• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים [דו"נ 126] גזע חדש ליוקסינג

I Am A Halfling

פונדקאי חדש
ליוקסינג (רבים: ליוקסינגים)

גזע חדש

נכתב בעזרתו של I Am A Druid I Am A Druid

הליוקסינגים הם עם של יצורים העשויים סלע מטאורי וחיים בשרידים של מטאורים שנפלו. הם נוהגים לעסוק בעבודת נפחות וכרייה, וחלקם, הנבחרים במיוחד על ידי המנהיגים, מסוגלים לייצר חפצים מקודשים עוצמתיים.

הליוקסינגים הם חסונים במיוחד, ועור הסלע שלהם קשה כמו, ובכן, סלע. עור הסלע שלהם עמיד כלפי אש – הנזק היחיד שאש גורמת לליוקסינגים הוא למעשה התכה של המתכות הנדירות הגדלות בתוך עור הסלע שלהם. וזה כואב.

הליוקסינגים מתחבאים בתוך המטאורים של עמם, מאחר וצדים אותם בשביל המתכות הנדירות שלהם, והם לא רגילים לסביבה שמסביב למטאור, ולכן קל ומשתלם להם לחיות במטאורים.

הליקוקסינגים ניזונים מחרקים מיוחדים שגדלים בסלע, ושותים מים מלאי מינרלים מהסלע עצמו.


שמות ליוקסינג

שיו-צ'י, קו-פאא, זה-מינס, צ'ין-מין, גא-קרי, זא-מא, טה-טוש, לי-גזאר

מאפייני ליוקסינג

דמות של ליוקסינג זוכה במאפיינים הבאים.

העלאה בערכי תכונה. ערך החוסן שלך עולה ב2.

גיל. ליוקסינגים נחשבים בוגרים וזוכים למקצוע בגיל 10, כשיכולותיהם הטבעיות מתפתחות לשיאן, וחיים עד שהם נהרגים.

נטייה. רוב הליוקסינגים נוטים לסדר, מכיוון שהם חיים בחברת המטאור הנוקשה שלהם, ולנייטרליות, מכיוון שהם אדישים לגבי מה שמתרחש מחוץ למטאורים שלהם.

גודל. גובהם של הליוקסינגים הוא בין 1.5 מטר ל2 מטר (5 עד 6’8’’ רגל), ומשקלם כ150 ק"ג (300 פאונד לערך). הגודל שלך הוא בינוני.

מהירות: מהירות ההליכה הבסיסית שלך היא 7.5 מטר (25 רגליים).

ראיית חושך. מותאם לחיים בתוך הסלע, יש לך ראייה מצוינת בחשכה ובתנאים עמומים. אתה יכול לראות באור עמום למרחק 60 רגליים כאילו היה זה אור בהיר, ובחשכה כאילו הייתה אור עמום. אתה אינך יכול להבדיל בין צבעים בחשכה, אתה רואה בה רק גווני אפור.
העצמה. אחת למנוחה ארוכה, אתה רשאי לתת לחפץ +1 לדרג"ש/נזק+התקפה למשך דקה. לחלופין אתה רשאי לקבל עמידות לנזק לבחירתך למשך הזמן הזה.
.

שפות. הליוקסינג מדברים את שפת המטאור ואת השפה המדוברת. שפת המטאור היא שפה מתוחכמת, אך היא תשמע כמו סינית (אהם אהם) לכל מי שאינו דובר אותה.
 
עריכה אחרונה:
ברוך הבא לפורום, אחלה דרך להתחיל 👍
בנוגע לגזע, הוא כתוב טוב מאוד והסיפור (פלאף) מצוין. רק חסר לי משהו מעניין במכאניקה שלו, משהו מגניב שאני לא יכול למצוא בגזע אחר.
 
גם אני הייתי מוריד את המאפיין של עמידות הסלע שכתבת ומחליף במשהו אחר - עמידות כלשהי לנזק, כמו ש- bad bug הציע, יכולה לעבוד, ולדעתי לא בעיה לתת לה צידוק פלאפי (״אתה מתרכז באבני החן והקריסטלים שבגופך, שואב מהם עוצמה שרק אתה מסוגל לחוש בה והופך את גופך לקשה כמו אבן חן… הפעולה מעייפת ולכן יכול להשתמש בה רק פעם ב….״).

אבל האמת? שבמדד המגניבות לא יודע אם זה היה הדבר הראשון שהייתי עושה… גם העמידות לאש לא ממש מסעירה, אגב. דווקא מדגדג לי יותר לזרום עם הרעיון שלך לגבי יצירת חפצים, אולי העצמת חפצים או יצירה זמנית שלהם. יש לי כמה רעיונות בראש, אבל לא יודע כמה הם יהיו טובים כשמדובר בגזע. אפשר אולי ללכת בכיוון הזה.

באופן כללי זה נראה לי מסוג הדברים שהיו עובדים יופי עם מפלצת ופחות עם ד״ש - אני רואה בדמיון שלי אוכלוסיות שלמות כאלו שהן ספק-סלע ספק-אנשים, שיכולים ״להיטען״ מאזורים בהם נפלו מטאורים ואולי מביטים לשמיים בתקווה לחזות במטאור נופל ואז לאסוף את שבריו (או לצאת לעברו בנדודים).
 
חזרה
Top