• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה דו-שבועי מספר 16!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

סיפורים שעלו לאחר תום האתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

וואו, מצד אחד מרגיש שעבר המון זמן מאז האתגר השני, מצד שני עבורי זה חלף מהר מאוד. אבל נדמה שיש דברים שלא משתנים: עדיין הסיפורים התפרסמו לקראת סוף האתגר... :)
אני מקווה שעבורי הלחץ ירד בקרוב, ואוכל לשוב לכתוב לאתגרים, במיוחד עבור האתגר הזה. כי הגענו לאתגר ה-10000 בבינארית! מה שאומר שיש לנו אתגר מיוחד.

האתגר השבועי החדש: סיפור על אחד המקומות מהאתגרים הקודמים, בתקופת זמן אחרת. במילים אחרות: עליכם למצוא מיקום מעניין שעליו סופר באחד הסיפורים, ולכתוב עליו סיפור. אפשר כמה שנים קודם לכן או אחרי כן, אבל אפשר (ואף מומלץ) לזלוג מפנטזיה למד"ב וכדומה.

כמה רעיונות, לשימושכם:
תוכלו לספר על המסע הראשון של דרך הזהב, הרכבת מתוך סיפורו של ת'ור, דף לבן, מחול צבעים, ומי מנוחות, על אלה שיצרו אותה ועל הסיבות שלהם.

תוכלו לספר על הבנק מתוך טו מאץ' אינפורמיישן של 2MUCH, ועל כל שודי הבנק שהוא ראה וחווה לאורך השנים, בעולם מלא באנשים עם כוחות על.

תוכלו לספר על הישרדות בעולם האכזרי מתוך ראייתם המוגבלת של בני האדם, על גזע חייזרי שמנסה להשאיר את עצמו בחיים אל מול האכזריות חסרת הפשר של החיות סביבו.

או, כמובן, כל סיפור שמוצא חן בעיניכם.

איך היה אתגר דו-שבועי? האם הזמן עזר, או שהסיח את הדעת? האם ניצלתם את השבועיים, או שבסוף כתבתם הכל בימים האחרונים? מה דעתכם על האתגר הנוכחי, והקודם?

שיהיה לנו בכיף ובהצלחה!
 
מצד אחד אני מתעניין אם אפשר לכתוב על מקום מאתגר קודם שכתבתי בעצמי, מצד שני- זה הורס את הכיף.
אז...
נו טוב, יש לנו שבועיים למצוא אתגר :D

האתגר הדו שבועי היה נחמד, רק שהייתי עמוס כל כך השבוע הזה שבשבילי זה היה אותו דבר כמו אתגר שבועי :p
אז כן, כתבתי ממש ביום האחרון את האתגר, מיד אחרי שסיימתי את קרב הבוס המטורף וה[הכנס התבכיינות כאן] שרוי הריץ במוות עגום (וניצחנו בו! תאכל את זה רוי!)
 
כשאני מסתכל על האתגרים השבועיים להם כתבתי, אני רואה שכמעט כולם (או כולם, לא זוכר) היו בנושאים פשוטים: שוק וחושים הן שתי הדוגמאות העולות לי לראש. הנושאים המטא-ים קשים לי יותר, ואני פשוט מוותר עליהם מראש.
 
נראה שעם אתגר עם זמן כפול האיחור שלי כפול :)

האמת שביום שרציתי לכתוב נמנעה ממני הגישה למחשב לכמה ימים, ואז כבר התפרסם האתגר הזה...
אני אפרסם מחר את אתגר 15 (שלמצוא רעיון לא גרנדיוזי בשבילו שיעבוד היה לי ממש קשה), ואשלב אותו עם דרך הזהב מאתגר 14 שלא הספקתי לפרסם.

אבל את הרעיון של השבוע אני ממש אוהב! הוא גם יותר פשוט, לכתוב על מקום זה הרבה יותר קל מעל קונספט דמות/רגש ספציפי, אבל יכול לצאת ממש מגניב. אותו אני בטוח אכתוב בזמן (ומעכשיו את כל הבאים אכתוב בזמן גם כן- אני לא אתן להארכה לאתגר דו שבועי ללכת סתם).

דרך אגב, היה ממש מוזר לי לראות שבוע שבו אין בפורום הזה מלא פעילות של סיפורים. התרגלתי כבר לאתגרים. נראה שכולם פשוט לקחו אקסטרא שבוע לחשוב ולא פרסמו בו כלום, ואז פרסמו בשבוע השני כאילו הוא השבוע הראשון.

טוב, סוף חפירה. לסיכום : אני מאוד אוהב את האתגרים, ומקווה שימשיכו לעוד הרבה זמן.
 
חזרה
Top