• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 גובליני חגים: מחווה להרשלה והגובלינים של חנוכה

"בעבר הרחוק, האנשים שלנו גרו בקצוות העולם, בשכונות נפולות, בניינים נטושים, בקתות ביערות אפלים ובביבים של בני האדם. בחורף, שהצללים התארכו והאפלה נתנה לנו את היכולת להתגנב ולגנוב, גנבנו מבני האדם, ממי שיש וממי שאין לו. עד שיום אחד, כמה מאיתנו עשו את הטעות של פריצה לבית של אחד באוסטרופול, בחור בשם הרשלה. הוא היה משהו מיוחד. מתח והערים על כולנו, ובסוף אפילו ניצח את מלך הגובלינים בקרב מוחות! כמובן שהצטרפנו אליו במסעות שלו, והוא אפילו "גייר" אותנו. היום, אחרי מאות שנים, אנחנו האור לפני החושך, היד ששמה ליתומים מטבעות בכיס, בודקת שלאלמנות יש מצות לפני פסח ומתקנת את הסכך לפני סוכות. ו- אוי נו, אתם כבר צריכים עוד הפסקה? טוב, 5 דקות ואז בריף לפני ל"ג בעומר."

גובליני החגים נוצרו בשביל oneshot שכתבתי לחנוכה, ב5e שקורה בעולם המודרני, שכלל קוסם מרושע שגנב את פך השמן הקדוש של חנוכה, שלצערי לא יצא אל הפועל, אבל אני מאוד שמח לשחרר את הרעיון פה. הגובלינים הללו היו בעבר תחת השליטה של מלך הגובלינים, הגובלין הגדול (וכנראה האל של הגובלינים), אבל כפי שרשמתי, אחרי שהרשלה הערים על המלך הם החליטו לנטוש את המלך ולעזור לו בהרפתקאות שלו.

היום הם מאוגדים ממש כמו חברה בין לאומית, עם סניפים בכל העולם, שבהם מחלקות בגדלים שונים שמחולקות לפי חגי ישראל. בעוד שהם ארגון גדול ומסודר למראית עין, הם עדיין גובלינים, ולרוב נוטים להתבטל, לריב אחד עם השני (או עם האלפים של סנטה והג'ין המוסלמים) על זוטות, או לאכול ארוחות מוגזמות. הם נוטים ללבוש בגדים כהים ומיושנים, ורובם לובשים כיפות קטנות.

גובליני חגים הם תת-גזע של הגובלין ממגדיר המפלצות של וולו.

כגובלין חגים, אתה מקבל את היתרונות הבאים:

נטייה. רוב גובליני החגים הם טובים, בעוד שחלקם ציניים ומרירים עם גרעין של עשיית טוב בתוכם, ואחרים הם אידיאליסטים שמאוד אוהבים את התפקיד שלהם ואת השמירה על שמחת ילדי העולם, הם מאמינים בלעשות טוב. משם ועד באמת לעשות טוב? זה כבר עניין אחר. הם נמצאים על הספקטרום בין סדר לתוהו, כאשר הרוב נוטים לתוהו.

מחלקה. כל גובלין חגים משתייך למחלקה. בדרך כלל גובלינים לא מחליפים מחלקות, אבל בהרשאת השה"ם, אתה יכול להחליף שיוך כחלק ממשימה של הדמות.

ראש השנה. אתה מלא חוכמה ובינה כרימון, ואתה מומחה בעזרה לגובלינים אחרים כדי להשיג את היעדים שלכם ולבדוק שלכולם יש ראש השנה שקט ושמח. אתה יודע את הלחשון הנחייה. כריזמה היא תכונת הטלת הלחשים שלך בשביל הלחשון הזה. אתה גם מקבל שליטה בכישרון תובנה.

סוכות. אתה חרוץ (בהשוואה לשאר הגובלינים, שזה לא ממש רף גבוה), אופטימי ובעל שמחת חיים פנימית. יש לך יתרון בגלגולי הצלה נגד פחד. אתה גם מקבל הכשרה בכלי נגרות.

חנוכה. חנוכה היא המחלקה השנייה הכי גדולה (למרות שהגרסה האמריקאית של המחלקה גדולה בהרבה מכמה מהמקבילות שלה), והגובלינים שלה מתגאים בהיותה המחלקה הראשונה שנוצרה. בתור גובלין של חנוכה, אתה יודע לזמן את האור הפנימי שלך. אתה יודע את הלחשון אורות מרקדים. כריזמה היא תכונת הטלת הלחשים שלך בשביל הלחשון הזה.

ט"ו בשבט. אתה מחובר מאוד לטבע, ותמיד מסוגל לשלוף כמה מטעמים מהכיס. אתה מקבל שליטה בכשרון טבע, ואתה יכול להטיל את הלחש גרגר-טוב (goodberry). אתה יכול להטיל את הלחש הזה פעם במנוחה ארוכה. אתה גם מסוגל להטיל אותו עם יחידות לחש שיש לך מכל מקצוע. כריזמה היא יכולת הטלת הלחשים שלך בשבילו.

פורים. גובלינים של פורים הם הסמכות בנוגע לאופנה וטרנדים בקרב בני האדם "הרגילים". הם מסתתרים בין בני האדם, כאשר היכולת שלהם ליצור תחפושות עוזרת להם להסתוות בעולם שלנו. בתור גובלין של פורים, אתה מקבל שליטה בערכת התחזות. כחלק ממנוחה קצרה או ארוכה, אם אתה מחזיק בערכת התחזות, אתה מסוגל ליצור תחפושת של יצור ממוצע מגזע שכבר ראית. אתה מסוגל לתת לעצמך עוד גובה ונפח (בעזרת קביים, ריפוד בבגדים, וטריקים דומים). אם אתה נותן לעצמך גפיים נוספות, הן לא זזות ואתה לא מסוגל להשתמש בהן בשום צורה. אתה גם מקבל שליטה בכישרון הופעה.

פסח. ההכנות הארוכות לפסח, וליל השימורים הארוך, עזרו לך להתמודד עם תשישות בצורה יותר טובה. יש לך יתרון בכל בדיקת יכולת שדורשת ממך לעבוד במשך זמן רב, ואתה יכול להתעלם מההשפעות של הרמה הראשונה של תשישות. אתה גם מקבל שליטה בכלי טבח.

ל"ג בעומר. אתה יכול לשלוט באש הפנימית שלך, ולהשתמש בה כדי להזהיר ולהגן על אחרים. אתה לומד את הלחשונים יצירת להבה, ושליטה בלהבות. כריזמה היא יכולת הטלת הלחשים שלך בשבילם. אתה גם מקבל שליטה בקשת קצרה, ובקשת ארוכה.

שבועות. אתה תמיד מסוגל לזמן מים למלחמת מים, ולדאוג שלכולם יהיו מצרכים. אתה יכול להטיל את הלחש יצירת או השמדת מים, ואפילו ליצור איתו חלב בניגוד למים, או את הלחש סיבוך, וליצור איתו כתם של דבש דביק שמדביק יצורים לרצפה. אתה יכול להטיל את הלחשים הללו פעם במנוחה קצרה או ארוכה, והם חוזרים אליך בסיום המנוחה. אתה גם מסוגל להטיל אותם עם יחידות לחש שיש לך מכל מקצוע. כריזמה, חוכמה או תבונה היא יכולת הטלת הלחשים שלך בשבילם.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top