• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 דרקונים ונתונים [דו"נ 154] נתיבי מלווים וסגנונות לחימה לאורומי

מלווה מבורך (נתיב לחיה מלווה)
פלאדינים, כוהנים ושאר נבחרים מקודשים, וכך גם מלאכים, ארכונים ודומיהם- לעתים בוחרים להם חיות מלוות שמבורכות בידי האלים. חלקן בסופו של דבר מצליחות לקבל מספיק מן הכוח הקדוש על מנת להפוך לחיות שמימיות, חלקן מראש אלו חיות שדם מלאכי זורם בהן. אבל ברכת הטוב עשויה להעניק לכל אחד את הכוח לו הוא זקוק ברגע האמת.
מלווים מבורכים נפוצים בקרב
מנדב, הולומוג וטיאנג'ינג, אאסימרים ככלל, ובמידה פחותה יותר גם בקרב אבירי העיט, אבירי אוזם, אנדוראן, חומה-אחרונה, טאלדור, ומסדרי פלאדינים נוספים- כאשר לרבים מהם היו הרבה יותר מלווים מבורכים בקרבם בימי קדם, ומספרם הידרדר עם השנים במקביל להידרדרות באדיקותם. כמה מהם אפילו הופיעו בקרב הרוכבים של הכיבוש המקודש שמרד כנגד צ'לייאקס.

דרישות קדם: רק דמות מנטיה טובה יכולה לבחור במלווה מבורך. יצור עם תת הסוג רוע אינו יכול להיות מלווה מבורך.
לא בדיוק חיה: הד"ק לטיפול בחיות לחיה המלווה גבוה ב-5 מהרגיל, כמו הד"ק ליצור שאינו חיה עם תבונה 1 או 2. תוסף זה לד"ק לא משפיע על יצורים עם הילת טוב.
ברכת קודש (ד"ל): בדרגה 3, המלווה המבורך זוכה בתוסף הדיפה 2+ לדרג"ש כנגד יצורים מרושעים ותוסף התנגדות 2+ להצלות כנגד יכולותיהם, כהשפעת הגנה מרוע (הוא אינו זוכה ביתר היתרונות של היכולת ותוספיה לא מצטברים עם הלחש). ניתן להפיג את ברכת הקודש כלחש הגנה מרוע, דרגת המטיל והד"ק מבוססים על דרגת בעלי המלווה (בעבור היכולת המעניקה אותו) ומתאם הכריזמה של בעלי המלווה, ובהפגה מוצלחת היכולת מאבדת את השפעתה למשך דקה.
יכולת זאת מחליפה את המאפיין רתיעה.
הצלה קדושה (ד"ל): בדרגה 15, המלווה המבורך יכול אחת ליום להשתמש בברכתו הקדושה על מנת לברוח ממוות. אחת לשבוע, כאשר המלווה המקודש אמור למות מהשפעה שאינה משמידה את גופו לחלוטין (כדוגמת לחש התפוררות)- הוא מושפע מיד מהלחש נשימת חיים. דרגת המטיל של היכולת מבוססת על הדרגה ומתאם הכריזמה של הדמות ולא החיה המלווה.
יכולת זאת מחליפה את המאפיין רתיעה משופרת.

מלווה מוטאנטי (נתיב לחיה מלווה)
נפוצים בשממות המאנה, בעיקר בקרב נוודים מצולקי לחשים, אך גם בנומריה ובאזורים מסוימים של הארצות האפלות, המלווים המוטאנטיים לרוב נראים כמפלצות ביחס ליתר הגזע שלהם ומנודים ממנו- ומתחברים עם דומים להם. מוטאנטים משממות המאנה ומונגרלמנים ידועים בהתחברות שלהם ליצורים אלו, לצד ציקלופים פראיים וענקי גבעות.

