• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 דרקונים ונתונים [דו"נ 152] קללת אורקל: מגונן

קללת אורקל חדשה: מגונן
נבחרת על ידי האלים להיות המלאך השומר של מישהו, המגונן עליו מכל סכנות העולם. לרוב, זה אדם שלא היית מתקרב אליו מלכתחילה, אבל זוהי הדרישה של המסתורין המוזר שהעניק לך את כוחך שתגן עליו. לרוב, כוחות אלו קשורים למסתורין אבות, גן עדן, קרב או טופר-האלים (Godclaw)- למרות שיש יוצאי דופן רבים בנושא וקשה לדעת את רצונותיהם של הכוחות המוזרים שבוחרים באורקלים.

בחר את מושא ההגנה שלך, יצור אחד שאינו חיה מלווה או יצור מלווה למישהו אחר (אינו יציר סוד, איידולון, רמך וכו'). כאשר אתה נמצא במרחק של של מעל קילומטר מהמטרה שלך, אתה נהיה חש ברע [Sickened]- כאשר כל דקה שאתה נותר מרוחק בצורה זאת עליך לגלגל הצלת קשיחות בד"ק 15 או שאתה נעשה חש בחילה [Nauseated]. טווח זה מופחת ל-30 רגל במידה ומושא ההגנה אינו על נק"פ מלא. אתה זוכה בתוסף 2+ לבדיקות סיוע לאחר למושא ההגנה שלך ובכישרון עירנות.

החל מדרגה 5, אתה זוכה בכישרון שומר ראש (מבלי שאתה צריך לעמוד בדרישותיו) ובהכשרה במגני מגדל.
החל מדרגה 10, אתה זוכה בלחשים הגנת אחר וסטטוס כלחשים נוספים. בנוסף, הטווח שאתה יכול להתרחק ממושא ההגנה שלך מבלי להפוך לחולה מוכפל (2 קילומטר או 60 רגל כאשר המושא פצוע).
החל מדרגה 15, כאשר השפעה המעניקה הצלה אמורה להפוך אותך למבולבל או לשלוט בך ואתה נמצא בטווח 20 רגל ממושא ההגנה שלך, אתה יכול לגלגל פעמיים את ההצלה ולבחור בתוצאה הגבוהה.
 
חזרה
Top