• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה שבועי מספר 4!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

סיפורים שעלו לאחר תום האתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------


הגיע יום שני שוב, ואיתו אתגר מספר 4, שהוא למעשה האתגר ה-100 בבינארית. אז טכנית אנחנו כבר באתגר המאה - שאפו!
חמישה אנשים עמדו באתגר, וארבע מתוכם פרסמו את הסיפור אתמול בלילה. לרגע חשבתי שרק לי היה רעיון מתאים... ;) rui ו-nextorl ממשיכים עם הרצף, ועד כה פרסמו סיפור לכל האתגרים, ו-dragons ות'ור פרסמו סיפורים לשניים מתוך שלושת האתגרים האחרונים. מקווה שאתם מרגישים שאתם מרוויחים מהאתגרים - אני אישית חושב שהכתיבה שלי משתפרת משמעותית.

האתגר השבועי החדש: סיפור על שוד.

אם פנטזיה זה הקטע שלכם, ניתן לספר על קבוצה של מכשפים, שמחליטה לנצל את יכולותיהם כדי לקחת חפצים עוצמתיים מתחת לאפו של המלך שכלל לא מנצל אותם; או את סיפורה של פייטנית צעירה שנושאת איתה את החלק האחרון של ספר נבואה עתיק, עד שנשדדת ברחוב.

כותבים מודרניים יכולים לספר על נער ששודד בנקים על חודו של אקדח, ומכור לאדרנלין שבירי והמרדף לאחר מכן; לחלופין, ניתן לספר את סיפורה של סוכנת FBI שבוחנת זירת פשע, ומצליח לפענח את מה שהגנבים חשבו שהוא הפשע המושלם.

עבור מדע בדיוני, אפשר לכתוב על קפטן שפיראטים השתלטו על ספינת החלל שלו, והוא נאלץ להפעיל אותה בשמם; או את סיפורו של מדען מבריק, שמנצל את כישוריו כדי להנדס מכונות מורכבות שיאפשרו לו לגנוב חומרים נדירים ממתקנים ממשלתיים.

או, כמובן, כל סיפור שמוצא חן בעיניכם.

אגב, הדוגמאות שאני מביא פה נועדו כדי שתשתמשו בהן. אלה רק זרעים זעירים של סיפורים, שצריכים עוד הרבה תשומת לב כדי להבשיל לסיפור מלא, ואתם יותר ממוזמנים להתבסס עליהם כדי לכתוב סיפור!

מזכיר: כל סיפור יהיה בעץ משל עצמו, ויתוייג ב'[סיפור]' ו-'[אתגר שבועי 4]' כדי שנוכל לזהות בקלות שמדובר בסיפור עבור האתגר.

שיהיה לנו בכיף ובהצלחה! :)
 
בהצלחה.
עדיין קצת קשה לי להשתמש בדוגמה שהוצגה פה כי אני מרגיש שאז אני לא מקורי, אבל לסיפור הזה דווקא היה לי כיוון לא רע מההתחלה שחלקו הוצג פה-פיראטים-רק שאני לא בטוח איך. אולי אני אנסה לאתגר את עצמי פעם ואנסה מודרני/היסטורי- לא מהו הפנטזיה והמד"ב שאני רגיל אליהם. זה אתגר כתיבה שבועי, אחרי הכל.
 
זה דווקא לא הופך אותך ללא מקורי. הדברים האלה הם רק קצה קרחון של רעיון, אם אחד מהם התפתח בראש שלך לסיפור, הסיפור שמסביב הוא כולו מקורי, מלבד הנקודה הקטנה הזאת. כל אדם אחר יכל לחשוב על סיפור שונה מסביב לנקודות האלה.
בכל מקרה, אני בהחלט בעד לאתגר את עצמך ;)
 
חזרה
Top