לא בדיוק חיה: הד"ק לטיפול בחיות לחיה המלווה גבוה ב-5 מהרגיל, כמו הד"ק ליצור שאינו חיה עם תבונה 1 או 2.
חושים מוטאנטיים (י"ד): המלווה המונטנטי יכול לבחור לקבל חוש ריח, ראייה באור מועט או ראיית חושך ל-18 מטר [60 רגל]. בחירה זאת היא קבועה.
מאפיין זה מחליף את המאפיין שיתוף לחשים.
התפתחות לא צפויה (י"ד): בדרגה 3, המלווה מקבל אחד מהפיתוחים הבאים מרשימת הפיתוחים של המזמן (הכבול), השווה לנקודה אחת, מהרשימה הבאה: דחיפה, דימום, הילה לא-טבעית, הישג, הצלפת זנב, זימים, זנב, חבטת כנפיים, חוש ריח, חלקלק, טיפוס, טפרים, מחוש [Tentacle], משיכה, נזק משופר, נשיכה, עוקץ, פרסות, צבתות, ראייה באור מועט. על המלווה לעמוד בכל יתר הדרישות של הפיתוח ודרגת המזמן בעבור כל אחד מהפיתוחים נחשבת כדרגת המקצוע של בעלי המלווה לצורך יכולת המלווה.
בדרגה 6, המלווה מקבל נקודת התפתחות נוספת להשתמש בה. הוא לא יכול לבחור בהתפתחות בה הוא כבר בחר לפני כן.
מאפיין זאת מחליף את המאפיינים רתיעה ומסירות.
התפתחות מתקדמת (י"ד): בדרגה 15, המלווה מקבל 2 נקודות פיתוח בהן הוא יכול להשתמש על מנת לקבל שני פיתוחים מהרשימה של התפתחות לא צפויה, או על מנת לקנות בהן התפתחות 2 נקודות מהרשימה הבאה: הכשלה, חוש ריח חד, לפיתה [Constrict], מחליא, נגיחה, ראש, ריתוש [Rend], רעל.
מאפיין זה מחליף את המאפיין רתיעה משופרת.

מלווה מותאם-נאגה (נתיב לחיה מלווה)
ניבי האם הראשונה הם יחידת עלית של פרשים מנאגאג'ור שנוהגים לרכב על חיה מלווה יוצאת דופן- נחשים ענקיים שגודלו ואומנו לצידם. הם נחשבים לגיבורים בקרב נאגאג'ור ומעמדם דורש מהם גם לתפקד כמנהיגים במקרי הצורך. על מנת לייצר את חיות הרכיבה הטובות ביותר בעבורם, לעתים הנאגות מתאימות בעבורם רמכים ומעניקות להם כוחות הקשורים בקסם הייחודי של הנאגה.

מעבר לנאגאג'ור, מלווים מותאמי נאגה נוספים נראים לעתים, אפילו כאלו שאינם נחשים. נאגות רבות עוצמה ששולטות ב
וודרה, בארצות האפלות ואפילו באגן ים הפנימי (לרוב בקרבת ג'אלמאריי) לעתים מעניקות למשרתיהם הנאמנים ביותר חיות רכיבה שהן התאימו אישית, או יוצרות מלווים כאלו לעצמן. ייתכן אפילו שישנו מכשף נאגאג'י אחד או יותר שגם יודע לבצע את הטקסים הקסומים שמעניקים לחיה את המאפיינים הגזעיים- למרות שאם קיים מכשף כזה, קהילת הנאגות תרצה במותו המידי.

