• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
IN
האח סיאון הסתיר כול סמל קדוש מעצמו מבעוד מועד. "אני לא רוצה לפקפק בך, חייל מכובד, אבל בבירור אתה לא נמצא במעמד לבקש תשובות שכאלו. אין למפקד את הזמן להסביר עצמו לכול חייל רגלי שנמצא במצודה, הוא יסביר את המצב רק לאחראי על כך" אומר האח סיאון.
 
"אני לא חושב שדיברתי אליך, בן אנוש מטונף. אתה אפילו לא חייל בצבא, וחושב שיש לך את הזכות לפנות אליי? עכשיו תסתום את הפה שלך לפני שאני אדאג לכך" אומר החייל כשהוא נועץ מבט בסיאון. כמה חיילים מתקרבים לאזור, כנראה מהכיתה של אותו סמל, כשידיהם על נשקיהם.
החייל מהנהן והשלושה ממשיכים אל תוך שטח הבסיס. חיילים עוברים על פניהם בדרכם למשימות שונות, אך אף אחד לא מנסה לעצור אותם, כנראה בגלל הסמכות שמפגין קארים.
כשהם נכנסים למצודה הם רואים שבכניסה תלויים כל מיני שלטים קטנים שמכווינים את הקורא לכל מיני מקומות שונים: לחדר הציוד, למטבחים, לחדר מפקד המצודה, למגורי החיילים, למגורי הקצינים ולמשרד הדואר.
 
IN
סיאון מחייך, זמן לשנות את המשחק שלו.

"קדימה, אז תעשה זאת. תפגע בשבוי של מישהו בדרגה גבוהה ממך, בניגוד לכללי הצבא, ותראה כיצד אתה מורד מהדרגה הגבוהה שלך על החוצפה שלך. האימפריה האלפית הארורה שלך תשמח כיצד אתה בעצמך פגעת באחד מהאנשים שהאימפריה בעצמה דרשה להביא בחיים לחקירה" מחייך האח סיאון, את אותו חיוך מלא דבש ומרגיז שלו. אבל בבירור, זה הזמן כרגע בעבור נארו לדבר.

META
תרמית: 20+1=21.
 
נארו מושיט את ידו וסוטר בעוצמה לאח. "זכות הדיבור לא ניתנה לך". הוא אומר ברוגע. "ואתה, אלף אדיר ונערץ. נשלחתי הנה בפקודתו של האגאיס סאמאק. אתה מבין, אני האיש שתפקידו להוציא תשובות מאותם מאלטרנים נאלחים". הוא מחווה באיום על נשקיו. "כמו שאתה רואה, כמות הכלים שלי דלה היא, היות והותרתי את רובם במצודה. אינני רוצה לבזבז עוד זמן, ולכן, בשם הקיסר, תן לי להיכנס!".

meta
הונאה - 16 + 3 = 19
 
עריכה אחרונה:
META
תובנה נגדית - 9+8=17
IN
"אני לא יודע למה לעזאזל שהאגאיס ירצה לשים אסירים נוספים במצודה, אבל אני לא מעוניין לאבד אצבע בגלל זה," אומר הסמל, שבבירור נרעד רק מהמחשבה על כך. הוא מציץ באצבעותיו של נארו ולוחש לו "זה נכון שהאגאיס סאמאק נוהג לחתוך אצבעות למי שלא מציית לו?"
הוא מסמן לחיילים להתפזר, מאפשר לשלושה להיכנס לשטח המצודה. כשהם נכנסים בפתח המצודה הם מבחינים בכמה שלטים קטנים שמסמנים את הכיוון לכל מיני יעדים שונים: משרד הדואר, ארכיון, מגורי חיילים, מגורי קצינים, חדר הציוד ותאי מעצר.
השלושה מתקדמים לעבר הדואר, עוברים במסדרונות צפופים, מלאים בחיילים, רובם אלפים וחצאי אלפים, אך גם כמה זדים, גמדים ובני אדם. קארים מרגיש כאילו צופים בו, אך כשהוא מביט סביב הוא לא מוצא אף אחד.
לבסוף הם מגיעים למשרד הדואר, שם זרם החיילים מתמעט מאוד, ובהצצה לתוך המשרד ניתן לראות כי מלבד שני פקידים וחייל המשרד ריק.
 
