• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
הם מתחילים להתקדם אל תוך העיירה, מחפשים את נואל. בדרכם הם מבחינים כי אמנם יש לא מעט מלטריאנים בעיירה, אבל הם כבר מזמן לא הרוב - בני אדם מאורקיל מהווים חלק נכבד מהאוכלוסיה, יחד עם גמדים וחצאי אלפים. יש אפילו כמה אלפים שאינם על מדים, וברור כי הם מעשירי העיירה.
מהר מאוד הם מוצאים אותו כשהוא יוצא מתוך סמטת נפחים, מלווה במבטים משתאים של הנפחים באזור.
עכשיו רק נותר למצוא את הפונדק, לפני שנואל יתחיל למשוך חיילים לאזור.
 
כמה אנשים מכווינים אותו לעבר פונדק די מוזנח בקצה העיירה, כשהם מציעים לו פונדקים טובים יותר.
"אדוני בטוח שהוא רוצה ללכת לשם? יש בתי מרזח ופונדקים איכותיים בעיירה, שיתאימו למישהו ממעמדך" שואל אותו אחד מהם.
השמועות האחרונות בעיר מספרות שמישהו תקף את שיירת האספקה לגבול לאחרונה, הותיר מאחוריו רק עגלות שרופות וגופות חרוכות.
 
הם מגיעים לפונדק, שאכן נמצא בחלקים המוזנחים של העיירה. הרחובות והסמטאות מלאים מלטריאנים לבושי סחבות, יושבים בבטלה או מתקנים אשפה, מנסים להפוך אותה למשהו שניתן למכור בשוק. כשהם עוברים על פניהם הם נתקלים במבטים אדישים, במקרה הטוב. רוב האנשים פשוט בוהים באוויר או ברצפה, מתעלמים מהסביבה.

לבסוף הם מוצאים את הפונדק, שהדבר היחיד בו שמזכיר עליזות היא המילה עליז שנמצאת על השלט. הפונדק שוכן בבניין ישן, מטונף ומתפורר, ואפילו הרחוב לא מרוצף כמו שצריך. שיכורים שוכבים בצידי הכניסה, ממלמלים או נוחרים בשנת שיכורים. בהחלט לא מחזה מלבב.
בכניסה עומדים שני בריונים שריריים, חרבות קצרות בחגורותיהם ואגרופנים קמוצים בידיהם. הם חודלים ממשחק הקוביות בו הם שקועים וחוסמים לפניכם את הדלת.
"יש מקומות שתייה טובים יותר בחלקים אחרים של העיר, גבירותיי. זה לא מקום לאנשים כמוכם, במחילה" אחד מהם, מלטריאני קירח ובעל זקן עבות, אומר בטינה.
השני ממלמל משהו שכולל "קרניים" ותיאור יצירתי מאוד, אבל הראשון מסמן לו לשתוק במהירות, תוך כדי שהוא לא מסיר את עיניו מקארים.
 
"אבל אין לנו כסף לשתות בהם, אחרי שכייסו אותנו." אומר סומניוס "הם אפילו לקחו לי את החרב של המסדר, הצלחתי להשיג אחת חלופית כפי שאתה רואה" הוא מצביע על החרב האלפית שלו. "אז חשבנו שאולי יהיה רעיון טוב להרוויח כאן את הכסף שלנו בחזרה. נשארו לנו כמה מטבעות שהם לא הצליחו לכייס." הוא מוציא כמה מטבעות כסף מהכיס, מטיל אותם באוויר. "מוכנים לממן לנו מזון ושתייה בפונדק היקר?" הוא שואל במבט מתריס.
 
"אנחנו נראים כמו אנשים עשירים?" עונה לו הראשון, אבל מכה מהשני גורמת לו לחשוב קצת.
"עוד כמה מטבעות לא יפריעו לנו במיוחד. לתת לכם כמה רגעים להיפרד?" הוא אומר, מחייך בלעג.
 
IN
האח סיאון מסתכל על השיכורים בגועל ברור, וכך גם על הבריונים, אבל במראהו הרגיל הוא רק נראה איש דת שחרד מהנהנתנות הברורה כאן. הוא תוהה אם למדינה המקודשת שלו ולמחומש יש אחיזה באזור הכפר הזה- למרות שהוא בספק גדול שזה באזור הזה של העיר.

כך או כך, האח סיאון נכנס פנימה, מחפש קהל מעניין יותר מהשיכורים והבריונים.
 
נראה שהבריונים רוצים לעצור אותו, אבל מבט אחד בלבוש שלו ובסמל המחומש שתלוי על צווארו מספיק להם. הם ממלמלים כמה מילים במלטריאנית ונותנים לו להיכנס פנימה.

סיאון נכנס אל הפונדק, מופתע מעט לראות שאמנם הכל מאוד ישן, מהשולחנות עד לרצפה, אבל די נקי, בניגוד חריף לחזית המבנה.
בתוך החדר הראשי של הפונדק יושבים כמה מלטריאנים, לא שיכורים כמו אלו שבחוץ אבל בהחלט מבוסמים. חוץ מהם יש כמה אנשים גדולים, לבושים בפרוות וחגורים בחרבות משונות למראה שיושבים ליד שולחן הבר, לוגמים מספלי בירה גדולים. בקצה החדר, ליד המדרגות שעולות ככל הנראה לחדרים העליונים, יושב אדם צנום, פניו מכוסים בברדס וכוס של משקה צלול לפניו.
הברמן, איש נמוך וחיוור, שזקן מדובלל מעטר את פניו יחד עם אף שבור, מביט לעבר סיאון בעודו מנקה את הספל שבידו.
"מה בשבילך?" הוא שואל בקוצר רוח "אם אתה רוצה לשתות משהו, אתה מוזמן, ואם באת ליהנות מהאווירה, אתה מוזמן לעשות זאת בחוץ".
 
