• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אני רוצה לבנות הרפתקה בסגנון "הימים העליזים" של ממד

אחרי הרבה זמן הצלחתי (סוף סוף!) לשכנע את אחותי הקטנה לנסות מבוכים ודרקונים.

אני רוצה לבנות לה הרפתקה משעשעת מהסוג הישן שאני לפעמים שומע עליה כאן בפורום (דמויות מגוכחות והרבה צחוקים) אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי לרשומות כל שהם בשביל השראה.

מעבר לזה אני תוהה על איזה מקצוע להמליץ לה (אנחנו נשחק בגרסה חמש שהיא כנראה הטובה ביותר למתחילים) ואני תוהה איזה מקצוע יהיה כיפי להתחיל,. אני חושב על וורלאק הקסבלייד או מכשף דרקון.
היא בת 15 חכמה מאוד כך שאני מאמין שהיא תוכל להסתדר עם דברים יותר מקדמים מלוחם פשוט.
 
אם אתה רוצה מטיל לחשים למתחילים, תן לה דרואיד או כוהן. מקצועות שדבר ראשון יכולים למלא הרבה תפקידים בעצמם (לחשי נזק בטווח, דמויות קפא"פ, לחשים להתקלויות חברתיות, ובשביל דרואיד יכולת התגנבות נהדרת)
דבר שני, הם יכולים לשנות לחלוטין את הלחשים שלהם, ככה שאם היא בוחרת לחש גרוע, זו מנוחה ארוכה אחת לשנות אותו, לא דרגה שלמה כמו וורלוק וכושף.
 
הרפתקה קומית או הרפתקה קלילה?

כל הרפתקה אפשר להקליל עם הדב"שים הנכונים, למשל:

הערפד בטירה המסתורית הוא בעצם EMO בכיין עם כסף שקרא יותר מידי רומנים רומנטיים על ערפדים והוא מנסה להיות אחד מהם באמצעות תחפושות מפגרות ותפאורה יקרה.

הדמות שלה נתקלת בשלושה טבאקסי מעצבנים שמבוססים על החתולים הסמוראים, כולל ההוא עם השמשייה.

אורקים שעושים מסיבה רועשת שכוללת ריקודי פוגו ותחרות רודאו על חזיר ענק ומרוח בשמן חלקלק.

הדמות מקבלת משימות ממפקח המשטרה שמתחזה לקבצן. בעצם הוא בכלל דרקון זהב שמתחזה למפקח המשטרה שמתחזה לקבצן.

חבורת אנשי כת מנסים לזמן את השטן, במקומו הם מזמנים את כוהנת הלייף סטייל אודטה שהסתתרה בגהינום בעזרת קסמים סיינטולוגיים תחת הכינוי ODEATHA ופנינה רוזנבלום מחפשת אותה כדי לנקום בה בגלל סכסוך עסקי מפוקפק.

כיפה אדומה עובדת עם הזאב. היא ביימה את מותה כדי לגרום להרפתקנים ללכת לנסות לנקום כדי שהיא ואיש הזאב יוכלו להרוג אותם ולקחת את חפצי הקסם שלהם.

הדמות מוצאת פתק שעליו כתוב "באי שבמרכז האגם קברתי את הפנינים העמיטיות שלי, אחד שגר פעם בבית הזה".
 
אני רוצה לבנות את זה משעשע עם הרבה קומדיה אבל לא לזרוק את הרצינות מהחלון באופן מוחלט.
כלומר היא עומד לפשות על מחנה של גובלינים ולהרוג אורקים אבל חלק גדול מהם יהיו סטריאוטיפים מגוחכים, 40/60 אחוז קומדיה ורצינות מתחלפים.
 