קארים נכנס פנימה, הוא בכלל לא פונה למי שנמצא בפנים, אלא מתנהג כאילו הוא יודע מה הוא עושה ומה הוא מחפש, הוא סוקר לרגע את המשרד מחפש היכן הוא יוכל למצוא מסמכים שעוד לא נשלחו או שהתקבלו. תמיד יש ערימה כזו.
 
ויז'ינר נותר דומם מאחור, אבל הוא מנסה להעביר בזכרונו האם זכורה לו התנהגות דומה בקרב אחד מקציני האויב בתקופת הפעילות שלו. בזמן שהם צועדים בתוך המצודה, הוא בוחן אותה באותה אינטנסיביות שבה בחן את האיזור החיצוני - מחפש כניסות צדדיות, איזורים מתים לעיניהם של זקיפים פוטנציאליים, ונקודות חולשה אפשריות אחרות, אבל עיני לוחם הגרילה שלו לא רגילות לניתוח חדרים ומבנים מצידם הפנימי.
Meta
הבחנה
4+3=7
 
IN
"בואו נלך אל מגורי החיילים. אני מאמין שכול מה שאנחנו צריכים בשביל להשתלב פה זה מדים מתאימים עם קסדה או משהו דומה להסתיר את האוזניים" לוחש האח סיאון, מתחיל להתגנב. הוא מתכונן, מחפש הזדמנות- חדר צדדי קטן, חייל שמסתובב לבדו ונראה לא מוכן... הם כרגע בולטים בעין, אבל אם הם יתנהלו נכון, בקרוב אם לא יהיו כה בולטים...
 
ויז'ינר זוכר משהו שנלחש בקרב שבויים אלפים שתפס בעבר, והוא זוכר לא מעט שבויים מאלטרים שחזרו ללא אצבע או יותר מהשבי. הוא סוקר את המסדרונות ואת העמדות, אך לא מצליח למצוא דבר - הכל נראה מאויש כראוי, ללא דופי.
האח סיאון מתחיל להתקדם לעבר מגורי החיילים, ובדרך הוא חולף על פני חדר הציוד - שורות של נשקים, קסדות, שריונות ומדים מסודרים במדפים וארגזים. שני שומרים עומדים בכניסה, נראים משועממים למדי.
השומר והפקידים לא מתייחסים לקארים, אך כשנואל נכנס לחדר הם לוטשים בו מבט, והשומר אף מניח יד על חרבו בחשד.
בינתיים קארים מצליח למצוא ערימה של מסמכים שהתקבלו, אבל היא נמצאת מאחורי הפקידים. חוץ ממנה הוא מצליח למצוא כמה מסמכים מפוזרים שמכילים רשימות אספקה שונות והזמנה מיוחדת של עצמות חיה.
 
"הדיווחים כבר נמצאים אצל האגאיס. יש פה כמה פקודות שעוד לא נשלחו, בנוסף לדיווחים על אסירים" אומר אחד הפקידים בהיסוס, ומרים את הערימה הקטנה של המסמכים שנמצאת מאחוריו. הוא מתכוון להושיט אותה לקארים, אבל השומר עוצר אותו, מסתובב ופונה לקארים: "ומה נול עושה פה בדיוק? זה לא נפוץ להחזיק נול בפמליה שלך, לא ככה?"
 
"אני נראה לך כמו מישהו נפוץ?" שואל קארים בכעס. "אולי אל תשאל שאלות שלא רלבנטיות לדרגה שלך." הוא מיישר לו מבט. "או שאתה מעדיף שהוא ידגים לך למה אתה תמיד רוצה נול ביחידה שלך?" הוא שואל בהתרסה. "אני בטוח שהחבר שלי פה ישמח להדגים." הוא מוסיף ותופס את הדפים שהפקיד רצה להעביר לו, מרפרף עליהם במבטו בחיפוש אחר משהו יעיל.
META
תרמית
16+12=28 סה"כ
 
חזרה
Top