• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה דו-שבועי 49!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

עוד שבוע קשה עבר, ולצערי אני הולך וכותב פחות כשהזמן עובר... ולצערי גם מספיק לקרוא פחות. אבל אני שמח לראות שהלדין עדיין עומד באתגרים, ובתקווה באתגר הקרוב אני אספיק להביא את הרעיון שלי לכתב!

האתגר השבועי החדש: סיפור על טיול שהשתבש.

כסיפור פנטזיה, תוכלו לספר על לוחם שנוסע לכפר חוף לנוח ולספוג קצת שמש, כאשר קבוצת אורקים פושטים על הכפר לפני שהוא מספיק להתרווח; או על מכשפה שיוצאת למסע ימי כדי לחקור מפלצות ימיות מסתוריות, רק כדי לגלות שהיא סובלת ממחלת ים ועליה דרך אחחרת לבלות את הקיץ.

כסיפור מודרני, תוכלו לספר על אדם שבעת טיול סקי נקלע למפולת שלגים, וצריך למצוא דרך לשרוד מספיק זמן כדי שכוחות ההצלה יוכלו להגיע אליו; או על אדם דתי שמחליט ללכת בעקבותיו של קדוש שבו הוא מאמין, רק כדי לגלות שיחד איתו צועדים קבוצה של סטודנטים לתיאולוגיה שמנתחים ומפרקים לרסיסים את כל מה שחשב שידע על אותו הקדוש.

אם אתם רוצים סיפור מד"ב, תוכלו לספר על אישה שבוחרת להתבודד בטבע לפרק זמן ארוך, וכשהיא חוזרת אל הציוויליזציה, היא מגלה שמגיפה קטלנית לא הותירה הרבה לחזור אליו; או על רואה חשבון שבדרכו אל כוכב ים מרהיב נחטף על ידי ספינת פיראטים, ולפתע הוא נלקח לחיים שונים מכל מה שחווה בעבר.

או, כמובן, כל מה שעולה על דעתכם.

אשמח כרגיל לשמוע את דעתכם על האתגר הנוכחי ועל הקודם.
וכמובן, שיהיה לנו בכיף ובהצלחה!
 
חזרה
Top