טודו הוא מתאבק סומו גבוה ושרירי למראה, עם צלקת ענקית שמכסה מחצית מהמצח שלו ואת עין שמאל שלו.
בניגוד מה לרושים שהמראה החיצוני שלו משאיר, טודו גאון ברמה יוצאת דופן ומסוגל לקבל החלטות גורליות במהירות הבזק, מה שמוסיף להיותו יריב מאיים.
טודו אוהב להילחם ושונא דברים משעממים, לכן כשהוא יפגוש את הדמויות לראשונה הוא בוודאי יציג בפניהן שאלה – לפי התשובה טודו יחליט אם הדמויות משעממות או לא, ובהתאם עשוי לתקוף אותן.
הדמויות עשויות לפגוש בטודו כאשר הוא נשלח לתקוף אותן בשליחות אחד מיריביהן שעובד מאחורי הקלעים, או שיישלח דווקא לסייע להן, אבל טודו לא נאמן כל כך למטרות של שולחיו ומעדיף להסתמך על הרושם שלו מהדמויות – אם הן משעממות הוא כנראה יבצע את שליחותו בלי יותר מדי שאלות, אבל אם הוא יגלה שהן מעניינות הוא עשוי להחליט שהן החברות הכי טובות שלו ולהצטרף אליהן.
טודו עשוי לשאת עליו כלי נשק עוצמתי כלשהו, כגון "ענן שובב" – מוט 3 חלקים קסום עוצמתי.
טודו רכז עלית דרגה 15
דמוי אדם טבעי בינוני (בן אנוש) 2400 נק"נ
יוזמה 12+ חושים תפיסה 12+.
נק"פ 296; מדמם 148
דרג"ש 29; קשיחות 28, תגובה 30, רצון 27
מהירות 7
חסינות שיגור
הצלות 2+
נקודות פעולה 1.
פעולות רגילות
(קפא"פ בסיסי) מכה לא חמושה (לפי רצון)
קפא"פ 2;
20+ נגד דרג"ש; 3ק10+8 נזק, והמטרה נדחפת משבצת אחת
(קפא"פ בסיסי) הבזק שחור (התקלות)
קפא"פ 2;
20+ נגד דרג"ש; 3ק15+8 נזק, והמטרה נדחפת 2 משבצות, נופלת שרועה, ונעשית הלומה (הצלה לסיום).
ענן שובב (3+) (לפי רצון) * נשק
קפ"אפ 3;
21+ נגד דרג"ש; 3ק10+10 נזק (חמורה: 40 נזק + 3ק6 נזק כוח), והמטרה מוחלקת משבצת אחת.
טודו יכול לבחור לגרום בהתקפה זו נזק כוח במקום נזק רגיל.
פעולות חופשיות
בוגי ווגי (1/סיבוב) * שיגור
טודו יכול להשתמש בכל אחת משתי ההשפעות אחת לסיבוב:
טווח: קרוב פרץ 20;
תנאי: יצור בפרץ מסיים את תורו;
מטרה: שני יצורים בפרץ (טודו או בני ברית או אויבים);
השפעה: שני היצורים מחליפים מקומות, ואם טודו רוצה בכך הם גם מתחלפים גם בערכי היוזמה שלהם.
אם מטרות הכוח הן טודו ובן ברית, או ששתיהן סיימו את תורן הסיבוב, טודו יכול לבחור, לאחר חילופי היוזמה, אם להוסיף או לגרוע 1 מערך היוזמה החדש של כל יצור המשתתף בחילופים, דבר שעשוי לאפשר להם לפעול פעם נוספת בסיבוב זה.
טווח: קרוב פרץ 20;
תנאי: טודו או בן ברית בפרץ נפגעים מהתקפה, וגלגול ההתקפה נמוך מהגנת התגובה של טודו;
מטרה: טודו או בן הברית מעורר התנאי, ואויב כלשהו בפרץ;
התקפה: 18+ נגד תגובה של האויב;
פגיעה: המטרות מתחלפות במקומותיהן לפני הפגיעה, והאויב נפגע מההתקפה במקום בן הברית (או במקום טודו, בהתאמה).
החטאה: המטרות מתחלפות במקומותיהן אחרי הפגיעה בבן הברית.
על מנת להפעיל את השפעת בוגי ווגי, טודו חייב למחוא כפיים. אבל אם הוא מוחא כפיים זה לא בהכרח מפעיל את הטכניקה.
גאון (חופשית, היתקלות)
מעורר: טודו מבצע בדיקת ידע/תבונה ולא מרוצה מהתוצאה;
השפעה: טודו מתייחס לתוצאת גלגול הקוביה של הבדיקה כאל 25.
נטייה נייטרלי שפות מדוברת
מיומנויות אתלטיקה 18+, דת 20+, היסטוריה 23+, טבע 20+, מאגיה 23+, מבוכים 20+.
כוח 23 (13+) חסנ 20 (12+) זרז 20 (12+) תבנ 26 (15+) חכמ 20 (12+) כרז 6 (5+)
אוצר ענן שובב (מוט 3 חלקים כוח 3+) (force weapon, adventurers vault)
(נתונים למוט 3 חלקים: נשק אקזוטי, סוג: מטה, נשק כפול. נזק: 1ק10, 1ק10, שליטה 2+, תכונות: הישג, יד חלשה.)
