• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
"אז אולי זו תחנה הבאה שלנו." נואל מגיש את ידו ללחיצה, "עוד משחק." הוא מהנהן. בוחן מזווית העין את המצב סביבו. סיאון אמר שיש פה סכנה, ונואל יהיה מוכן אליה.
META
20 תפיסה סה"כ
 
בזמן שחצי האלף מתחיל לסדר את הלוח, נואל רואה כמה חיילים שמביטים בו מוזר. חלקם פשוט בוהים בו בלי גינונים מיוחדים, בעוד אחרים מציצים בו מזווית עינם. הדלת מאחורי הדלפק נפתחת כשאדם בבגדי פועל מלטריאני יוצא ממנה ומציץ בנוכחים, מתעכב קלות על נואל לפני שהוא חוזר על עקבותיו.
 
IN
"לא הוא לא" מחייך האח סיאון, מבט של טורף חסר רחמים על פניו. כאשר הוא מרגיש את הכוח של הנעליים מחזק אותו, והוא מתחיל לנוע בזריזות אחר הנער.

META
משתמש בכוח היומי של מגפיים של תנועה זריזה, שמעניק תוסף כוח 1+ למהירות להיתקלות.

אקרובטיקה: 4+10+2=16.
 
עריכה אחרונה:
הילד מנסה לברוח, אבל המרדף אבוד מראש. לא משנה כמה הוא מזגזג בין בתים, סמטאות ורוכלים שיושבים בצדי הדרך, השניים תמיד בעקבותיו, רודפים אחריו בנחישות.

לבסוף הילד נכנס בטעות לדרך ללא מוצא. הוא מביט בחוסר אונים בקירות שסוגרים עליו ואז מחזיר את מבטו אל סיאון וקארים בעיני עגל.
"בבקשה אל תפגעו בי. הייתי צריך את הכסף" הוא מייבב, מתכווץ בפינת הסמטה בפחד. הם מבחינים בבגדיו הבלויים, שמעידים על חיים לא קלים כלל בחלקים העניים של העיר.
 
IN
האח סיאון מסתכל על הילד בעיניים מאיימות, שניתן לראות אור אדמדם מבליח מהן. משהו ממה שמתחת שחודר החוצה.
"תשפוך את המידע מהר, הלשון שלך תקבע את גורלך. בשביל מי, למה, ואיפה אני אמצא אותו" אומר האח סיאון בעודו מתקרב אליו ומבהיר שהוא לא יוכל לברוח מכאן.
 
"האלפים רצו שאודיע להם שאתם עוזבים את הבית הזה. הם אמרו לי איך אתם נראים, אבל הם אמרו שתהיו חמישה ולא שלושה - נול, זד, מאלטריאני זקן, חצי אלף בשריון כבד ואדם בגלימת בד עם אלה גדולה מתחתיה" הוא אומר, דמעות זולגות על לחייו.
"אני לא יודע למה הם רצו שאגיד להם, באמת!"
 
"הם היו מהצבא, עם דרגות על הכתפיים. היה איתם גם בן אדם במדים שחורים שישב בצד ולא אמר כלום" אומר הילד. קארים שמע על האנשים בשחור - המשטרה החשאית של האימפריה.
 
נואל מעביר את מבטו על החיילים הבוהים בו, בוחן אותם אחד אחד- מיישיר את מבטו היישר אל עיניהם. הוא מרים גבה, אבל אנשים שבוהים בו הם לא דבר כזה יוצא מן הכלל. הוא משחק משחק נוסף, ואולי עוד אחד לפני שהוא יעזוב, אבל הוא מוכן לכל מקרה.
 
"הם פגשו אותי באחת הסמטאות ליד איזה פונדק, אמרו לי לדווח לבית המשמר" הוא אומר, משהק קלות כשהבכי חונק את גרונו.
"לא הספקתי להודיע להם, באמת! אני לא יודע עוד שום דבר. אני יכול ללכת עכשיו?" הוא מעז לשאול.
לאחר כמה רגעים, כשהשניים כבר שקועים במשחק נוסף, חמישה חיילים יוצאים מהדלת שמאחורי הדלפק.
הם מתקרבים לנואל בצעדים איטיים, נשקיהם לא שלופים.
"שלום לכם" מברך אותם אחד החיילים, אלף עם דרגות קצונה על כתפיו.
"אני חושש שהנול הנכבד יצטרך להתלוות אלינו. המפקד שלו שלח אותנו, אוספים את כל השכירים" הוא אומר בנימה מתנצלת.
"לשם מה? ועוד בדיוק כשהתחלתי לנצח" מתרעם שותפו של נואל למשחק. "מבצע מיוחד בחזית. ובכן, תתלווה אלינו, חייל?" שואל אותו הקצין כשהוא מניח יד ידידותית על כתפו של הנול, לוחץ עליה מעט חזק יותר מהדרוש.
 
