם. אתם ראיתם אלפים בדרך לפה?"
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top