• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים [דו"נ 84] חול חלומות

כשאדם קם, לפעמים, העיניים שלו מכוסות בקורי שינה. יש כאלה שחושבים שמדובר בהפרשה טבעית, אבל האמת היא שזהו רמז. רמז שאל החלומות ביקר את האדם, ופיזר עליו את החול שלו. מרדים אותו, גורם לו לחלום.

המלך ח'לם השלישי הציע פרס לכל אלכימאי שיצליח ליצור את האבקה המיתולגוית הזו, שתאפשר למלך הסובל מנדודי שינה סוף סוף לישון. ולבסוף, לאחר שנים של ניסויים, אלכימאי אחד- גת'וס שמו- הגיע לפריצת דרך. הוא הצליח להניח את ידו על פרח מממלכת הפיות, וכאשר ציפה את האבקנים שלו בכסף טהור- המתכת המקושרת לחלומות- הוא גילה שהוא מצליח לחקות את השפעת האבקה של איש החול.

חול חלומות הוא חפץ פלא נדיר מאוד.
בשקיק חול חלומות יש שבעה חופנים. כפעולה, יצור בעל יד פנויה יכול לפזר חופן חול חלומות בנשיפה. כל יצור בקונוס של 15 פיט (3 מטר) צריך לגלגל הצלת כריזמה בד"ק 12 או לאבד את הכרתו למשך 8 שעות, עד שהוא סופג נזק, או עד שיצור אחר מנצל את הפעולה שלו כדי להעיר אותו.
חפץ זה פועל גם נגד יצורים שחסינים לשינה.
 
עריכה אחרונה:
פלאף יפה. החפץ עצמו זה סה"כ וריאנט של לחש הרדמה, אבל זה פשוט מתאים לסיפור מסביבו.

הייתי אולי עושה פה קרס הרפתקה, שזה לא סתם חומר הרדמה אלא השער למימד של חלומות/פיות, משהו כזה סטייל "אזור הדמדומים" או "ארצות החלום" של לאבקראפט.
 
הוספתי יכולת נוספת, שאומרת שהחפץ פועל גם נגד יצורים שחסינים לשינה, כמו אלפים לדוגמה. זה מתאים יותר לסיפור, ובהתחשב בכך שמדובר באבקנים מצמח ממלכות הפרא, הגיוני שאלפים שהמורשת הפייתית שלהם מגנה עליהם משינה קסומה יושפעו גם הם ממנו.
 
חפץ מאוד מגניב ונחמד. אבל, שאלה אחת: האם הד"ק יכול להיות תלוי דרגה? כדי להיות יותר ברור: אם דמות בדרגה 8 ודמות בדרגה 20 ישתמשו באבקה, הד"ק ימשיך להיות 12? אני מבין שזה כמו הלחש חלומות, אבל לדעתי בשביל דמות בדרגה נמוכה זה ד"ק ממוצע עד חלש, לעומת דמות בדרגה 20 שבשבילה (ובשביל המפלצות שיילחמו מולה), הד"ק יהיה נמוך להפליא.
 
חזרה
Top