זו שאלה ממש מעניינת.
קצת קשה לענות עליה מבלי לדעת מה ההומור שמצחיק אותה - קודם כל היא בת 15, אז זה שונה מההומור למשל שמצחיק את הילדים שלי.
רעיון שאתה יכול לעשות, זה להחליט שהיא בעצם מופיעה בעולם פנטזיה, אבל בתור עצמה (רק עם יכולות הטלת לחשים או לחימה) וכל מיני אנשים או גופים שהיא מכירה מופיעים גם בעולם רק בתור תפקידים משעשעים. למשל, אולי בעל המכולת השכונתית הוא פתאום הברמן המקומי, רק שהוא הפך להיות אלף גבוה ומקועקע שאוהב לשיר.

אבל זה כיוון אחד, שמאוד תלוי במה שאתם אוהבים.
 
אני רוצה לבנות לה הרפתקה משעשעת מהסוג הישן שאני לפעמים שומע עליה כאן בפורום (דמויות מגוכחות והרבה צחוקים) אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי לרשומות כל שהם בשביל השראה.
רשומות רומח הדרקון. גדילן ופיזבן עושים שטויות ונהנים ביחד. מצטרף להמלצת המפקד להקליל את ההרפתקה עם דמויות קומיות, ולא חושב שכדאי ליצור הרפתקה קומית מלכתחילה.
 
משהו שאני הייתי עושה בתור מנחה בן 15 - מתקיל את החבורה ביריבים שמבוססים על המורים השנואים עלינו.

למשל - בבון שהוא בעצם קוסם רשע שקיבל צורת בבון בגלל קללה. לבבון-קוסם קראו יצחק סטונג והוא היה מבוסס על מורה למתמטיקה בעל שם דומה, שהייתה לו תסרוקת שהזכירה את השיער על אוזני הבבונים. הקוסם הרשע הטיל את לחשיו תוך שימוש בביטויים אופייניים למורה יצחק, כגון "אתה אתה ואתה, שניכם החוצה!"

המורה ה"אהוב" יצחק גם הופיע ברקע להרפתקה אחרת בתור ליץ' בשם ליצ'חאק. אני גם הועפתי מבית הספר לאיזה יום כי יצחק תפס אותי בשיעור מצייר אותו במחברת בדמות ליץ' מגחך המתעלל בהרפתקנים באמצעות כשפיו.

היה לנו גם מורה לתנ"ך, שנהג לירוק תוך כדי שהוא מדבר ולסכן את התלמידים בשורה הראשונה ברסס רטוב. הוא קיבל את הכינוי "חיקסוס" אחרי שבזמן שסיפר על התיאוריה ששבטי ההיקסוס הם בני ישראל בגלות מצרים, פלט יריקה עסיסית במיוחד על התלמידים בזמן שביטא בהטעמה את השם "חיקסוס" - כמובן שגם הוא הפך למין מפלץ בשם חיקסוס שיורק שפכים, רירים וג'לים מסוכנים.

היו עוד כמה מורים שזכו לככב בתור מפלצות, דב"שים מעצבנים וכו'. נכון, זה לא היה בוגר ולא יפה ולא חינוכי, אבל זה היה משעשע באותו קונטקסט.

מניח שהיום הייתי כותב משהו כזה על סיוון רהב מאיר הטרחנית והמכעיסה. כל דור והמורים הגרועים שלו.
 
היא בת 15 חכמה מאוד כך שאני מאמין שהיא תוכל להסתדר עם דברים יותר מקדמים מלוחם פשוט.
אתה יודע, קראתי את ההודעה שלך ועד המשפט הזה הייתי בטוחה שאתה מדבר על ילדה בת חמש... אבל אנחנו התחלנו לשחק בגילאי 12- 13 , אז זה נשמע ... לא קצת מתנשא, אלא מאוד מתנשא. אולי תספר לנו מה היה הטעונים שלה נגד, ואולי נוכל לעזור לך לבנות הרפתקאה שתתאים לה ?
( לא מבטיחה להשאר בגזרת מו"ד).
 
חזרה
Top