• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
"המטרה הייתה לפגוע באלפים. ואני יודע הרבה מאוד על דמי הדרקון, כמו כל דם דרקון אחר. האלפים לא מצליחים לשים את ידיהם עלינו, לא משנה מה קורה" הוא אומר בחיוך קל.
הוא מחכך את ידיו בקערתו במשך כמה שניות, מניח אותה בצד ומוחא כף: "אבל מספיק לדבר עליי! למה אתם, חבורה מעניינת למדי, החלטתם לפרוץ לתוך אחת ממצודות הגבול האלפיות?".
 
"מאלטרה שלחה אתכם? מעניין. כנראה שהם החליטו להקדים תרופה למכה ולתקוף ראשונים" אומר קצ'טאל בעניין. הוא אוכל כמה כפות מהתבשיל, מסיים אותו ושוטף את הקערה במעט מים מהמימיה שלו.
"אני צריך לנסות ולמצוא את השאר שבאו איתי למשימה. אתם יודעים לאיפה אתם ממשיכים? אולי אני אוכל להשיג מידע אם אצטרף אליכם, ואם אצליח להמשיך במשימה שלי באותו זמן זה יהיה רק לטובה" הוא עונה לאחר מחשבה קצרה.
 
האח סיאון מוציא ערמת מסמכים שהם אספו, הוא וויז'ינר, בדרכם. "בדרך חזור, המשימה הושלמה, המבצר נפרץ והמידע נלקח" אומר האח סיאון "כמובן, אני תמיד מוכן לצייר לך את המפה לקלסינדה לו תבקש, אבל אם רצונך הוא להמשיך להילחם באלפים כרגע לא נראה שהייעוד שלנו הוא בעקבותיהם" הוא אומר בנחמדות קשיחה.
 
וויז'ינר חיכה עד כה. מסדיר את נשימתו. כשהאדרנלין צונח, הגרון שלו נסתם. צלקות ישנות מתהדקות סביב קנה הנשימה. הוא עומד בצד, נשען בכבדות על עץ ומנסה למנוע מאחרים לראות את פניו המאומצות, את כובד הנשימה והזכרונות מהקרבות האחרונים שלו.

לאחר כמה רגעים, הוא מסיט את רעמתו הלבנה מפניו ומהנהן באישור ''המשימה מהמועצה קודמת לכל. אחר כך נוכל לשקול, באישורם, את הצירוף של בעלי ברית נוספים.''

בתגובה לדבריו של קארים הוא מקמט את מצחו ''ניתן למועצה לעשות זאת. מידע שאנחנו יודעים הוא מידע שניתן להוציא מאיתנו. ככל שפחות אנשים ידעו את תוכן המסמכים, כך יפחת הסיכוי שהם ידעו מה נלקח.''
 
סומניוס מעיין במסמכים, שרובם כתובים באלפית רגילה, בעוד אחרים מוצפנים.
המסמכים מכילים מידע על קווי האספקה של קו המצודות שעל הגבול - איפה עגלות האספקה עוברות, מתי ומה מכילה האספקה. בנוסף, יש במסמכים מידע על כמות החיילים בשטח האלפי - יש שלוש דיוויזיות שונות, שתיים סמוך לגבול ואחת מפוזרת במושבות השונות.
חלק מהמסמכים מכילים את תרשימי המצודות והמוצבים שמרכיבים את קו הביצורים, בעוד אחרים מכילים דוחות על הקצינים הבכירים בדיוויזיות, יחד עם פירוט על כמה מרקדי עצמות שנמצאים באזור.
אחד מהדוחות האחרונים מזכיר תנועת כוחות חריגה לעיר הנמל האלפית שיראז, הקרובה ביותר מבין המושבות לממלכת קלסינדה, ודוח אחר מזכיר כי יש תנועת מורדים בשטחי המושבות, כולל אלו הנקראים "המהפכנים האדומים". נראה שהמורדים תוקפים בעיקר תשתיות במושבות, נמלים וקרונות אספקה, ונמנעים מפגיעה בכוחות צבאיים גדולים.
אחד המסמכים מכיל מידע על העברת אסירים, בחלקם דמי דרקון, למצודות שונות בעומק המושבות. המסמך האחרון, שנראה יותר כמו פתק, מכיל את תרשימי החלפת המשמרות במצודה, יחד עם כמות החיילים בכל משמרת.

"נו? יש שם משהו מעניין? היה שווה את המאמץ?" שואל קצ'טאל בעניין.
 
עריכה אחרונה:
קצ'טאל מתחיל לענות לנואל, אבל דבריו של סומניוס תופסים את תשומת ליבו.
"בוא נראה... מצודת סאריף, כלא שמז'אר... כן, זה עמוק בשטח האלפי, קרוב לחופי הארגמן" הוא ממלמל לעצמו, סוקר את המסמך ומצליב שמות עם מפה שהוא מוציא מתיקו.
"אתם עולים צפונה, נכון? אז אתם במילא בנתיב שלי, ככה שאלווה אתכם עד לנקודה ואז אמשיך בדרכי" הוא אומר, משיב את המסמך לסומניוס ומחזיר את המפה לתיקו.