מיומנויות נאגה: החיה המלווה מחשיבה זיהוי מניע כמיומנות מקצוע.
לא בדיוק חיה: הד"ק לטיפול בחיות לחיה המלווה גבוה ב-5 מהרגיל, כמו הד"ק ליצור שאינו חיה עם תבונה 1 או 2. תוסף זה לד"ק לא משפיע על נאגות (אך כן תקף לנאגאג'י).
ראיית הנאגה (י"ד): החיה המלווה זוכה בראיית חושך. אם יש לה כבר ראיית חושך, היא מוסיפה 9 מטר (30 רגל) למרחק שלה.
מאפיין זה מחליף את המאפיין שיתוף לחשים.
זיהוי מחשבות (ד"ל): החל מדרגה 6, החיה המלווה זוכה לומדת את הפקודה חיפוש [Seek] מבלי שהיא נחשבת כנגד הפקודות שהיא מסוגלת ללמוד, ובנוסף אחת ליום היא יכולה להשתמש בגילוי מחשבות למשך דקה בדרגת מטיל השווה לדרגתה. ייתכן שהחיה לא תבין את המחשבות כלל, אך הן עוזרות לה למצוא יצורים בסביבתה, והיא לרוב משתמשת בהן במקביל לפקודת החיפוש.
מאפיין זה מחליף את תוספת השריון הטבעי מדרגה 6.
רעל (י"ד): החל מדרגה 9, אחד מהנשקים הטבעיים של החיה הופך לרעיל. מאפייני הרעל הם: תדירות 1/סיבוב (שישה סיבובים), השפעה 1 נזק חוסן, מרפא הצלה אחת, ד"ק מבוסס חוסן. החל מדרגה 2 ההשפעה הופכת ל-1ק2 נזק חוסן.
אם ליצור כבר יש יכולת רעל, הד"ק של היכולת גדל ב-2.
מאפיין זה מחליף את המאפיין התקפה מרובה [Multiattack].


מלווה מסומן-גיהנום (נתיב לחיה מלווה)
בקרב הכנסיה של אסמודאוס וכתות לכוחות אחרים בגיהנום, מלווים מסומני גיהנום הם סימן כי התחבבת על הפטרון השטני המתאים. הם ידועים בעיקר כמלווים של אבירי הגיהנום וצבאות צ'לייאקס, או מתלווים לשטנים עצמם- בעיקר לסוגדים של אסמודאוס, מולוץ', אלוסר, לוסארקור, ברבריסיה ואליגוס (או אלו שקשורים ללגיון שלו).
מרבית המלווים מסומני-הגיהינום מסוגלים טבעית להתנגד לאש, אך חלקם מסומנים בידי הכוח של שכבת הגיהנום הקפואה קוקיוטוס, ומסוגלים להתנגד לכפור במקום. הם נדירים הרבה יותר, אך קיימים גם כן.

דרישות קדם: רק דמות מנטיית סדר-רוע יכולה לבחור במלווה מסומן-גיהנום. יצור עם תת הסוג תוהו או טוב אינו יכול להיות מלווה מסומן-גיהנום.
לא בדיוק חיה: הד"ק לטיפול בחיות לחיה המלווה גבוה ב-5 מהרגיל, כמו הד"ק ליצור שאינו חיה עם תבונה 1 או 2. תוסף זה לד"ק לא משפיע על שטנים.
ראייה שטנית (י"ד): החיה המלווה זוכה בראיית חושך. אם יש לה כבר ראיית חושך, היא מוסיפה 9 מטר (30 רגל) למרחק שלה.
מאפיין זה מחליף את המאפיין שיתוף לחשים.
עמידות שטנית (י"ד): החל מדרגה 3, החיה המלווה זוכה בעמידות 5 לאש או לכפור, בחירה שיש לבצע בעת קבלת היכולת. בנוסף, החיה המלווה זוכה בתוסף טמא 2+ לגלגולי הצלה כנגד השפעות פחד. במידה והחיה המלווה חסינה לפחד, היא זוכה גם בעמידות לסוג הנזק השני.
מאפיין זה מחליף את המאפיין רתיעה.
עמידות שטנית משופרת (י"ד): החל מדרגה 6, העמידות השטנית של החיה המלווה מתחזקת ל-10, והיא זוכה בעמידות 5 לסוג הנזק בו היא לא בחרה. אם לחיה יש חסינות לפחד, שתי העמידויות שלה גדלות ל-10.
מאפיין זה מחליף את המאפיין מסירות.

