• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
הבריון שמול סומניוס מביט בקוביות, מערבב אותן ולוחש כמה מילים לתוך ידיו. הוא מטיל את הקוביות, שמורות את המספרים 3 ו4.
בחיוך רחב הוא אוסף את מטבע הכסף, מנשק אותו ומכניס אותו לכיסו.
"מה אתה אומר על להגדיל קצת את ההימור? 4 מטבעות כסף?" הוא שואל. כשסומניוס מהנהן, הוא מטיל את הקוביות, שנוחתות על המספרים 4 ו5. הוא מחייך בניצחון כשהקוביות של סומניוס מראות 2 ו5, וגורף את רווחיו.
"האלים איתי, זה בטוח" הוא אומר בהתגרות לחצי האלף. "אז על מה אתה רוצה לשחק עכשיו? או שנגמרו לך המטבעות שהכייסים השאירו אצלך?"
 
"יא בלאגו לודארי, לא נשאר לי כמעט כלום." מסנן סומניוס, שלא ראה את ויזי'נר. "את המעט הזה כבר לא אסכן. מה איש נחמד כמוך עושה פה בפונדק הזה? לא נראה כמו מקום שמתאים לאיש מכובד כמוך."
 
הבריון מתכוון לענות, אך המילים מתבלבלות בפיו. הוא מביט ארוכות בסומניוס, ואז מכניס אותו פנימה לפונדק.
"משקה עליי. מה אתה אומר על ברנדי שחור?" הוא אומר בזמן שהוא מלווה אותו אל המדרגות, מסמן לברמן דבר מה בהינד ראש.
נואל מתקרב גם הוא אל המדרגות, אבל תשומת הלב של הברמן ושל הבריון האחר מופנית אל סומניוס, כך שהם אפילו לא מנסים לעצור אותו.
 
עריכה אחרונה:
החבורה עולה במדרגות בעקבות הבריון וסומניוס, עוקבים אחריהם לתוך חדר ללא חלונות, מלא בחביות ובקבוקים.
לפתע, כשהדלת נסגרת מאחוריהם, סומניוס חוטף בעיטה ברגלו ונזרק על הרצפה.
"לא לזוז. תישאר למטה או שהחיוך שלך יגיע עד לאוזניים האלפיות האלו" אומר הבריון, חרבו השלופה נמצאת סנטימטרים בודדים מהפנים של סומניוס.
כמה רגעים עוברים, והדלת נפתחת.
"ידעתי שזאת הייתה סיסמה ברורה מדי. ברור שכל מרגל אלף ילמד מאלטרית בסיסית. כל בדלן מטומטם אומר אותה שלוש פעמים ביום" אומר הברמן, שנכנס אל החדר.
"אין לי הרבה זמן פה, אמרתי להם שעליתי להביא עוד ברנדי. נצטרך עכשיו להזיז את הכל, שהאלים ישמרו אותנו. חרא! האלפים בטח כבר בדרך" הוא אומר בכעס, כמעט בועט בעצבים בסומניוס.
"אתם שליחי המועצה, נכון?" הוא פונה אל השאר "לפחות העברתם את הסיסמה כמו שצריך, ויש לכם מלטריאני. למרות שכבר אי אפשר לדעת, עם כל הבוגדים שמסתובבים היום" הוא אומר, מעביר יד בזקנו.
"הם הגיעו איתו, יארן. אין לי מושג למה. ויש איתם גם תיש" אומר הבריון, מחווה בראשו על קארים.
"אף אחד משבט מורדרמאן לא ייתן לזרים ומתחזים לשאת את האורקה שלהם, תהיה בטוח. והעבודה נראית אמיתית - כשאתה מבלה מספיק זמן איתם אתה מזהה את ההבדלים. קשה לזייף את הסימנים האלו" אומר יארן כשהוא מצביע על סימני האורקה שעוטה קארים.
"ומצד שני, האלפים יותר חכמים מאשר לשלוח זד לבוש כמו דוברייני לכאן. זה סיפור מופרך מדי" הוא מסכם, ניגש אל הבקבוקים ונוטל כמה מהם.
"תוציא ממנו מה שאפשר ואז תיפטר ממנו. אני בינתיים אשבור את הראש איך להעביר הכל" הוא מפטיר בזמן שהוא מתכוון לצאת.
 
