• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים [דו"נ 105] כתרו של חייל הפיות

כתרו של חייל הפיות הוא חפץ קסום שהענקתי לשחקן בקבוצה הביתית שלי- אבי דמותו, נסיך פיות עוצמתי, העניק לו אותו כמתנת פרידה. השחקן משחק כושף סלע (מUnearthed Arcana), ואבי הדמות הוא נסיך הקריסטל. הכתר עצמו נראה כעשוי ככתר לוחמים העשוי גבישי קריסטל, ומעצים את כוח הפיות שבדמו של החובש אותו.

כתר חייל הפיות
חפץ פלאי, נדיר. (נדרשת התכווננות על ידי כושף)
  • כאשר אתה משתמש באפשרות על-קסם על לחש כשאתה חובש את הכתר, אתה רשאי לבחור יצור אחד שסופג נזק מהלחש. היצור סובל מחסרון לגלגול ההתקפה או בדיקת התכונה הבאה שהוא מבצע לפני תחילת תורך הבא.
  • כאשר אתה סופג נזק כוח, אתה יכול להשתמש בתגובה שלך כדי לקבל חסינות למקרה הנזק הזה, ואתה מחדש מספר נקודות פגיעה השווה לחצי מהנזק שהיית סופג. לאחר שאתה משתמש בתגובה הזו, אתה לא יכול להשתמש בה שוב עד השחר הבא.
  • כפעולת בונוס, אתה יכול להשתגר עד 30 פיט לשטח פנוי שביכולתך לראות. אתה יכול לשגר יצור המוכן לכך במרחק 5 פיט ממך במקומך. לאחר שאתה משתמש במאפיין הזה, אתה לא יכול להשתמש בו שוב עד שאתה נח מנוחה קצרה או ארוכה.
 
חפץ קסם מצוין, אבל מעניין אותי הפלאף מאחורי היכולת השניה. למה דווקא נזק כוח (force)? אם הרעיון הוא שהגוף של הכושף הופך לדמוי קריסטל וחוסם את המכה כך, הייתי מצפה לראות נזק חותך וחודר גם כאופציה שיכולה להיחסם. כוח זה מאוד ספציפי ולא ברור לי כול כך במקרה הזה למה הוא נבחר.
 
זה עדיין סוג די נדיר של נזק, לפחות מהניסיון האישי שלי. נראה שלא הולך להיות הרבה שימוש ביכולת הזו. אולי להפוך לתת עוד כמה סוגים לחסום, ואם זה נזק כוח אז גם יש את השפעת הריפוי? זה נראה לי יהפוך את היכולת ליותר יעילה, גם אם יסבך אותה במעט.
 
חזרה
Top