זה בעצם חוק אופציאנלי שאני בעיקר חושב עליו למהדורה 5 אבל יכול עקרונית לעבוד בכל מהדורה.
זה רעיון שראיתי בכמה סיפורים, אבל בעיקר בוואן פיס שמתי לב לזה, כשהגיבור מתאמץ מעבר ליכולת שלו, מקריב את תוחלת חייו.
במוד"מ לחשי הקמה לתחיה גבו שנים מהחיים של מטיל הלחש, אז הרעיון הוא להרחיב את זה.
יש שני מצבים שבהם ניתן להקריב תוחלת חיים-
כשהנק"פ מגיע ל0.
הדמות מחזירה לעצמה חצי מהנק"פ המלא.
ומיד מטילה 1ק8
התוצאה כפול 10, היא האחוז מהתוחלת של הגזע שנאבד.
השלכות הגיל אם זה מגיע לרמה של שינוי סטטיסטי יורגשו לאחר הקרב. יתכן שהדמות תמות מזיקנה לאחר הקרב.
אפשרות שניה היא כדי לחדש יכולת שמתאפסת לאחר מנוחה/יום וכו' כמו יכולת מקצוע שלא קשורה ישירות ללחשים, גזע או לחש בודד.
ומיד מטילה 1ק8
התוצאה כפול 10, היא האחוז מהתוחלת של הגזע שנאבד.
השלכות הגיל אם זה מגיע לרמה של שינוי סטטיסטי יורגשו לאחר הקרב. יתכן שהדמות תמות מזיקנה לאחר הקרב.
זה בא לבטא מאמץ קטלני למשתמש, שיכול לתת תוסף של דרמה וקורבן בעיקר לקרבות בוס.
זה רעיון שראיתי בכמה סיפורים, אבל בעיקר בוואן פיס שמתי לב לזה, כשהגיבור מתאמץ מעבר ליכולת שלו, מקריב את תוחלת חייו.
במוד"מ לחשי הקמה לתחיה גבו שנים מהחיים של מטיל הלחש, אז הרעיון הוא להרחיב את זה.
יש שני מצבים שבהם ניתן להקריב תוחלת חיים-
כשהנק"פ מגיע ל0.
הדמות מחזירה לעצמה חצי מהנק"פ המלא.
ומיד מטילה 1ק8
התוצאה כפול 10, היא האחוז מהתוחלת של הגזע שנאבד.
השלכות הגיל אם זה מגיע לרמה של שינוי סטטיסטי יורגשו לאחר הקרב. יתכן שהדמות תמות מזיקנה לאחר הקרב.
אפשרות שניה היא כדי לחדש יכולת שמתאפסת לאחר מנוחה/יום וכו' כמו יכולת מקצוע שלא קשורה ישירות ללחשים, גזע או לחש בודד.
ומיד מטילה 1ק8
התוצאה כפול 10, היא האחוז מהתוחלת של הגזע שנאבד.
השלכות הגיל אם זה מגיע לרמה של שינוי סטטיסטי יורגשו לאחר הקרב. יתכן שהדמות תמות מזיקנה לאחר הקרב.
זה בא לבטא מאמץ קטלני למשתמש, שיכול לתת תוסף של דרמה וקורבן בעיקר לקרבות בוס.
עריכה אחרונה: