• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים [דו"נ 97] שטיח דממה

נאמר ששטיח הדממה הראשון נוצר בחצרו של המלך מקיאליב השלישי, חצר שהייתה ידועה בתככים ובמזימות ששררו בה- אך האציל התככן מכל היה לא אחר מהמלך עצמו. הוא נהנה לשחק עם האצילים והיועצים שלו, לשסות אותם זה בזה ולצפות בבריתות נרקמות ונפרמות דקות ספורות לאחר מכן על ידי דקירה פיגורטיבית בגב.

החצר הזו הייתה ידועה במרגלים רבים, שריגלו לטובת האצילים והיועצים- חלקם אפילו לטובת מספר אצילים בו זמנית! ועל כן, כדי לוודא שאף אחד מהאצילים האחרים לא ישמע את מה שהוא אומר לאציל אחד, המלך מקיאליב יצר את שטיח הדממה.

בעוד שלחש דממה עוצר מכל קול להשמע באיזור מסוים, שטיח הדממה יוצר השפעה הפוכה- רק מי שעומד עליו מסוגל לשמוע את הקולות שנוצרים על ידי אלה שעומדים עליו.
במרוצת המאות שעברו מאז, שטיח הדממה מצא שימוש נרחב לא רק בחצרות אצולה תככניות, אלא גם בקרב גנרלים שרוצים לדון בתוכניות המלחמה ללא הסיכון שיקשיבו להם, בקרב מנזרים אליהם אנשים מגיעים כדי להתוודות על חטאיהם, ובחדרי חקירות ובתי משפט. אך כמובן, השימוש העיקרי שלהם הוא במאורותיהם של ברוני פשע, שמעדיפים שאף אחד לא ישמע על העסקאות שהם עושים עם אנשי מפתח שונים.

שטיח דממה (חפץ פלא, לא נפוץ)
על השטיח פועל לחש דממה עם ההבדל הבא- כל יצור העומד על השטיח מסוגל לשמוע כל יצור אחר העומד עליו.
בנוסף, יצורים העומדים על השטיח מקבלים יתרון להצלות חוכמה נגד השפעות של קריאת מחשבות ודירוג הקושי לקריאת שפת גוף או שפתיים של מטרה שעומדת על השטיח עולה ב-5.
 
חזרה
Top