• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /
החלטתי הפעם לכתוב את ההגשה לאתגר ב 2 מהדורות שונות (פאת'פיינדר 1 וגם מהדורה 5), כדי להקל על הקוראים ולהנגיש את החפצ"ק לחלק יותר רחב מהקוראים, בלי הבדלי מהדורה, גרסה וקוביות ;). מקווה שיצא טוב! נ.ב. התיאור הוא אותו דבר בין 2 המהדורות כי החפץ אינו משתנה.


מטבע הדרקון - מהדורה 5

המטבע משנה הצבעים הזה נראה מרתיע ומפחיד, שכן זוג קרניים שחורות אך נוצצות מבצבצות מקצהו.
חפץ פלא, אגדי

דמות אחת יכולה כפעולת בונוס להטיל את המטבע הזה באוויר. כאשר הדמות מטילה את המטבע, היא בוחרת סוג של דרקון, והדרקון צעיר מהסוג הנבחר מזדמן והופך להיות חיית המחמד של הדמות. כאשר הדרקון מזדמן, המטבע מתפורר ונעלם. הדרקון נשאר עם הדמות עד שהוא מת או עד שהדמות מתה. לא ניתן לשכנע את הדרקון "לעבור צד".



מטבע הדרקון - פאת'פיינדר

המטבע משנה הצבעים הזה נראה משונה ומרהיב, שכן מקצהו מבצבצות זוג קרניים, וליד הקרניים ניתן להבחין בזוג עיניים שחורות, שנראו כאילו הן תמיד בוהות בך.

הילה יצירה חזקה
ד"מ 17 (זימון מפלצת VIII)
מיקום אין
משקל 0.1 ק"ג
עלות 244,500 מ"ז

תיאור דמות אחת יכולה כפעולה חופשית להטיל את המטבע הזה באוויר. כאשר הדמות מטילה את המטבע, היא בוחרת סוג של דרקון, והדרקון צעיר מהסוג הנבחר מזדמן והופך להיות חיית המחמד של הדמות. כאשר הדרקון מזדמן, המטבע מתפורר ונעלם. הדרקון נשאר עם הדמות עד שהוא מת או עד שהדמות מתה. לא ניתן לשכנע את הדרקון "לעבור צד".

יצירה:
דרישות:
אלכימאי (מישהו בעל מיומנות אלכימיה עם בונוס של לפחות +7) צריך לקחת מטבע פלטינה (10 מ"ז), ולשפוך עליו שיקוי שאותו מכינים בדרך הבאה: אש אלכימאים, שאליה מוסיפים מים, 5 טופרי דרקון קסומים (שווי של 900 מ"ז לאחד; סכ"ה 4,500 מ"ז; צריך לקחת טופרי דרקון ועליהם להטיל כל לחש מכל דרג ואת הלחש קביעות).
 
עריכה אחרונה:
איך הדרקון מתנהג בקרב? האם הדמות שולטת בו? האם היא צריכה לנצל פעולה כדי לפקוד עליו?
בקשר ליצירה של טופרי הדרקון הקסומים, צריך להטיל עליהם כל לחש שקיים? אני לא בטוח שהבנתי
 
איך הדרקון מתנהג בקרב? האם הדמות שולטת בו? האם היא צריכה לנצל פעולה כדי לפקוד עליו?
בקשר ליצירה של טופרי הדרקון הקסומים, צריך להטיל עליהם כל לחש שקיים? אני לא בטוח שהבנתי
תיקון קל, במהדורה 5 אין פעולה חופשית, יש פעולת בונוס, כמעט אותו דבר רק שם קצת שונה
שאלה, האם הדרקון מתבגר? האם הוא יכול להפוך לדרקון בוגר, זקן או עתיק בהנחה שהבעלים שלו יכול לחיות מספיק זמן?
שאלות טובות, פותח האשכול צריך לענות
 
וואו. הרבה שאלות בקצת זמן. אני אענה לכולן:

1) גרגויל, סליחה :). קצת קשה שאני מזגזג בין המהדורות כך. גם: כן, אכן. הדרקון יכול להפוך לדרקון בוגר, זקן או עתיק בתנאי שהבעלים שלו יחיה מספיק זמן. אך למרות זאת, נא לא לשכוח שהוא קסום, ולכן לא דרושה שום בדיקה של טיפול בחיות נגדו.
2) בקרב, הדרקון פשוט נשלט ע"י מי שהשתמש בו, ולכן מי שהשתמש בו שולט על הפעולות שלו. בהתאם, יכול להיווצר מצב שבו בעל הדרקון יידע חולשות וחוזקות של דרקונים אחרים.
3) לא, לא צריך להטיל עליהם כל לחש שקיים. זה ידרוש מטיל לחשים חזק במיוחד... צריך להטיל עליהם כל לחש (לחש אחד) מכל דרג. הכוונה היא לחש כלשהו לבחירת המטיל, לא משנה איזה ד"מ (חוץ מדרג 0, כמובן).

מקווה שעזרתי! תודה על התגובות ועל תשומת הלב!
 
פאת'פיינדר:

הלחש צורת דרקון מאפשר למטיל הלחש ללבוש צורה של דרקון. כאן זה נראה יותר כמו זימון מפלצת 8(! שהוא לחש שאפשר לקבל רק בדרגה 15!) אבל שעובד לתמיד ולא רק לזמן קצר.

זה ממש לא מרגיש כמו חפץ שכל אלכימאי בדרגה 6 יכול ליצור בעלות כה נמוכה.

אגב עלות, בפאת'פיינדר יש חוקים די ברורים לעלויות של חפצי קסם וליצירה שלהם. החפץ הזה לא עומד בחוקים הללו בכלל.

מו"ד 5:
חפץ נדיר מאוד? זה מטבע שיוצר דרקון יש מאין. זה יותר כמו חפץ אגדי...
 
חזרה
Top