נשיפת פחד (ע"ט): החל מדרגה 9, החיה המלווה יכולה אחת ליום לנשוף חרוט פחד [Fear Cone] של 30 רגל, כאשר ד"ק ההצלה מהיכולת מבוסס על מתאם החוסן שלה במקום מתאם הכריזמה שלה. החל מדרגה 15, החיה המלווה יכולה לנשוף את חרוט הפחד שלוש פעמים ביום.
מאפיין זה מחליף את המאפיינים התקפה מרובה [Multiattack] ורתיעה משופרת.

מלווה נגוע-תוהו (נתיב לחיה מלווה)
יצורים שנפוצים רק בקרב כתות תוהו שונות, במקומות כדוגמת הולומוג, ובקרב גזע הגאנזי. לרוב מקושרים לאלוהויות הפרוטיאניות (האדונים הפרוטיאנים ודוברי המצולות) או פשוט לפרוטיאנים עצמם ולמשרתים שלהם, המלווים נגועי התוהו מסוגלים לחקות את הכוחות הלא צפויים של המערבולת. לעתים, כוחות דומים גם מתרחשים בקרב מלווים של מאמיני אזאת'ות', למרות שמעטים יכולים להסביר את התופעה המוזרה.

דרישות קדם: רק דמות מנטיית שאינה סדרית יכולה לבחור במלווה נגוע-תוהו. יצור עם תת הסוג סדר אינו יכול להיות מלווה נגוע-תוהו.
לא בדיוק חיה: הד"ק לטיפול בחיות לחיה המלווה גבוה ב-5 מהרגיל, כמו הד"ק ליצור שאינו חיה עם תבונה 1 או 2. תוסף זה לד"ק לא משפיע על פרוטיאנים.
אנטומיה אמורפית (י"ד): החל מדרגה 6, מלווה נגוע-תוהו זוכה בסיכוי של 25% להתעלם מנזק נוסף הנגרם מפגיעות חמורות והתקפות פתע. בנוסף, הוא זוכה בתוסף 2+ לגלגולי הצלה כנגד השפעות התמרה.
מאפיין זה מחליף את המאפיין מסירות.
דם גלי העיוות (ע"ט): החל מדרגה 9, אחת ליום, כאשר המלווה נגוע-התוהו נפגע מהתקפה של יצור בטווח 9 מטר [30 רגל], הוא יכול להשתמש בגל-עיוות כנגדו. המלווה מגלגל 1ק12 בטבלת גל-העיוות הפרוטיאנית על מנת לקבוע את ההשפעה, והד"ק להתנגדות להשפעה שווה ל(10+ חצי מק"פ המלווה+ מתאם החוסן של המלווה). החל מדרגה 15, המלווה מגלגל מסוגל להשתמש ביכולת פעמיים ביום ומגלגל 1ק20 בטבלה.
מאפיין זה מחליף את המאפיינים התקפה מרובה [Multiattack] ורתיעה משופרת.

הצלפת נאליניוואטי (סגנון לחימה מקודש לנאליניוואטי)
נאליניוואטי היא לרוב אלה שמקושרת לקסם ופוריות, אך בנאגאג'ור ובקרב הנאגאג'י- היא גם מקושרת להגנה על הגזע שלהם, ובחובה להילחם. רבים מבני הגזע מרימים את האורומי, חרב-השוט, שהוא הנשק הנבחר של נאליניוואטי על מנת לקדש את שם האלה המגנה שלהם בכל התקפה שהם מבצעים. סגנון לחימה ייחודי, הידוע כהצלפת נאליניוואטי, התפתח במאות השנים האחרונות בנאגאג'ור- והמשתמשים בו מומחים בלהקיף את עצמם באורומי כשכבת מגן אכזרית המענישה כל יצור המאיים על הנאגאג'י. המקור שלו הוא נאגאג'י מסתורי בשם מיהו-קון, הידוע גם כמכניע הדרקון על שם קרב אגדי בו הוא חיסל לבדו דרקון יער. אבל הסיפור של מיהו-קון הוא הרבה יותר מזה.