בימים הבאים החבורה עושה את דרכה צפונה, לעבר נקודת המפגש, עיירה בשם ג'אלין, אותה ויז'ינר מכיר בשמה המאלטרי סומצ'ין. הם עוברים על פני גדודי צבא שמתקדמים דרומה, לעבר הגבול, נזהרים שלא להיתפס.
הארץ עצמה, שירוקה מצמחייה בעונה הזו של השנה, התמלאה בפועלים, שבונים קווי ביצורים ומוצבים בכל מקום. כל עיירה מוקפת בחומה ובכל מקום מסיירים חיילים מחיל המצב, מחפשים אחר מורדים.

לבסוף, הם מגיעים לג'אלין. העיירה היא אחת מהעיירות הגדולות ביותר במושבות, כמעט במעמד של מושבה בפני עצמה. החומות שמורות על ידי חיילים רבים, אך יש תנועה ערה בכניסה אליה של אנשים, חיות ועגלות שמובילים סחורות אל תוך העיירה ומחוצה לה. שרצ'ין נתן להם את נקודות הציון של נקודת הפגישה - פונדק קטן בתוך העיירה בשם 'השתיין העליז', אך בינם לבין הפונדק מפרידה חומה ולא מעט חיילים.
קצ'טאל נפרד מהם כשהם מגיעים אל היער שצופה על העיירה, כשהוא מאחל להם הצלחה במשימה. המסע לצד דם הדרקון לא עזר להם להבין יותר מי הוא - הדבר היחיד שהוא היה מוכן להגיד הוא שהוא לא מגיע מסיטרה.
לפני שהוא עוזב, קצ'טאל מפקיד בידיו של סומניוס פיסת קלף שעליה רשומות כמה מילים בשפה לא מוכרת.
"אם אי פעם תצטרכו עזרה, תנו את הקלף הזה לדם הדרקון הראשון שאתם פוגשים, והוא יעזור לכם ככל שיוכל. מתנת פרידה אחרונה על המידע והחילוץ" הוא אומר לו, מהנהן אל השאר ועוזב.
 
קארים מתקרב אל השער, ובמבט ראשום נראה שהכל שם כשורה - אנשים עוברים, צועקים ומובילים עגלות אל ומתוך העיר. אך במבט שני הוא מצליח לראות שיש קצת יותר מדי חיילים, שבוחנים את הקהל כל הזמן ואף בודקים את המטען בכל עגלה שעוברת.
 
בעודם בדרך, הוא מחדש את הטיפות לעיניים שלו, כאשר הוא נותן לשיירה להתקדם ולהמשיך, וכאשר קאטצ'אל הולך, האח סיאון לא נפרד אלא מסתכל מרחוק אל עבר דם הדרקון והמתנה שהוא נותן. כזו עוצמה תהיה יעילה מאוד בידיים של קלסינדה... הוא יהיה חייב לספר על זה בדיווח הבא שלו אל הממלכה המקודשת.

כאשר הם מתקרבים אל השער, האח סיאון מסתיר את עצמו בין האנשים, לא רוצה להיראות יתר על המידה.

META
התגנבות: 3+9=12.
 
עריכה אחרונה:
"אפגוש אותכם בפנים, כן?" נואל אומר, מעווה את פניו למראה הבדיקה. "אני אכנס בדרך אחרת, אני לא חושב שהם ראו נול לפני, וזה אומר שהם ינסו להרוג אותי, כן?" הוא נאנח ומתקדם אל החומות, עוקף את השער ומחפש נקודה בה השומרים לא מבחינים בו כדי להשתמש בשריון החדש שלו- שריון שלקח מגופתו של מרקיד העצמות. הוא נטמע בתוך החומה, מופיע מצדה השני כאילו עלה מהקבר.
META
משתמש בכוח היומי של השריו- משתגר 3 משבצות לצדו השני של קיר סמוך.
 
ויז'ינר מביט בזעף בכל המתרחש, אבל לא אומר דבר. הוא מפזר את שערו, משפיל את מבטו כלפי מטה, ומצטרף לזרם האנשים העושה את דרכו לתוך העיר. רק עוד דייג מלטריאני פשוט, חניתות הדיג שלו קשורות לגבו. לא אף אחד שדורש תשומת לב מיוחדת
Meta
17+1=18 תרמית
 
נואל נעלם מבעד לקטע נידח בחומה, מופיע בסמטה צרה מעברה השני. האנשים היחידים בסמטה הם כמה נפחים ובעלי מלאכה עובדים בסדנאותיהם אך לא מבחינים בנול, שהופיע בשקט מוחלט.
השאר מתקרבים אל השער, ובעוד סיאון מצליח להתחמק ממבטי השומרים ולחמוק פנימה יחד עם ויז'ינר, אחד השומרים מבחין בעיניו המוזרות של קארים ונראה כאילו הוא מתכוון לעצור אותו, אך חברו נותן לו מכה בכתף, מצביע על קרניו של קארים. פה להיות זד זה יתרון, בניגוד למקומות רבים אחרים.
הם נכנסים דרך השער אל העיירה, שם מקדמת את פניהם המולה מחרישת אוזניים, שמקורה בשוק שמתרחש היום. כמה חיילים עומדים ברחבי השוק, מביטים בעצלתיים על המתרחש.
 
חזרה
Top