IN
"תשמור את ההצעות לבני הלוויה שלי, אני נמנע מאלכוהול, אבל אם אתה דורש אשתה מים" אומר האח סיאון. זה לא שהוא לא מרעיל את עצמו, אבל כול רעל שנכנס לגוף שלו זה רק על מנת לחזק אותו לעתיד- ולא בשביל לעוות את תפיסת המרחב שלו.

הוא פונה ומתיישב ליד האיש בקצה החדר, מנסה להסתכל מתחת לברדס. האח סיאון לא מחבב דברים שהוא לא יודע.
 
הבריונים עוצרים את קארים באחת, ידיהם על חרבותיהם.
"אמרנו לך לחפש מקום אחר, קרניים. אל תגרום לי לחזור על זה, או שנתחיל לשבור עצמות. לך לשתות עם חברים שלך" אומר הבריון המזוקן. הבריון השני נוהם בהסכמה, נראה נלהב למדי לפרוק קצת עצבים על הזד.

הברמן רוטן לעצמו, אבל מניח על השולחן של סיאון כוס וקנקן מים.
האיש בברדס מרים את כוס המשקה שלו ומרוקן אותה בלגימה אחת מבלי לחשוף את פניו.
"הסקרנות הרגה את החתול" הוא אומר בקול חלק מבלי להרים את מבטו.
הוא מושיט את ידו לקפלי גלימתו, שולף משם כוכב עץ פשוט, על חמישה קצוות.
הוא מניח אותו בהיסח הדעת על השולחן, משחק בו באצבעו. הוא מקיש עליו שלוש נקישות מהירות, כמעט לא מורגשות בהתעסקות הכללית שלו בחפץ.
 
"בחייכם" אומר קארים, "אם הייתי רוצה ללכת לשבת עם מלככי הפלחה וחסרי הכבוד הייתי הולך לחפש משקה בקרקסטון." הוא אומר ומפלפל עיניים, "יש סיבה שאני בא למקמות שלכם ולא לכל המקומות עם האלפים והמשקאות החלשים שלהם ושבועות הנמאנות שלהם לאימפריה."
META
דיפלומטיה
14+12=26
 
IN
"הסקרנות הורגת חתולים, אבל אני לא חתול" אומר האח סיאון. "עסקה נרקמה עם הקצין במצודה ששלחתם אותי אליו, לטובת קלסינדה. אני מוכן למשימתי הבאה" אומר האח סיאון ברצינות לאיש ובקול שקט, מאמין כבר בהיותו סוכן של המחומש.
 
הבריונים מחליפים מבטים, שעוברים בין נואל לקארים ואחד אל השני. לבסוף, באנחה קלה, אחד מהם נכנס פנימה ומאותת להם לבוא אחריו.
"חסר לכם אם תעשו בעיות, אחרת אני לא אהיה היחיד שישבור לכם את העצמות" הוא אומר להם לפני שהוא פותח את הדלת.
לעומתו השני נשאר מול סומניוס, מוכן להמר.
"אני אתן לך להיות ראשון, אבל תזרוק כבר את הקוביות, בנאדם!" הוא אומר.
"שהזקנה תברך אותך, אח" הוא אומר בקול חסר רגש.
"אני מקווה שיש לך דיווח כתוב, אם כי גם הדיווח הזה מספיק טוב.
המשימה הבאה שלך היא לחקור עוד על המהפכנים האדומים שהופיעו פה לאחרונה. הם מגיעים מאורקיל, וגם שם הם מסתוריים מאוד. יש שמועות על כך שהם עובדי אלילים ובאו להפיץ את תורתם כאן. תחקור ותדווח בנקודת המפגש הבאה שלך ושל הנספחים האחרים שאיש הקשר כאן ייתן לכם". הוא קם, מכניס את הכוכב לכיסו ויוצא החוצה במהירות.
כשהם נכנסים פנימה, הם רואים אדם בברדס בדיוק יוצא החוצה. מלבדו יש בפונדק, שבניגוד מפתיע לחזות החיצונית שלו, נקי להפליא, עוד כמה מלטריאנים מבוסמים, כמה אנשים גדולים בפרוות וברמן. סיאון יושב באחד השולחנות הנידחים, קנקן וכוס מים למולו.

ויז'ינר מזהה את הברמן - הוא היה אחד מהחיילים הכי נלהבים שהכיר בעודו משרת בצבא מאלטרה. אמנם הוא לא היה החייל הכי טוב, אבל הוא פיצה על כך בהתלהבות שלו וברצון למלא את מצוות המועצה.
 
עריכה אחרונה:
ויז'ינר מדשדש באיטיות לעבר הברמן, ממשיך את העמדת הפנים כדייג תשוש, ומתיישב בכבדות ליד הבר. הוא מחליק מטבע יחיד לעבר הברמן, כזה שלא מספיק אפילו כדי לרכוש כוס שיכר אחת, והופך את המטבע באגביות. על המטבע חרוטות המילים, כמעט בלתי נראות למי שלא יודע לחפש אותן
'יה בלאגו לודרי'

ןיז'ינר מרים עיניים באיטיות, מחכה לראות איך הברמן יגיב.
 
הברמן מביט במטבע מזווית עינו, ומוציא ספל בירה.
"אתה נראה צמא במיוחד, אז אני אחליק לך על השאר" הוא אומר בזמן שהוא מחליק את המטבע לכיסו, ומניד בראשו לעבר המדרגות בחשאי. מיד הוא חוזר לנקות את הכוסות המלוכלכות שעל הבר, לא טורח להביט פעם נוספת לעבר ויז'ינר.
 
חזרה
Top