מקום לידתו של מיהו-קון אינו ידוע, אך ידוע שהוא אומן בידי מאסטרית לחימה מקרב הנאגות שלימדה אותו את סגנון הלחימה הייחודי שלו, שהשתמש באורומי בצורה ייחודית וקטלנית במיוחד. כאשר הוא עזב את המורה שלו, הוא החל לבצע מעשי גבורה ברחבי נאגאג'ור, לרוב נמנע מלקבל את הכבוד הראוי לו מהנאגות. הסיבה לכך היא הסיפור שהתלווה אליו, אותו הוא סיפר לפשוטי העם שהוא פגש- מיהו-קון טען להיות גלגול הנשמות של לוחמת אגדית שהגנה על נאליניוואטי בתקופת חייה כבת תמותה, ולכאורה אפילו הייתה לה למאהבת. הוא סיפר כי אותה לוחמת אגדית איבדה את חייה בהגנה על אהבתה, אבל הנשק שבו היא השתמשה- האורומי- נותר כנשק המועדף של האלה לזיכרה. 'בחיים הקודמים, פשעים אינספור עברו על הנשמה הזו' סיפר מיהו-קון 'וייקחו עוד עשרות מחזורי חיים עד שהיא תשלים את המעגל שלה'. האמונה התקשרה לאמונה אחרת שחזקה בטיאן-שיה, ה
סנגפוטשי- אמונה ידועה הדוגלת בגלגול נשמות וקובעת כי המקום של כל נשמה נקבע על ידי מעשיה בחיים קודמים.

הנאגות, כמובן, לא יכלו לתת לאמונה כזו להסתובב ברחבי נאגאג'ור מבלי להתערב. בתחילה, כאשר מיהו-קון נתפס, מצעד נערך לעברו כאשר הוא הובא לבירה כגיבור חיל שכעת יזכה לכבוד ומעמד. האם הראשונה דרשה ממנו לכתוב ולאמן נציגים נבחרים ממסדר הניב המורעל ומניבי האם הראשונה את אומנות הלחימה שלו, ולתעד אותה בכתבים שלעד יישמרו. מיהו-קון ציית, אך ברגע שהוא סיים את האימון (ובזמן הזה, הציבור שכח ממנו ומהגעתו לבירה)- הגישה של הנאגות השתנתה. הוא נכלא מיד על אמונותיו, כאשר נאגות חלום ורוח השתמשו בלחשים שלהן בניסיון לגרום לו להודות בשקר שלו. הם האמינו שאותה נאגה שאימנה אותו שטפה את מוחו בשקר הזה, וגם אם לא- הם לא היו מוכנות לתת לנאגאג'י להסתובב ולספר את הסיפור הזה- הדבר יערער את מעמד הנאגות וגם יגרום לקרע באמונה. כאשר מיהו-קון לא נשבר, הנאגות בסופו של דבר חיסלו אותו. לאחר שדור עבר, הנאגות החלו מפיצות את תורות הלחימה שלו בקרב המסדרים בספר הידוע כדרך הניבים הקדושים- מזכירות רק בשם את מיהו-קון ומוחקות רישומים על עברו. הספר נכתב בשפת הנאגאג'י ומעולם לא תורגם לשפה אחרת.

נאמר שבמילות מותו מיהו-קון הזכיר כי הנשמה לא סיימה את המעגל שהיא הייתה צריכה לעבור. כאשר הנאגות הגיעו לקבור אותו, יום לאחר שעטפו אותו בתכריכי קבורה, הם מצאו את התכריכים עטופים בנשל של נאגה- סימן נבואי לכך שייתכן ודבריו היו יותר משקר.

