• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דמעות של אלים (מו"ד 4) [5/5] - עץ משחק

נושא
דמויות
"לצערי, אני לא אחד מהמיסיונרים שהגיעו כה רחוק בחייהם. אחשוף את לבי ואפילו אומר שאתה, נואל, הוא הראשון שאני פוגש מבני הגזע שלך, וזה לכבוד לי. אבל אם אוכל לשאול- את מה אתם צדים? או את מי? אינני מעודכן רבות בדברים המתרחשים מחוץ ליבשתנו" אומר בתמימות האח סיאון.
 
אז בסופו של דבר הגזעים לא כל כך שונים. הנולים מעדיפים למות בקרב וגם האבירים האנושיים, כל אחד בנימוקים אחרים, אבל הסיבות זהות. "אתם צריכים לבוא לבקר אצלי במסדר, למרות שאני לא בטוח איך הם יקבלו אתכם..."
 
OUT
האח סיאון: אתה מזהה את הסמל - ורק שחור על רקע ההרים המושלגים של דוכסות שרותאד. סומניוס מגיע ממסדר הורד השחור, מסדר קדוש בדוכסות שרותאד שמתפקד תחת הארכידוכס יארוד, שליט הדוכסות, שאנשיו סוגדים בעיקר לוואיאסק וג'וואן אדמי.
 
עריכה אחרונה:
"אתה מאיי דובריין?" שואל נארו. "יש לי היסטוריה לא קטנה עם תושבי השבטים". הוא שולח מבט ארוך ומעמיק בזד. "לא ידעתי שיש אנשים מבני עמך באיים. היכרותי כללה בעיקר את הקרבות שאותם בני עמך מעריכים". הוא שולח יד לעבר הזד, מחכה ללחיצה. "ובכל זאת, מי אני שאשפוט אדם לפי היכרותי עם אחר".
 
האח סיאון מהנהן באישור, "אנו נראה רבות מכוחך המקודש במסע הזה, בכך אני בטוח" הוא אומר, שמח ללכת עם משלחת של מאמינים. אבל הוא ממשיך להסתכל אל עבר הזד בחשדנות. המוצא שלו ושתי העיניים בצבעים שונים- הוא צריך לחקור זאת, בהמשך...
 
לאחר כשעתיים העגלות עוצרות. הכפריים אפילו לא מביטים בבני החבורה כשאלו קופצים מהעגלות אל היער שמקיף את הדרך.
לאחר הליכה מאומצת של כמה קילומטרים, הם מגיעים לבסוף אל הגבול, לפי המפה. למולם מתנוססת מצודה כמעט בנויה לגמרי, מוקפת באהלים ובשוחות. נראה שהאלפים לא בזבזו זמן בכדי למגן את האזור.
כמה עשרות חיילים נמצאים בשוחות המקיפות את המצודה, ונראה כי יש עוד כמה עשרות בפנים.
משמר של שמונה לוחמים עובר בגבול היער, קרוב אליכם, ונראה כי יש עוד כמה פטרולים כאלו ברחבי הגבול.
 
באופן מיידי, ויז'ינר מתחיל לסרוק את השטח. ''מבט הצייד'' שאותו ראה בעיניו של סיאון ניבט כעת מאילו שלו. הוא מתעלם מהחיילים, ובמקום זאת מתמקד בתוואי השטח - מחפש נקודות עיוורות מקו הראייה של הזקיפים שיהיו במצודה, נקודות בהן היער נע מעט פנימה לכיוון השטח של השוחות, איזורים מהם ניתן יהיה להשליך או לירות חבל לעבר המצודה, או כל נקודת חולשה אחרת בשריון המבוצר של הטרף שלו.
Meta
בדיקת טבע
12+9=21
 
OUT
ויז'ינר מצליח להבחין בנקודה שממנה כמה סלעים מתמשכים מתוך נקודה מימין לחבורה אל שפת השוחות שמספקים מחבוא טוב לשניים - שלושה אנשים מעיני השומרים ושוכני השוחות.
בנוסף, יש כמה עצים עבים בקו הגבול של היער שיכולים לספק מחסה מעיני הסיורים לכמה אנשים, שמהם ניתן להציץ על השוחות ולקבל קו ישיר לכל מי שיתרומם מתוכן.
 
"אני גם יכול לסייע בכך". אומר נארו. "אתם מבינים, ברשותי עדיין יש שריון של צבא טילינג. אומנם דרגתי איננה גבוהה במיוחד, אך היא כנראה תהיה גבוהה מזאת של מרבית החיילים באיזור, והיא תספיק כדי להכניס אותנו פנימה".

meta
המגדל הבודד
אשמח לקבל מידע על הצבא הטילינגי, בעיקר על מבנה החיל שלו, אבל גם על הזכויות שניתנות לנארו בשל דרגתו, ואם הוא מכיר מעט פרטים על המצודה בשל כך (חשוב לזכור שלא מזמן הוא שימש כסגן פלוגה בצבא הטילינגי, אם כי, למען היושר, נאמנותו מעולם לא היתה נתונה לאלה שכבשו את ביתו.

אני מגלגל גלגול אחד של ק20, אם צריך, כי אני לא יודע מה להוסיף:
18 טבעי
 
נארו משתייך לדיוויזיה השלישית אלמונאק, שמוצבת באופן קבע במושבות האלפים. אני מניח שנארו עזב את הצבא בשנה האחרונה, ככה שהוא שירת תחת יאזירי סאמאק, מפקד אכזרי ומסוכן.
ברמת החטיבה, הגדוד והפלוגה - נארו שירת בחטיבה הרביעית (בפיקוד יאליק סאער), בגדוד החמישי (בפיקוד סמיראאד זאחיק) ובפלוגה השנייה, כסגן של מפקד הפלוגה זחאלר שאוואר.
הצבא האלפי מורכב מכמיליון חיילים מגזעים שונים, אבל בעיקר מחצאי אלפים ואלפים. הוא מתחלק לבערך עשרים קורפוסים (יש לפעמים יותר ולפעמים פחות). חצי מהצבא מוצב בשטחים כבושים וחצי בגבולות.
נארו, כסגן מפקד פלוגה, יכול להיכנס למצודה, כל עוד היא מאויישת בחיילים מהדיוויזיה השלישית. אם לא, זה עלול לעורר שאלות על למה הוא נמצא שם. הוא יכול לפקוד על חיילים מדרגתו ומטה, אם כי חיילים אלפים שמתחת לדרגתו לא בהכרח ירוצו לבצע את הפקודות (וכן, יש חיילים אלפים בדרגות נמוכות, והם בדרך כלל תחת פיקודו של קצין אלף אחר, ככה שיש מעין שני סולמות של דרגות, לאלפים ולשאר הגזעים.
נארו לא שירת במצודות כאלו, אלא בעיקר בקווי חזית ובעמדות מבוצרות פחות, לכן הוא לא מכיר את המצודה, אבל הוא כן מכיר את החפירות - החפירות יעילות לחיילי טווח, אבל בדרך כלל החיילים המאיישים אותן לא יעמדו בפני הסתערות ישירה, לכן יש כמה חיילי קפא"פ בחפירות, בשביל לשמור על חיילי הטווח.
 
חזרה
Top