• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה שבועי מספר 3!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

האתגר השני עבר גם הוא בהצלחה מרובה! היו בסה"כ 8 סיפורים, והקישורים אליהם נמצאים בעץ האתגר הקודם. נהניתי לראות הרבה כותבים חדשים באתגר, אבל רק שני כותבים - rui ו-nextorl - עמדו בשני האתגרים. נראה כמה זמן יחזיק הרצף... ;)

האתגר השבועי החדש: סיפור על פרידה.

עבור אוהבי הפנטזיה, ניתן לכתוב סיפור על עלפית צעירה, שיוצאת לעולם הגדול לחפש הרפתקה, ונאלצת להפרד ממולדתה האהובה; אפשר גם לספר על פלאדין שסוף סוף מצליח לכלוא את המכשף המטורף, ולפני שהוא מוציא אותו להורג, מתוודא שהוא יתגעגע למרדף.

סיפורים מודרנים מעניינים יכולים להיות על חייל, שנאלץ לעזוב את משפחתו כדי להסתכן ולהלחם במדינה זרה; או על ילדו של בן אצולה בימי הביניים, שעוזב את הלימודים המרתקים שבחר כדי ללכת להיות נושא-הכלים של אביר מפורסם.

סופרי המדע הבדיוני יכולים לספר על אמא שבנה ננשך על ידי זומבי, ונותר להם זמן קצר לדבר, לפני הקץ הגורלי של הילד; או על קפטנית שבוחנת את הצלקות של הספינה הממורטת שלה ונזכרת בעברם יחד, רגע לפני שהיא גורטת אותה עבור אחת חדשה.

או, כמובן, כל סיפור שמוצא חן בעיניכם.

מילה בנוגע לחוקים: כל סיפור יהיה בעץ משל עצמו. בבקשה לתייג את הסיפור שלכם ב-[סיפור] [אתגר שבועי 3] כדי שקוראים (ואני) יוכלו לזהות בקלות שזה סיפור מכוון לאתגר.

שיהיה לנו בכיף ובהצלחה! :)
 
חזרה
Top