גישה חלופית: מחסל ניטרלי יכול להחליף את אחד מתכסיסי המחסל שלו ביתרון הראשוני. פרש מנתיב ניב האם הראשונה יכול לקחת לקבל את היתרון הראשוני של ככישרון קרבי כאילו היה לכישרון את הדרישה למומחיות קרבית.
יתרון ראשוני: כאשר אתה נלחם הגנתית או משתמש בכישרון מומחיות קרבית עם אורומי, אתה גורם ל-1ק6 נזק דימום בהתקפה הראשונה שלך בכל סיבוב ובכל התקפה מזדמנת שאתה מבצע. נזק דימום זה מצטבר עם יתרונות אחרים המעניקים נזק דימום אם הוא נגרם באותה ההתקפה. ניתן לעצור את הדימום בבדיקת מרפא בד"ק 15 או על ידי כל ריפוי קסום.

דרישות מתקדמות: מיומנות קרבית, שליטה בנשק אקזוטי (אורומי), תגובות קרב, תה"ב 10+.
גישה חלופית: מחסל ניטרלי עם גישה ליתרון הראשוני יכול להחליף את אחד מתכסיסי המחסל המתקדמים שלו ביתרון המתקדם מבלי לעמוד בדרישותיו. פרש מנתיב ניב האם הראשונה עם גישה ליתרון הראשוני יכול לקחת בדרגה 15 את היתרון המתקדם ככישרון קרבי מבלי לעמוד בדרישותיו.
יתרון מתקדם: כאשר אתה מבצע התקפה מזדמנת עם אורומי וגורם לנזק דימום, אתה יכול לבצע ניסיון הכשלה כפעולה חופשית במחיר אחת מההתקפות המזדמנות שלך בסיבוב זה. בנוסף, כאשר אתה גורם לנזק דימום וגם חושף יצור לרעל באותה ההתקפה, היצור סובל ממחסר 2- לגלגולי הצלה כנגד הרעל כל עוד הוא סובל מנזק הדימום.

הלקאת אוזומאה (סגנון לחימה מקודש לאוזמאה)
סוגדי נאליניוואטי אינם היחידים בטיאן-שיה שמשתמשים באורומי- זהו גם הנשק המועדף של הסוגדים האכזריים של האוני הידוע כדאמיו הצפון אוזמאה. אוני מפלצתי הגורם לסופות נוראיות בחומת גן עדן, וחי שם כבר עידנים. משרתיו מסתננים למנזרים וכתות של יאמאטסומי בהרים ומעוותים את תורתיהן עד שאלו נוטשים את יאמאטסומי ומתחילים לסגוד לדאמיו המפלצתי. הנשק המקודש של האל שלהם הוא האורומי, והם נוהגים לחזק את נשקיהם בלחשי כפור על מנת לדמות את כוחו של האוני המפלצתי, והם גם נוהגים להשתמש בנשק על מנת לפצוע את עצמם למען הדאמיו.

אחת מהמגילות שסוגדי אוזמאה שומרים בקנאות ומפיצים רק למאמיניהם היא מגילה שנכתבה בגובלינית על ידי הובגובלין מ
קאולינג שהקדיש את חייו לאוזמאה- ונודע בשם טושאר. הוא יצא למסע ברחבי חומת גן עדן בחיפוש אחר הממלכה של אוזמאה- אך נאמר כי הדאמיו הסתיר ממנו את הדרך על מנת לבחון אותו. הוא השאיר אחריו מספר מנזרים ריקים וכפרים הרוסים, שאת תושביהם הוא חיסל בשם אוזמאה, ונאמר כי סופת שלגים ליוותה אותו בכל מקום אליו הוא הלך. הוא נעלם לפני שנים רבות, אבל על אף גילו המבוגר כהובגובלין לא נראו עליו סימני הזדקנות- הרוב חשבו שהוא פשוט סיים את מסעו. המגילות שלו, חורבן חומת גן עדן, שהן חצי מגילות לימוד לתורת הלחימה שלו, חצי טקסט קדוש-נבואי על היום בו החומה תיפול על ידי סופה אדירת מימדים שתיתן לאוזמאה את הכוח לשעבד את כלל טיאן-שיה, היו במשך שנים הזכר היחיד לו מעבר לאגדות.

