• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים דו"נ 98- מדי המשרת (חפצק למו"ד 5)

"המשרת עשה את זה"
צעק הבלש בעודו מפנה אצבע מאשימה למקום בו עמד לפני שנייה רב המשרתים.
לא שאיש היה שם כבר.

כולנו האשמנו את סגן אלוף חרדלי, הוא עשה את זה עם פמוט בחדר העבודה. האמת הפשוטה היא שהרוצח האמיתי פשוט עמד שם בצד והשגיח בשקט, אנחנו לא שמנו לב אליו, האחרים לא שמו לב אליו. אף אחד לא שם לב למשרת.
גילדת המתנקשים גילתה שהדרך היעילה ביותר להיכנס למקומות החשובים ביותר היא לא דרך החלון או דרך צינור הביוב, אלא דרך הדלת הראשית. אנשים אף פעם לא עוצרים לתהות האם המשרת אמור להיות שם, הם לא רואים את הפנים שלו או את הסכיון שהוא מסתיר עליו, הם עסוקים בלראות את המדים שלו, ומיד מניחים שהוא צריך להיות שם ושהוא לא חשוב מספיק בשביל להתייחס אליו.
לכן, הם שיחדו את גילדת הקוסמים שתכין להם סטים נוספים של מדים, אשר ניתנו למתנקשים והגנבים הטובים שקיבלו את המשימות הקשות ביותר, הם נשלחו להסתנן לחדרי השנה של מלכים ולחדרי האוצר של אצילים. היה הרבה יותר פשוט להשיג את המדים האלה מאשר לשחד כל פעם מחדש את כל רבי המשרתים להתעלם מהמשרת החדש שלפתע הגיע לארמון.

הגילדה פורקה מאז, והמדים נשלכו לכל רחבי הארץ, לעיתים רחוקות מישהו מוצא אותם, אלוי בתוך תיבת אוצר של ספינה שקועה או זרוקים באחד הביבים של העיר, הוא ירגיש את הקסם שלהם ואולי אחרי מעט כביסה ינסה ללבוש אותם, לאחר מכאן הוא יגלה שכולם מתעלמים ממנו, לטוב או לרע.

מדי המשרת
חפץ פלא, נדיר מאוד (דורש התכוונת)

בגדים אלה נראים מעט חסרי ייחוד, הקסם האמיתי של הבגד יתגלה רק לאחר שהמשתמש ילבש אותו. לאחר שיעשה זאת המדים ישנו את עצמם על מנת להתאים לסביבה שלהם, הם יהפכו להיות זהים למדי המשמר או המשרתים שנמצאים לידם, לרבות כל סימן מזהה או סמל בית. היכולת זהה ללחש Alter Self. הבגד מסוגל לשנות את צורתו פעם אחת, ומחדש את היכולת הזו בכל זריחה.
בנוסף כל עוד אתה לובש את הבגד ומתכוון אליו, בכל פעם שאתה מגלגל בדיקת (זריזות) התגנבות ומגלגל מתחת ל8 בקובייה, התייחס לתוצאה כאילו הייתה 8.
כמו כן, מטרות אשר רואות אותך מקבלות חיסרון לבדיקות התובנה (insight) נגדך.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top