• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה דו-שבועי מספר 26!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

האתגר הקודם כנראה היה מאתגר במיוחד - רק שני סיפורים התפרסמו הפעם, של שני הכותבים הקבועים של האתגרים! אבל בפעם הראשונה התפרסם סיפור meta על האתגר השבועי, ולכן אני מסמן את האתגר הזה כהצלחה :)

האתגר השבועי החדש: סיפור על השקט שלפני הסערה.

כמה רעיונות, לשימושכם:
כסיפור פנטזיה, תוכלו לספר על חבורה של הרפתקנים, על מפתן דלתו של אויבם הגדול, מחליפים מילים לפני הקרב האחרון; או שתספרו על הלוחמת שעומדת לבדה בשערי העיר, ממתינה לשד הקטלני שמגיע לחסל אותה, ומהרהרת על מה שהוביל אותה לעכב את השד עד שהאזרחים יספיקו להתפנות.

עבור סיפור מודרני, תוכלו לספר על חייל שמטוס, ערב בואו למלחמה, מדבר עם חבריו על הדברים שהשאיר מאחור לפני שהם יוצאים לקרב; או על סלבריטאי בחדר ההלבשה לפני השידור, מנסה להחליט מה יהיו דבריו המדויקים, ואיך הוא יצא מהארון מול הצופים.

סיפור מד"ב יכול להיות על חבורה של שורדי אפוקליפסת זומבים, שממתינים בחדרם הנעול עם הנשקים דרוכים, מנסים למצוא מילים אחרונות לפני שהמון הזומבים יפרוץ את הדלת וינסה להרוג את כולם; או על מדענית מבריקה שיושבת אל מול המצאתה האחרונה, מתלבטת אם להפעיל אותה ולראות את העולם משתנה סביבה.

או, כמובן, כל סיפור שמוצא חן בעיניכם.

מה דעתכם על האתגר הקודם? מה עם האתגר הנוכחי? מצאו חן בעיניכם - או לא?
האם האתגר הקודם היה קשה במיוחד, או שפשוט לא מצאתם את הזמן?

וכמובן, שיהיה לנו בכיף ובהצלחה!
 
לא יודע למה, פשוט לא הצלחתי לחשוב על רעיון שמוצא חן בעיניי. אז חזרתי להסתכל על הצעות הרעיונות שלך, ראיתי באיזו קלות אתה נותן רעיונות מגניבים לנושא, ניסיתי לחשוב עוד קצת, ועדיין נכשלתי. ועוד היה לי רצף די טוב לפני כן.
 
קשור בעקיפין, אני תוהה כמה אנשים כאן משתפים את הסיפורים שהם כתבו או קראו במקומות אחרים ברשת. יש כאן סיפורים מעולים, אבל הדרך למשוך עוד אנשים (לכתוב וגם לקרוא) זה פשוט לשתף ולהפיץ בקרב חברים את הסיפורים ואת האתגר. אני די בטוח שיש אנשים שהיו שמחים להשתתף, אבל פשוט לא שמעו על אתגר הכתיבה.
 
חזרה
Top