• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים [דו"נ 93][5] מועדון הנשימות האחרונות- כת מוות ייחודית (ושיקוי קסום)

מועדון הנשימות האחרונות טוען להתחיל דווקא מאביר מקודש טהור לב, שנפל בשיא הקרב כנגד שר שדים אדיר. נלחם בגפו לאחר בעבור המדינה שלו, רוחם של אנשי המדינה והאמונה הבוערת שלו באל הצדק החייתה אותו מן המתים. בסוף הקרב, הוא ניצח בקושי, והוא רצה להראות את החוויה האדירה על מנת שתפקידו יימשך גם אחרי מותו. ביחד עם המכשף של המלך, הוא יצר את מסדר הנשימות האחרונות (שלאחר מספר דורות הפך להיות מועדון הנשימות האחרונות), בו הוא השתמש בקסמיו של המכשף כדי לאפשר לאבירים וגיבורים שבאו אחריו לחוות את חווית המוות האכזרית אותה הוא חווה- ולחזק את אמונתם.

בתמימות דעים, כך אומר הסיפור, יצר האביר את המסדר, והוא נתן השראה לרבים. עד היום המועדון מעודד גיבורים רבים להצטרף אל שורותיו, וכבר מציג חוויות מוות רבות של גיבורים שונים שהוחיו בשדה הקרב- "מכול מוות ניתן ללמוד שיעור, וזה יהיה בזבוז לחכות למות בעצמך" ככה אומרים אנשי המועדון בצחוק. הם ממשיכים להשתמש בקסמים על מנת לשתף ביניהם את הזיכרונות השונים, ומתהדרים במספר גיבורי עבר אדירים שחוויותיהם משותפות עד ימים אלו בין חברי המועדון. אבל מאחורי המראה היפה הזה, שעשוי גם למשוך גיבורים רבים, עומדת כת שהתפתחה לה כמעט בטעות.

המועדון לא משך רק קדושים מעונים, אבירים צודקים וגיבורים נועזים אל שורותיו. ישנה קבוצה נוספת שכבר טעמה מטעם המוות, והשתוקקה לעוד, והמועדון העניק להם אופציה שעד היום הם לא שקלו. אלמתים מסוגים שונים, כאלו שמסוגלים להסתיר את המראה שלהם, נמשכה אל המסדר וגרמה לו לשנות את טבעו. ערפדים, ליצ'ים עם קסמי אשליות עוצמתיים ונוספים, כול עוד הם מסוגלים להיראות בני אדם, הסתננו לשורות המסדר על מנת להשתמש בכוחותיו. בעוד שהם נהנו לחוות מחדש את המוות, גם מעיניהם של הגיבורים בהם הם לרוב נלחמו, הם החלו להעביר גם חוויות אחרות דרכו. חוויות מוות של יצורים נוראיים, הרבה פעמים מוות כואב ואפילו לעתים העלייה מחדש שלהם כאלמתים. זהו סוד שמור, והמועדון הפך להיות מקום שלא רק מושך גיבורים, אלא גם אנשים עשירים שרוצים לטעום מטעם המוות עוד בחייהם.

כיום, הרבה מחברי המועדון, למרות שהם מגיעים מן האנשים האמידים של החברה ורבים מהם נושאים מעללים אדירים וסיפורים מצמררים ומושכים אחריהם קהל רב של פייטנים ומשוררים לספר את עלילותיהם, הם פשוט מכורים לחוויית המוות. הרבה מהם לזו שהם חשים בזיכרונות, וחלק חייבים מפעם לפעם לחוש אותה באמת. חלק התמסרו לחלוטין לצד המזוכיסטי של תחושת כאב שאינה גוררת שום השלכות אחריה, ומחפשים דרכים נוראיות יותר ויותר למות, יודעים שכול עוד הגופה תשרוד הם יוכלו לחזור ללא השלכות קשות מידי- ויודעים שבשוק השחור של המועדון, חוויות האלו עשויות להפוך אותם לאף יותר עשירים, ולממן את חווית המוות הבאה...

שיקוי נשימה אחרונה
חפץ מתכלה, לא נפוץ
השיקוי הזה מדמה, גופנית ומחשבתית, את תחושת המוות מחוויה מסוימת. כול שיקוי נשימה אחרונה קשור לחווית מסוימת ומאפשר לך לחוות אותה בצורה ברורה כאשר אתה שותה אותו. מבחינה פיזית, כאשר אתה תחת השפעת השיקוי אתה הופך לחסר ישע ונראה לכול כמת, וגם מזוהה כך על ידי קסמים (למרות שלא ניתן באמת להשתמש עליך בקסמים שנועדו להשפיע על גופות). פיזית, הלב שלך זמנית מפסיק לפעום, הדם מפסיק לזרום, והגוף יזוהה כמת. רק בסוף ההשפעה אתה חוזר להיות מזוהה כיצור חי, ויכול לתפקד פעם נוספת.
בכול שיקוי נשימה אחרונה יש משקה בשווי של 10 סיבובים. כאשר אתה שותה את השיקוי, אתה יכול לבחור כמה לגימות תשתה, ולכמה זמן הוא ישפיע, כאשר לגימה של בקבוק מלא גורמת להשפעה להיות לכול עשרת הסיבובים.
החוויה מאוד לא נעימה מנטלית, אבל ייתכן שדווקא מחווית המוות של היצור תוכל ללמוד. במשך 24 השעות אחרי שתיית השיקוי, אם אתה נמצא בסיטואציה דומה לזו שחווית מהשיקוי (מספיק קרובה לשיקול המנחה) אתה מקבל יתרון על גלגול ההצלה ממוות הראשון שלך בסיטואציה.
 
אין ספק שהמועדון הזה נותן משמעות חדשה למושג "ממנטו מורי".

האם חברי המועדון האפלים יותר יכולים לאסוף חוויות מוות של אחרים? אחרי הכול, עם כל חוויות המוות שיש להם בגנזך, אף אחד לא יבחין בכמה שלא אמורות להיות שם.

האם האלמתים לא מעט מודאגים שחוויות המוות עשויות לחשוף נקודות חולשה שלהם? אחרי הכול, זו הייתה כוונתו של האביר: להפיק לקחים מהטעויות של קודמיך.
 
אני מאמין שכן. בסופו של דבר, לא באמת פירטתי את הקסמים שלהם, אבל אני רואה את זה בתור "הם יכולים להשיג זיכרונות של כול דבר שיש להם גישה ישירה אליו". זאת אומרת שאם יש להם גישה לגופה- בהחלט.

האלמתים עשויים לדאוג בנוגע לזה, אבל חוויות המוות כול כך ממריצות ויקרות בשוק השחור של המועדון שזה שווה את זה. כמו שרשמתי בפסקה האחרונה, הרבה מהם בשלב הזה מכורים לחוויה, ובשלב הזה לאו דווקא שהם חושבים על העניין עד הסוף. ייתכן מאוד שההיבריס של "ראיתי אלף מיתות בחיי, שום דבר לא יפתיע אותי" שיש לחלק מהאלמתים במועדון יהיה המפלה שלהם.
 
חזרה
Top