• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנשגבים "אתה יכול לקרוא לי עכברוש. השאר לא תלוי בדבר"

doctor arbitration

פונדקאי ותיק
משגיח/ה בדימוס
".. וכך זה הולך" האדם שאף פעם נוספת מקנה הנרגילה, מפריח טבעות עשן סמיכות וריחניות באיטיות לאוויר החדר. "למישהו יש בעיה, הוא פונה אלי, ואני מחליט אם לטפל בה. שכר הוא תמיד בונוס". חיוכו התרחב, "אבל בסופו של דבר התגמול האמיתי הוא הסיפוק".

קטן קומה, מוצק וכהה, לבוש בבגדים שחורים פשוטים, הוא ישב בנוחות בפוף והמשיך לדבר לאורחו. שמו בנקסוס היה "עכברוש לשבועיים" (Rat for a Fortnight). זה היה שמו היחיד בחיים אלו, ומעולם לא עזב את חומות העיר. בחייו הקודמים נקרא shadow's grace, והוא מתחיל להבין זאת. היום שבו יהא עליו לצאת את העיר כדי לחפש את הסיפו שלו קרב. בנתיים הוא נהנה מרגעי חסד אחרונים.

"..אבל אתה תראה" הוא אומר, קולו שקט, על סף הלחישה. "התחלתי לסדר את נקסוס בקטן. בקרוב לא אצטרך." ידיו מתהדקות על ניצב הדאיקלייב הקצרה שלו, רק כדי לחשוף את השרשרת הארוכה שמחברת בין הלהב והניצב, פרקי האצבעות מלבינים. "אני כבר אסדר את כל ארצות הבוזזים. ככה זה אצל עכברוש - כשהמטרה טובה, זה מתבצע".

רעם עמום נשמע ברקע. "סנונית.. עלי לצאת". הוא מפטיר, ועוזב את החושה ללא מילים נוספות, ידיו מטוות באוויר סימן מסובך כשהוא מתעל את האנרגיה סביבו לכדי משפך מהות גיאומנטי, בוהק יותר ויותר עם כל שניה שחולפת.. והוא כבר לא שם.
 
או אולי אתקדם בכיוון שונה מעט: מכניקה!

שם: Rat for a Fortnight
שחקן: ד. ו.
קאסטה: לילה
קונספט: The man who gets it all done
מניע: לשקם ולבנות מחדש את ארצות הבוזזים כממלכה נאורה ואדירה - פסגת הבריאה (כמו בעידן הראשון)
אנימה: שמש זוהרת מאחורי ראשו של עכברוש, ומסביבה מופיעות טבעות מרובות עם המוני ירחים - כל אחד נמצא במצב אחר בחודש. בין הירחים מקפץ עכרבוש מהות, בעוד שסביב עכברוש עצתמו מטפסים על זרמי אוויר בלתי נראים אינספור עכברי מהות קטנטנים.

תכונות:
כוח 4, זריזות 4, סיבולת 4
כריזמה 3, מניפולציה 2, מראה 2
תפיסה 3, תבונה 2, עורמה 4

יכולות: (במודגש נמצאות יכולות מועדפות)
קרב מגע 4, שלמות 2, עמידות 3, מלאכה 0, ידע 0, תורת הנסתר 3, אתלטיקה 3, עירנות 3, חמיקה 3, פשע 2, התגנבות 3, שפות 1, חיברות 2.

רקעים:
משאבים 1, מאנסה 3, כת 2, עתק 2

צ'ארמים כללים: מצויינות ראשונה ב: martial arts, dodge, athletics
Graceful crane stance
Ox body technique

צ'ארמים מסגנון הלחימה Ebon Shadow Style:
Image of Death Technique - מאפשר לו להראות מת, לעצור את הנשימה להמון זמן, לצרוך פחות אוכל וכו'
Wall Climbing Technique - כמעט זהה לצ'ארם האתלטיקה שמאפשר להשאר יציב על משטחים אנכיים
Distracting Fingure Gesture Attack- פעולת היריב מתעכבת מספר טיקים השווה לדירוג המהות של עכברוש
Ebon Shadow Form - עכברוש נע כמו צל, מוסיף את המהות שלו לדירוק החמיקה ולדירוג הMartial Arts שלו. בנוסף, הנזק שהוא גורם הוא או קטלני או הולם - לבחירתו.
Elusive Flicker Evasion - עד הפעולה הבאה שלו, עכברוש מוסיף את המהות שלו לדירוג החמיקה שלו.

