• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בחורים רעים, הטרילוגיה - רשמים אחרי צפיה

Bad boys בלעז, היא טרילוגיית סרטי משטרה שהשיקה גם את הקריירה של Michael Bay עם וויל סמית' ומרטין לורנס.
היה באמזון מבצע על כל שלושת הסרטים בבלו-ריי ב-50 ש"ח, אז הלכתי על זה.

הנה הרשמים המהירים משלושתם:
בחורים רעים, 1995 - הסרט הראשון וכנראה הכי כיפי משלושתם. כל מי שחיכה לפנתר השחור כדי לראות סרט מגניב וכיפי עם כוכבים שחורים, פספס את הסרט הזה.
אחלה דינמיקה בין השחקנים כולל הכוכבת הראשית שהיא דמות מצוינת. הרבה מכוניות מהירות, בחורות בלבוש מינימלי, סמים ועוד (כל הדברים הללו, למעט המכוניות, נעלמים בסרט החדש ב-2020)

בחורים רעים 2, 2003 - הם חוזרים לסרט השני. עדין כיפי, מכוניות, בחורות ועוד - וגם סצנה שקרעה אותי עם רג'י (הנער שלוקח לדייט את הבת של מרטין לורנס). אבל... הסרט פשוט ארוך ב-30 דקות ומסתיים בסיום די הזוי קרב יריות בסגנון צבאי לגמרי בקובה, מבין שהיה להם כיף לצלם, ומייקל ביי זה מייקל ביי, אבל לא תרם כלום לסרט אלא סתם מתח אותו

בחורים רעים לנצח, 2020 - הסרט השלישי וכנראה האחרון. לטעמי הסרט הכי טוב בסדרה, בתנאי שרואים אותו בהמשך מהקודמים. לפחות אישית, שב-1995 הייתי בתיכון והיום אני עם עבודה, משפחה ומשכנתא, זה סרט שממש מתחבר מצוין להווי, כולל הדיבורים על העבר המפואר. כמובן שאין בו כבר סמים, וגם לא בחורות בלבוש מינימלי,. אם לא ראיתם את הסרטים הקודמים בסדרה, פשוט תוותרו לטעמי. נקודה שאהבתי בסרט - הקפטן זוכה לתפקיד יותר ראשי והוא דמות מצוינת, בקודמים הוא היה נטו Sidekick.
הסרט גרם לי גם לעקוב אחרי הבמאים, Adil El Arbi and Bilall Fallah - Wikipedia, זוג במאים בלגיים-מרוקאיים, שנראה שיש להם הרבה פוטנציאל. הסרט הבא שלהם הוא Bat-girl. אישית אהבתי את הסגנון שלהם יותר מזה של מייקל ביי.

לסיכום - למרות התרגום המזעזע של השם ל"בחורים רעים", אם אתם אוהבים סרטי שוטרים עם הומור, מכוניות מהירות ואקשן די איכותי, ולא מצפים ליצירת מופת, שווה לראות את Bad boys.
 
בהחלט סרטי פעולה כיפיים, אצלי הראשון בהחלט לוחץ על בלוטות הנוסטלגיה כי זה מהתקופה בתיכון שלייזר דיסק רק נכנס לארץ וכולנו התכנסנו אצל חבר שהיה לו חדר צפייה במרתף בשביל לצפות בזה ובסרטים אחרים שהיו אז כמו Faceoff (עימות חזיתי) ולב אמיץ.
 
את Face/off ראיתי לפני כמה שנים, ממש לא החזיק מעמד טוב.
את לב אמיץ יש לי גם בבלו-ריי, צריך למצוא ערב ארוך פנוי כדי לצפות בו. עם זאת קצת ירד לי ממנו אחרי שהבנתי כמה הוא לא נאמן להיסטוריה:
 
לא ידעתי אפילו שהיה סרט שלישי של בחורים רעים… 🙄

לב אמיץ לדעתי מצוין, רואים (או ראו) אותו גם בבה״ד 1 כדוגמה למנהיגות, תחבולה וכו׳.

את עימות חזיתי ראיתי לראשונה בקולנוע ואני עד היום זוכר שאני וחבר התערבנו בכניסה מי ״ינצח״ - ניקולאס קייג׳ או טרבולטה… עד היום אני לא סגור על מי ניצח בהתערבות..
 
כן האלמנט החמישי עדיין מחזיק מצוין.
עימות חזיתי - ג'ון טרבולטה היה נראה כזה ליהוק מוזר לסרט הזה, זאת הייתה תקופה שניקולס קייג' היה שובר קופות, זה נראה כל כך רחוק עכשיו
אבל אם כבר ניקולס קייג' עוד סרט מהתקופה של אז שאהבנו במיוחד, ועוד עם ה"אפקטים של הלייזר דיסק" היה הפריצה לאלקטרז, שאני חושב שגם הזדקן די יפה ונשאר סרט אקשן כיף לצפייה אם כי מגוחך.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top