ויז'ינר מקלל מתחת לשפם העבות שלו בפרצים קצרים של מלטריאנית. ''זה ממש לא טוב. אולי...'' הוא מביט מסביב, מנסה להיזכר במסמכים של המחתרת שהיה חשוף אליהם. האם יתכן שיש פה באיזור בתי מחסה ישנים? אולי אפילו בעל ברית ששרד את המלחמה?.

לאחר שזכרונו מעלה חרס, הוא טופח על כתפו של סומניוס ''ממשיכים להסתובב, כל היום אם צריך, נישאר ברחובות ראשיים, אני לא נותן להם להשיג אותנו בחללים מוגבלים.''
Meta
היסטוריה - 5
 
"תלוי לאן," אומר קארים, "אני חושב שיהיה מאוד חכם אם אתה תחזור לפונדק, תחכה שעה או שעתיים ואז תקפוץ לבית המשמר הקרוב להגיד להם שראית אותנו." הוא מציע לאוויר. "מי יודע, אולי ככה גם תוכל לקבע עוד כמה מטבעות ולהינות משני העולמות, לא ככה סיאן?" הוא שואל את חברו באופן רטורי.
META
דיפלומטיה 16+11=27 סה"כ
 
הילד מהנהן, להוט להימלט משם.
"כן, להישאר בפונדק ולסתום את הפה לכמה שעות, הבנתי" הוא אומר, מהנהן במרץ. כשהשניים פותחים לו מרווח הוא מתחמק משם, רץ ללא עכבות אל הפונדק הקרוב ביותר.

כשסיאון וקארים פונים לצאת מהסמטה בעקבות הילד, הם רואים מספר חיילים במדים שחורים מתקדמים לאורך הרחוב, חרבות דו צדדיות תלויות על גבם. הם ממהרים אל בית המרזח, היכן שנואל נמצא. בעקבותיהם מתקדמים גם מספר חיילים במדים רגילים שעליהם מוטבע סמל קרני אייל מלבלבות - סמל הדיוויזיה החמישית*. לפי מה שקארים זוכר, העיר בכלל נמצאת בתחום השליטה של הדיוויזיה השנייה, כך שלוחמים מהחמישית זה מראה חריג.

OUT
עד כה נלחמתם בעיקר בדיוויזיה השלישית, שסמלה הוא עלה אלון עליו מוצלבות שתי חרבות מעוקלות.
 
"בטח" הוא אומר, שיניו נפשקות בחיוך מבשר רעות. הוא מפשפש בכיסיו ושולף פיסת קלף, מטיל אותה על השולחן.
"הנה הפקודה" הוא אומר, ואז מצמיד פגיון לבטנו של נואל. "והנה החותמת" הוא לוחש לנול. "עכשיו, בוא לא נגרום למהומה, כן? אתה במיעוט".
 
כמה נחמד מצדו כדי להנמיך את ראשו בשביל הלחישה. נואל כבר מוכן, מרים את השולחן ביד אחת ומצרף את ידו השנייה, מעניק לו מספיק תנופה כדי לדפוק אותו בראשו של הקצין. הוא מנצל את ההזדמנות כדי להתרחק, מחייך אל החיילים. הוא מציב את עצמו בין שולחנות, ככה שלא יהיה ניתן להקיף אותו.
META
כלוחם זירה, נואל מקבל תוסף שליטה 2+ עם נשקים מאולתרים, וגורם 1ק8 נזק עם נשק מאולתר חד ידני או 1ק10 נזק עם נשק מאולתר דו ידני.

Goading Maneuver- סה"כ 17 נגד דרג"ש (או 19 אם יש לי יתרון קרבי כי הוא מופתע). בפגיעה, 22 נזק ואני פוסע 2 משבצות, ובנוסף מסמן שני אויבים סמוכים אלי עד סוף תורי הבא.
 
עריכה אחרונה:
OUT
!Bar fight
תטיל יוזמה
IN
הקצין מועד לאחור, המום, אך לא נראה שנגרם לו נזק שהקסדה שלו לא חסמה. שאר החיילים שולפים את נשקיהם, לא נראיאם להוטים להיכנס לקרב עם צבוע בגובה שני מטרים.
הקצין ששיחק עם נואל מביט בסיטואציה בהלם גמור, לא יודע כיצד עליו להגיב. כל בית המרזח מגיב ממש כמוהו כשכולם פשוט בוהים בנואל ובחיילים.

META
 
חזרה
Top