צ'ארמים מסגנון הלחימה Celestial Monkey Style:
Monkey Tail Distraction - מופעל לפני קרב. עכברוש תוקף ראשון, ויש סיכוי שיריבו מופתע.
Flowing Mirror of Opposition - יריבים שתוקפים את עכברוש מקבלים -2 לדירוג הדיוק של נשקיהם. בנוסף עכברוש מקבל תוסף של מהותו לגלגול join battle.
Body of War Meditation - עכברוש מתעל מהות כדי להוסיף נקודות למשך הסצינה לתכונות הפיזיות שלו.

(הערה - את המשחק אנו מתחילים עם 32 נק"נ, מה שהביא להוספת שלושת הצ'ארמים מעבר למותר)

מעלות:
חמלה - 1, נחישות - 2, קור רוח - 3, אומץ - 4
כוח רצון: 7
מהות: 3
נקודות מהות: 16/38

חפצים מיוחדים: סט של מגני יד מאוריכלכום. אבן אח המקנה לעכברוש בונוסים להתקפות martial arts (3 קוביות).

--

כפי שניתן לראות, עכברוש הוא קופיף חמיקה לא קטן. יש לו מספר יכולות שפשוט צועקות "קומבו אדיר ומטורף!!!~;111אחדאחד", ואת זה אני אבצע כמה שיותר מהר. תגובות, מישהו?
 
יכול להיות שבחרתם להתעלם ממגבלה הזו, אבל אם אני זוכר נכון סגנון הקוף השמיימי היא אומנות לחימה שמתמקדת בחוסר דאגה ובנקודת מבט מאוזנת - ולכן דמות אשר אחת או יותר מהמעלות שלה מדורגות מעל ל3 לא יכולה להתאמן בה, ודמות שכבר עשתה זאת ולאחר מכן העלתה את אחת המעלות שלה למעל 3 לא יכולה להשתמש בצ'ארמים מהעץ.
חוץ מזה, בחרת את שתי אומנויות הלחימה הכי מגניבות שיש, ואחלה אנימה גם :)
 
אמת. אני בודק את זה ואתה צודק. אם כך זה יהיה כנראה 1-3-3-3 מבחינת המעלות.

ולא נראה לי שאלו אמנויות הלחימה המגניבות ביותר. יש את הסיידריאליות, הrighteous devil, laughing wounds ויש אפילו את הorgiastic fugitive הארצי אך המגניב יותר.
 
הסיידריאליות באמת לוקחות. מצד שני, הלאפינג וונדס מציג יותר מדי את הצד האימואי של האביסלים, והרייטהוס דוויל די איכזב אותי בגרסה השניה (הוא פשוט ממש חלש) למרות שהפורם שלו ממש מגניב.

אגב, אם זה מעניין אותך - בלוטוס הבלתי מושלם מוצגות 4 אומנויות לחימה מבוססות מעלות, כל אחת מהן ממש מגניבה ומגיעה עם פילוסופיה שלמה מאחוריה (וגם כמה צ'ארמים בני זונה P:)
 
מגניב!
אז בעצם אתה תוקף עם מאגר בסיסי של 11 קוביות? לא רע! :) אבל לא כדא לך להוריד נקודה מהכוח לטובת הזריזות? נשמע לי שזריזות הרבה יותר חשובה לעכברוש שלך.
 
ההבדל בין 11 קוביות ל8 קוביות הוא הבדל שניתן לגישור ממש בקלות ע"י המצויינות הראשונה. ואמנם עכברוש צריך להיות זריז מעל הכל, אבל בכל זאת רציתי להראות שהוא גם טיפוס חזק מאוד פיזית, ולכן 4 כוח.
 
כן כן, אבל אני אומר שזה לא עד כדי כך עוצמתי. בלי העתק (שבעצם מהווה הדבר היחידי המיוחד בפול שלי) יש לי 8 קוביות, ו2 מוטים מעלים אותי ל12 בקלות :)
 
יפה מאוד. נשמע כמו טיפוס מעניין למדי =)
אשמח לשמוע עוד.

הערה קטנה לגבי

doctor attrition אמר/ה:
כן כן, אבל אני אומר שזה לא עד כדי כך עוצמתי. בלי העתק (שבעצם מהווה הדבר היחידי המיוחד בפול שלי) יש לי 8 קוביות, ו2 מוטים מעלים אותי ל12 בקלות :)

אם מדובר במצויינות הראשונה, אז מדובר ב-4 מאנות מהות בשביל להגיע ל-12 קוביות, אם היית דם דרקון זה היה עולה רק שניים.
 
לגבי הראשון - וואלה צודק. אני רגיל לDB

לגבי השני - אני רוצה לציין את שתי היכולות האלו כיכולות שהוא היה תותח בהן בגלגולים קודמים, אבל הוא לא התנסה בהן ולו מעט בגלגולו הנוכחי. לכן לקחתי אותן favored. ויש לי אישור מנחה. :)
 
חזרה
Top