• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 4 דרקונים ונתונים [דו"נ 89][4] אבני חולשה- קריפטונייט פנטסטי- מחלה חדשה למו"ד 4

הקריפטונייט מהקומיקס הוא חומר רדיואקטיבי שהוא חולשתו של סופרמן, איש הפלדה. הוא משפיע אך ורק עליו ועל יצורים דומים אליו, והופך אותו לפגיע בקרבות שהוא אמור לצלוח בקלות. בעוד שהקריפטונייט במקור משפיע רק על יצורים ממוצא מאוד ספציפי, בצורה שאני מפרש אותו עדיף ליצור את הקריפטונייט בתור משהו שפוגע בכוחות ממקור כוח מסוים.

אבן החולשה
אבני החולשה הן אבנים מעולם מרוחק שמשבשות כוחות מסוג מסוים. נאמרות להגיע מעולמות שהם אנטיתזה לעולמנו, אבני החולשה מחלישות יצורים מסוג מסוים. מרבית אבני החולשה משפיעות על מאגיה או על בעלי כוחות פסיוניים, למרות שגם אבנים מוזרות יותר קיימות (כאלו שמשפיעות על כוחות קדושה, קדמוניים או צל). אבני החולשה הנדירות ביותר משפיעות על יצורים שהמומחיות שלהם לא קשורה בקסם אלא במיומנות קרבית, והן לרוב אבני חולשה מסוג אחר שהומרו על מנת להשפיע לא על היצורים המקוריים להן הן נועדו אלא על האוכלוסייה הרחבה.

אבן חולשה- מחלה בדרגה 22
אבן החולשה, בדומה לשם שלה, גורמת לחולשה עזה על היצורים עליהם היא משפיעה. היא פוגעת בכוחות מסוימים ובכוחות אלו בלבד, והופכת את היצורים עליהם האבן משפיעה לשברי כלי.
סוג אבן חולשה: לכול אבן חולשה יש מקור כוח מסוים אליו היא קשורה. ניתן גם ליצור אבני חולשה ליצורים ממוצא מסוים (ואז הן משפיעות על כול הכוחות של היצורים הללו לא משנה מהו מקור הכוח שלהם), לבחירת המנחה.
חוקים מיוחדים: אבן החולשה דורשת חשיפה ראשונית כדי לגרום ליצור לחלות, אבל היא אכזרית ומהירה הרבה יותר ממחלות אחרות. בכול פעם שיצור משתמש בכוח יומי ממקור הכוח התואם אל האבן, למחלה יש הזדמנות להתקיף אותו.
התקפה: 25+ נגד קשיחות.
סיבולת: שיפור ד"ק 29, יציב ד"ק 24, החמרה ד"ק 23 ומטה.

מצבים:
המטרה מחלימה
^
המחסר להתקפות ממקור הכוח המתאים יורד ל-1- והמחסר להגנות נעלם, והוא הופך רק למואט כאשר הוא משתמש בכוח התקלות או יומי ממקור הכוח המתאים.
<>
מצב ראשוני. אתה סובל ממחסר 2- להתקפות ולנזק להתקפות ממקור הכוח המתאים וממחסר 2- לכול ההגנות. בנוסף, כאשר אתה משתמש בכוח התקלות או יומי ממקור הכוח המתאים, אתה הופך לנטוע בסוף השימוש בכוח עד סוף תורך הבא.
<>
לאחר שאתה משתמש בכוח התקלות או יומי ממקור הכוח המתאים, אתה מואט ומוחלש (הצלה לסיום שני המצבים).
/\
מצב סופני. חסר כוח להילחם בהשפעת אבן החולשה, אתה המום.
 
חזרה
Top