"מרגל אלף?" שואל סומניוס. "תעשה לי טובה, אם הייתי מרגל אלף הייתי שוחט אותם בלילה הרבה לפני שהם היו מגיעים אליכם עם המסמכים." הוא אומר, עדיין שרוע על הרצפה. "אבל אתה יכול יפה מאוד לראות את השריון שלי, בהתאמה אישית עם העיצוב של מסדר אבירי ורד הפלדה. אין אלפים שיכולים לזייף את כזה שריון באיכות טובה כל כך. "אם כל אחד מאיתנו היה בוגד הוא היה מסגיר את כל השאר לאלפים קודם. את הפרטים המלאים תראה במסמכים שאצל קארים", הוא מצביע על הזד, "אבל אתה בהחלט צריך להעביר הכל. פלישה למצודה האלפית גניבת מסמכים וחיסול של מרקיד עצמות זה לא משהו שהאלפים יעברו ממנו לסדר היום." הוא מתחיל להסיר את הלוט ממטה הגולגולת שהיה פעם של מרקיד העצמות "אז האלפים כנראה אחרינו כרגע וזה עניין של זמן עד שהם יגלוו שהיינו פה ויבואו." הוא מסיים, מטיל את מטה מרקיד העצמות אל הרצפה, מראה שאין בכוונתו לתקוף איתו.
 
ויז'ינר מהנהן ''כן, נשלחנו.'' הוא מעכל את המצב במהירות, ומביט סביב ''יש לך דרך לקחת מידע למועצה?" הוא מחניק שיעול וממשיך לדבר, אבל פניו מאדימות יותר ככל שהוא ממשיך ''אם כן, נזיז את האלפים מהגב שלך. אנחנו פתיונות. אם נדע פחות. נגיד פחות. מה דעתך?" הוא מסיים ואז נשען בשתי ידיו על חבית, פרץ השיעולים מרעיד את כל גופו.
 
"אם היינו מרגלים היינו מנסים להיות מעט פחות ברורים." אומר קארים, "אנחנו בני ברית, ויש לנו מידע רלבנטי שאתם תרצו לדעת." הוא אומר בטון רציני. "ואנחנו עושים מספיק רעש כרגע כדי לגרור לפה את כל חייל המשמר, אז מספיק עם הבאלגן, מספיק עם חוסר השת"פ, ובואו נתחיל לעבוד." הוא אומר.
 
ניתן לראות את האח סיאון עוקב אחרי תנועותיו של הבריון ששולף חרב מהר מידי, מצפה לראות אם זה יעשה עוד תנועה התקפית, וייתן לו תירוץ. בסופו של דבר, המשימה המאלטריאנית אינה בראש סדר העדיפויות של האח סיאון.
 
"בסדר גמור" אומר יארן ומסתובב אליהם.
"את כל מה שהצלחתם להשיג מהמשימה תמסרו לז'אנקר. אני ארד למטה ואתן לאנשים את הברנדי ואגרש אותם החוצה. אחר כך נשב, נבחן את הממצאים שלכם ואתן לכם את המשימה הבאה, יחד עם התגמול" הוא אומר ויוצא מהדלת.
יארן עוזר לסומניוס לקום בזמן שהוא מחזיר את חרבו לחגורה.
"'צטער על זה, בחור. אי אפשר להיות יותר מדי זהירים" הוא מתנצל.
"אבל למה לעזאזל לבחור את הסיסמא הזאת? השתגעו שם למעלה?" הוא ממלמל לעצמו.
"חוץ מהמסמכים, איך הייתה הפריצה למצודה? איך היה להילחם במרקיד עצמות? הם אנשים מטרידים, לפי מה שהבנתי" הוא שואל אותם.
 
סומניוס מגולל בפני יארן את מה שעשו במצודה: "... ואז הגענו לכלא של המצודה ופגשנו לראשונה במרקיד העצמות. הוא רצה לקחת את נואל לניסויים שלו וידענו שברגע שהוא יחפש ברשומות את נואל הוא יגלה שאף אחד מאיתנו לא חייל שם, אז שחררנו את כל האסירים מהכלא ביחד עם דם דרקון אחד, אז ברחנו מהמצודה וחיסלנו את מרקיד העצמות שבדיוק תפס אותנו בדרך החוצה. הוא בהחלט היה טיפוס... לא שגרתי... הוא לבש מין מסכה כזו עם פסים מסולסלים, וכשהורדנו אותה הסתבר שאותם פסים מקועקעים לו על הפנים, אז בשביל מה המסכה? לאיזה מן אל הם סוגדים בכלל?" הוא שואל, וממשיך "אז הצלחנו לעוף מהמצודה הזאת, נפרדנו מדם הדרקון וסיפרנו לו איפה נמצאים אחיו, ובאנו לכאן."

הוא משתהה רגע, מבין משהו, ושואל: "אבל יש לי שאלה אליכם - הסיסמא שלנו לא הכי חכמה, ואיך אפשר לדעת שאתם לא בצד של האלפים ומוציאים מאיתנו את המידע הזה? הסיסמא הזו חושפת אותנו בשניות, ובאמת מוזר שהדרגים הגבוהים בחרו בה, ובמיוחד מוזר שהם לא נתנו לכם סיסמה למסור לנו כדי שנדע שאתם לא בצד הלא נכון."
 