בניגוד מה לרושים שהמראה החיצוני שלו משאיר, טודו גאון ברמה יוצאת דופן ומסוגל לקבל החלטות גורליות במהירות הבזק, מה שמוסיף להיותו יריב מאיים.
טודו אוהב להילחם ושונא דברים משעממים, לכן כשהוא יפגוש את הדמויות לראשונה הוא בוודאי יציג בפניהן שאלה – לפי התשובה טודו יחליט אם הדמויות משעממות או לא, ובהתאם עשוי לתקוף אותן.
הדמויות עשויות לפגוש בטודו כאשר הוא נשלח לתקוף אותן בשליחות אחד מיריביהן שעובד מאחורי הקלעים, או שיישלח דווקא לסייע להן, אבל טודו לא נאמן כל כך למטרות של שולחיו ומעדיף להסתמך על הרושם שלו מהדמויות – אם הן משעממות הוא כנראה יבצע את שליחותו בלי יותר מדי שאלות, אבל אם הוא יגלה שהן מעניינות הוא עשוי להחליט שהן החברות הכי טובות שלו ולהצטרף אליהן.
טודו עשוי לשאת עליו כלי נשק עוצמתי כלשהו, כגון "ענן שובב" – מוט 3 חלקים קסום עוצמתי.
טודו רכז עלית דרגה 15
דמוי אדם טבעי בינוני (בן אנוש) 2400 נק"נ
יוזמה 12+ חושים תפיסה 12+.
נק"פ 296; מדמם 148
דרג"ש 29; קשיחות 28, תגובה 30, רצון 27
מהירות 7
חסינות שיגור
הצלות 2+
נקודות פעולה 1.
פעולות רגילות
(קפא"פ בסיסי) מכה לא חמושה (לפי רצון)
קפא"פ 2;
20+ נגד דרג"ש; 3ק10+8 נזק, והמטרה נדחפת משבצת אחת
(קפא"פ בסיסי) הבזק שחור (התקלות)
קפא"פ 2;
20+ נגד דרג"ש; 3ק15+8 נזק, והמטרה נדחפת 2 משבצות, נופלת שרועה, ונעשית הלומה (הצלה לסיום).
ענן שובב (3+) (לפי רצון) * נשק
קפ"אפ 3;
21+ נגד דרג"ש; 3ק10+10 נזק (חמורה: 40 נזק + 3ק6 נזק כוח), והמטרה מוחלקת משבצת אחת.
טודו יכול לבחור לגרום בהתקפה זו נזק כוח במקום נזק רגיל.
פעולות חופשיות
בוגי ווגי (1/סיבוב) * שיגור
טודו יכול להשתמש בכל אחת משתי ההשפעות אחת לסיבוב:
טווח: קרוב פרץ 20;
תנאי: יצור בפרץ מסיים את תורו;
מטרה: שני יצורים בפרץ (טודו או בני ברית או אויבים);
השפעה: שני היצורים מחליפים מקומות, ואם טודו רוצה בכך הם גם מתחלפים גם בערכי היוזמה שלהם.
אם מטרות הכוח הן טודו ובן ברית, או ששתיהן סיימו את תורן הסיבוב, טודו יכול לבחור, לאחר חילופי היוזמה, אם להוסיף או לגרוע 1 מערך היוזמה החדש של כל יצור המשתתף בחילופים, דבר שעשוי לאפשר להם לפעול פעם נוספת בסיבוב זה.
טווח: קרוב פרץ 20;
תנאי: טודו או בן ברית בפרץ נפגעים מהתקפה, וגלגול ההתקפה נמוך מהגנת התגובה של טודו;
מטרה: טודו או בן הברית מעורר התנאי, ואויב כלשהו בפרץ;
התקפה: 18+ נגד תגובה של האויב;
פגיעה: המטרות מתחלפות במקומותיהן לפני הפגיעה, והאויב נפגע מההתקפה במקום בן הברית (או במקום טודו, בהתאמה).
החטאה: המטרות מתחלפות במקומותיהן אחרי הפגיעה בבן הברית.
על מנת להפעיל את השפעת בוגי ווגי, טודו חייב למחוא כפיים. אבל אם הוא מוחא כפיים זה לא בהכרח מפעיל את הטכניקה.
גאון (חופשית, היתקלות)
מעורר: טודו מבצע בדיקת ידע/תבונה ולא מרוצה מהתוצאה;
השפעה: טודו מתייחס לתוצאת גלגול הקוביה של הבדיקה כאל 25.
נטייה נייטרלי שפות מדוברת
מיומנויות אתלטיקה 18+, דת 20+, היסטוריה 23+, טבע 20+, מאגיה 23+, מבוכים 20+.
כוח 23 (13+) חסנ 20 (12+) זרז 20 (12+) תבנ 26 (15+) חכמ 20 (12+) כרז 6 (5+)
אוצר ענן שובב (מוט 3 חלקים כוח 3+) (force weapon, adventurers vault)
(נתונים למוט 3 חלקים: נשק אקזוטי, סוג: מטה, נשק כפול. נזק: 1ק10, 1ק10, שליטה 2+, תכונות: הישג, יד חלשה.)
עריכה אחרונה: