• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 דרקונים ונתונים [דו"נ 153] יכולות חדשות לשומר הורד

שומרי הורד מגיעים מקצוות מאוד שונים של החיים לפעמים- כל אחד מהם מביא מיומנות ייחודית משלו לכנסייה של מילאני- פריחת העד, כולם על מנת לשמור את אש המרד וההתקוממות כנגד העריצים המדכאים את החופש שלהם. על כן, מאז הקמתם- שומרי הורד מצאו טכניקות שונות וייחודיות להתמודד עם העריצויות- כל אחד במקומו.

טכניקות התקוממות מתקבלות בידי שומרי ורד בכל דרגה אי זוגית, כאשר החל מדרגה 5 שומרי הורד יכולים לקחת טכניקות התקוממות מתקדמות. כאן, אציג טכניקות התקוממות נוספות לשומרי ורד לבחור מהן:

טכניקות התקוממות
טכניקה חברתית (י"ד): שומר הורד יכול לקבל את אחד מתכסיסי פורע החוק החברתיים הבאים: אנונימיות, בית מסתור, היכרות מקומית [Case the Joint], מוכן תמיד, מזל של מתחילים, מעטה אלמוות, מעטה חיים, עורבני חקיין, פניות דיסקרטיות, רמיזת פרח-הפעמון, שינוי מידי. על שומר הורד לעמוד בשאר הדרישות של התכסיס, ודרגותיו כשומר ורד מצטברות ביחד עם דרגותיו כפורע חוק בעבור יתרונות אלו וכל יתרון פורע חוק אחר- בעבור ההשפעה והדרישות. על שומר הורד להיות בעל המאפיין תכסיס חברתי מלפניכן.
מרסק כלי העריצות (י"ד): שומר הורד שובר דרך שלשלאות, דלתות פלדה, חניתות שטנים ושריונותיהם של אבירי גיהנום. הוא מתעלם ממספר נקודות קשיחות בשווי מחצית מדרגתו (לעגל מעלה) כשומר ורד. אם יש לו את היכולת קוצי קודש (Holy Thorns), בזמן שהיא בהשפעה הוא מתעלם ממספר נקודות קשיחות השווה לדרגתו.
תחפושת המדוכא (ע"ט): שומר הורד יכול לבחור לא להפיץ הילות נטיה של הנטיה שלו ובנוסף להסתיר את הילות הקסם של חפצי הקסם שלו (כמו הלחש הילת קסם). החל מדרגה 5, הסתרת הילות הקסם נחשבת כמו הלחש הילת קסם מוגברת. טכניקת התקוממות זאת נחשבת בעבור דרישות בתור תכסיס הנוכל גוונים של אפור, ואם לשומר הורד יש גם את המאפיין תכסיס חברתי, גם בתור תכסיס פורע החוק קסם נסתר.

טכניקות התקוממות מתקדמות
כבילת הורד (ע"ט): כאשר שומר הורד משתמש בקוצי קודש והמטרה נכשלת בהצלת קשיחות, המטרה גם נכבלת בגפני ורדים הפורצים מאזור הפגיעה והיא סבוכה למשך מספר סיבובים השווה למחצית דרגתך כשומר ורד (לעגל מטה). היצור יכול לקרוע את הגפנים כפעולת תנועה באמצעות בדיקת כוח בד"ק טכניקות ההתקוממות שלך, או לגרום להם נזק באמצעות התקפה- כאשר לגפנים יש 3 נק"פ ונקודת קשיחות לכל דרגת שומר ורד. בנוסף, שומר הורד זוכה בשימוש נוסף ביכולת קוצי קודש. שומר הורד חייב את היכולת קוצי קודש כדי לקחת את היכולת כבילת הורד.
מרץ המורד (ע"ט): כאשר אתה משתמש ביכולת מתקומם, אתה יכול להעניק לעצמך את ההשפעות של לחש האצה למשך סיבוב במקום את ההשפעה של חופש תנועה. כאשר אתה משתמש ביכולת זאת על מנת להשפיע על כל בן ברית בטווח 30 רגל, אתה מנצל סיבוב שימוש יומי על כל בן ברית שאתה מעניק לו את השפעת ההאצה לסיבוב. החל מדרגה 8, אתה יכול להשתמש ביכולת זאת כפעולה חופשית על בן ברית בטווח הראייה שלך כאשר אתה משתמש עליו באומץ מעודד.
קורבן למען המטרה (י"ד): כאשר אתה נופל מתחת ל-0 נק"פ, כל בן ברית שרואה אותך נופל זוכה בתוסף מורל 2+ לגלגולי התקפה ונזק כנגד האויב שגרם לך למצב זה, למשך מספר סיבובים השווה למתאם הכריזמה שלך (לפחות אחד). בן ברית יכול להיות מושפע מיכולת זאת (מכל שומר ורד) פעם בשעה.
 
עריכה אחרונה:
מרסק כלי העריצות (י"ד): שומר הורד שובר דרך שלשלאות, דלתות פלדה, חניתות שטנים ושריונותיהם של אבירי גיהנום. הוא מתעלם ממספר נקודות קשיחות בשווי מחצית מדרגתו (לעגל מעלה) כשומר ורד. אם יש לו את היכולת קוצי קודש (Holy Thorns), בזמן שהיא בהשפעה הוא מתעלם ממספר נקודות קשיחות השווה לדרגתו.
יכולת נהדרת!
 
חזרה
Top