"דם דרקון? ז'אנקר ירצה לשמוע את זה, זה בטוח. הם די נדירים פה, ובדרך כלל הם לא מתערבים בעניינים אחרים" אומר יארן. בתגובה לשאלה על מרקיד העצמות, הוא מושך בכתפיו:" אני לא יודע מה הסיפור של מרקידי העצמות, חבורה של מחללי קברים מגעילים.רק זה שהאלפים עובדים איתם מראה כמה הם חלאות".
"גנרל חליפא? זה לא המפקד הכללי של אחד הקורפוסים שלהם? שהזקנה תשמור אותנו. עכשיו אנחנו באמת חייבים לעוף מכאן - הוא יטבח בכולנו אם ניתפס" אומר יארן, פחד אמיתי נראה על פניו לרגע.
"כבר תקבלו את המשימה הבאה. תיכנסו לחדר השמאלי שבהמשך המסדרון, שם יש את התגמול שלכם. אני וז'אנקר נגיע עוד זמן קצר" הוא אומר ויוצא מהדלת.
 
הם נכנסים לחדר השמאלי, שמרוהט בשולחן, שידה וכמה כיסאות. בקצהו המרוחק יש תיבה טנה, פתוחה מעט. כשנואל פותח את התיבה הוא מגלה שהיא מלאה באבני חן מלוטשות, בשווי של אלפי מטבעות זהב לכל הפחות.
ז'אנקר ויארן מגיעים לאחר כמה דקות, כשיארן מאבטח את הדלת וז'אנקר מתיישב מאחורי השולחן.
"שבו, חברים" הוא מורה על הכיסאות. כשהם מתיישבים, הוא לוקח מהם את המסמכים שנלקחו, ומעיין בהם מעט.
"זה טוב, טוב מאוד," הוא אומר בפנים מאירות "יש פה חומר שיספק לפיקוד את רוב המידע שהם צריכים על הגבול. המשימה הבאה שלכם תהיה להכות בשיירת האספקה שמגיעה לבסיס של הדיוויזיה השלישית ולהתנקש בשורה של קצינים חשובים. לפני שתפשטו על שיירת האספקה, תיפגשו בנקודה הזו," הוא מורה על נקודה במפה שהוא שולף מכיסו "קבוצות מורדים מקומיות נוספות. גם אליכם יתלוו עוד כמה שליחים שהמועצה מעסיקה, ויחד תפשטו על שיירת האספקה ועל הבסיס. המפגש עם קבוצות ההתנגדות האחרות חשוב מאוד למערכה העתידית נגד טילינג - הוא יקבע את האפשרות שלנו לחבל מאחורי קווי האויב, והמחתרת המאלטריאנית לא מסוגלת לעשות זאת לבד".

OUT
תגמול:
11000 מ"ז באבני חן.
עלייה לדרגה 5.
 
"זה ברור. לא יודע מי במועצה איבד את זה, אבל אנחנו נקסע סיסמה חדשה. אחרי שתסיימו את המשימה שלכם תגיעו לאל-מוקראת, שם תוכלו להודיע לאיש הקשר המאלטריאני על הגעתכם באמצעות הביטוי 'יין אזמרגד נקי'. איש הקשר הוא אחד מהאנשים בבית המרזח הצבאי. הוא חייל אנושי בשירות האימפריה, או יותר נכון - מסתנן" הוא אומר.
"קחו את זה, תצטרכו את זה בשביל להיכנס לבית המרזח" אומר יארן, מושיט להם חמישה סמלים, שמציגים חרב מעוקלת, צבועה בצבעים שונים.
"זה הסמל של שכירי החרב בצבא טילינג. חשבנו שזה יהווה כיסוי טוב יותר מאשר גניבת מדים. היינו צריכים להכין את זה די מהר, אז נקווה שזה יהיה מספיק טוב".
 
עיניו של האח סיאון בהחלט נוצצות כשהוא רואה את אבני החן. אין ספק, מתנה מספקת לנציגי המחומש, חבל שהוא צריך לחלוק אותן.

"הקצינים מתלווים לשיירות האספקה? מהם השמות שלהם? ומהן קבוצות ההתנגדות האחרות?" שואל האח סיאון את השאלות הברורות מאליהן. אם אתם שולחים למשימה, עליכם להעניק פרטים, אין לכם את הרשות להיות לא ברורים- חבורה של חדלי אישים. אנחנו לא עוקבים אחריכם מקדושה שננתח כול מילה שלכם לבד, אלא רק בגלל הנסיבות.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top