נפילת
לנג-ווה לפני מאה שנים שינתה את הדבר. טושאר, בדרך כלשהי, חזר אחרי עידנים. נזירים נעלמים, כפרים נמצאים הרוסים, אפילו הייטים אינם מוגנים מהתקפותיו האכזריות. האוני של אוזמאה מפיצים את הידיעה בשמו- טושאר התעורר משנתו, והוא נטש את שאריות התרבות ההובגובלינית ואימץ את התרבות הטיאנית של אדונו. כעת, הוא מחפש להתחתן עם אחת מהיוקי-אונה הרבות של ההרים, והוא זקוק לקהל על מנת לקבל את ברכת אוזמאה אדונו.

יתרון ראשוני: מספר פעמים ביום השווה למתאם החכמה שלך (לפחות 1), כפעולת תנועה שאינה מעוררת התקפות מזדמנות, אתה יכול להשתמש באורומי שאתה מחזיק (ושולט בו) על מנת לפצוע את עצמך. אתה סופג 1ק6 נזק דימום שאתה לא יכול להפחית בשום דרך למשך דקה (אם אתה חסין לנזק דימום אינך יכול להשתמש ביכולת). כל עוד נזק דימום זה משפיע עליך, אתה זוכה בהפחתת נזק 5/ברזל קר. אתה לא זוכה בהשפעות של ריפוי מהיר והתחדשות כאשר יכולת זאת פועלת. בדרגה 11, הפחתת הנזק גדלה ל-10/ברזל קר.
ניתן לעצור נזק דימום זה באמצעות בדיקת מרפא בד"ק 15 או ריפוי קסום. במידה ואתה מקבל ריפוי קסום, אתה יכול לגלגל הצלה כנגדו על מנת למנוע רק את עצירת הדימום שלך ולא לבטל את הריפוי עצמו. אם הריפוי אינו מאפשר הצלה, אתה לא זוכה ביתרון זה.
מיוחד: אתה נחשב כעומד בדרישות לכישרון סיבולת מוגברת, בו אתה יכול להשתמש בזמן שהיתרון הראשוני בהשפעה.

דרישות מתקדמות: הטעיה משופרת, זינוק [Lunge], תה"ב 10+ או דרגת נזיר 10.
יתרון מתקדם: אתה זוכה בתוסף 2+ לנזק עם אורומי כנגד יריבים נטועים במקומם או שלא מקבלים את תוסף הזריזות שלהם לדרג"ש. בנוסף, כאשר אתה מבצע הטעיה כנגד יצור, אתה זוכה כנגדו ביתרונות של הכישרון זינוק ללא מחסר גם אם לא השתמשת בכישרון בסיבוב זה (ההישג שלך עם הנשק בנוגע ליצור זה גדול יותר ב-1.5 מטר [5 רגל] עד תחילת תורך הבא). אם השתמשת כבר בכישרון הסיבוב, אתה פשוט סובל ממחסר ההתקפה להתקפות כנגדו.
 
עריכה אחרונה:
בעוד שהיו לי עוד מספר רעיונות, החלטתי שההגשה כבר נהיית ארוכה מידי מהעריכות שלי. מה שכן- הוספתי עוד ארבעה נתיבי מלווים: מלווה מבורך, מלווה מוטאנט, מלווה מסומן-גיהנום ומלווה נגוע-תוהו.
 
חזרה
Top