• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בואו להנחות עולמות פראיים בכנסים :)

שלום לכולם,
כפי שאתם יודעים עוד חודשיים וקצת דרקוניקון מגיע, וכחודשיים אחריו גם תור אייקון.
אנחנו מחפשים מנחים למשחקים של עולמות פראיים ושל פאת'פיינדר פראי - זה יכול להיות הרפתקאות מקוריות שלכם, להריץ הרפתקאות מוכנות שלנו או להנחות משחקים בשער כניסה - פעילות לשחקנים חדשים לתחביב, כשאורך המשחק הוא 45-60 דקות.
אז אם בא לכם להנחות ולפגוש שחקנים ושחקניות חדשים, תגיבו כאן או שלחו לי הודעה :)

נ.ב. אם לא הנחיתם קודם בכנס, נשמח לעזור :)
 
היי, אני שוקל להנחות בכנס, אעדיף הרפתקת שער כניסה.
פעם ראשונה שאני מנחה בכנסים.
מעדיף לא להנחות לאנשים מעל גיל 15 (רוצה להיות המבוגר בשולחן. חוץ מזה, יש לי די הרבה ניסיון עם ילדים ואפס ניסיון עם מבוגרים).
מכיר את העקרונות של עולמות פראיים לא רע, ויכול לקרוא את ספר החוקים עוד כמה פעמים במקרה הצורך (תמכתי בתרגום לעברית ברמה הגבוהה ביותר).
אין לי העדפה להרפתקה מסוימת.
עדיין לא בטוח ב100% שאוכל להגיע לכנס, אבל מקווה מאוד. אם אגיע, ארצה להנחות - ככל הנראה ביום חמישי.
 
שלום,
מקווה שלא מאוחר מדי לבקש להצטרף גם להנחות "עולמות פראיים" בכנסים דרקוניקון ואייקון. מעולם לא הנחיתי בכנס אבל אני מכיר את Savage worlds Deluxe Explorer's Edition ברמה טובה ואני מאמין שלא תהיה לי בעיה להנחות מהדורה אחרת של השיטה מאחר והן דומות יחסית אחת לשנייה. אשמח להנחות לקבוצת בוגרים (גילאי 15 ומעלה). בנוסף לזאת, אשמח לקבל הרפתקה מוכנה מראש להריץ ואשמח להריץ שני סבבים (אני חושב שיהיה יותר מעניין עבורי להריץ בכל סבב הרפתקה אחרת אבל כאמור אין לי ניסיון בהרצה בכנסים ואשמח לשמוע את דעתם של מנוסים ממני לגבי כך ולגבי עצות להרצה בכנס בכלל).
תודה מראש.
 
בהחלט אפשר!
בנוגע לדרקוניקון, הגשת המשחקים עדיין פתוחה - ו the Nerubian the Nerubian ישמח לספק לך הרפתקאות מוכנות, בוא נעבור לשיחה בפרטי
בנוגע לאייקון, לצערי כבר סגרו את הגשת המשחקים "הרגילים" אבל יש משחקי שער - שזה משחקים קצרים של בערך שעה שהמטרה שלהם היא להציג את התחביב ואת השיטה לשחקנים חדשים :) גם לגבי זה אני שולח לך שיחה פרטית ;)
 
חזרה
Top