• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אמבר האלק (תפלץ שחום) - Umber Hulk

אחד היצורים האהובים עליי, אורב מתחת לפני האדמה, פורץ דרך הרצפה או הקיר ותוקף בהפתעה, מבט אליו מבלבל את האויבים ואני תמיד אזכור שבאחד הקמפיינים שלי הוא עמד לכרסם את הראש של אחת הדמויות (ובכך למנוע כל סיכוי להחייאה), ששחקן ערני הציל ברגע האחרון.
זו לא צביעה חדשה ממש אלא קצת יותר ישנה, אני מרוצה מהעור/שריון שלו, אבל בענין הפנים העיניים לא יצאו הכי ברורות והכי חמור - יש אשליה שהוא נראה מחייך בתמונה! חחח אבל הוא לא!
תודו שזה יצור מגניב.
1632733532379.png

קישור למקור למעוניינים:
 
הוא נראה ממש חמוד! הוא אפילו מחייך!
חחח זה נורא בעיניי שהוא מחייך, אני אפילו לא יודע איך לתקן דבר שכזה, אני צריך להסתכל על צביעות של אחרים, למרות שאני לא בטוח שאני רוצה לגעת בו שוב (בשמחה הייתי צובע אחד כזה חדש).
 
מה שאמרת זה בדיוק הפתרון שחשבתי עליו, כי אחרי שהרצתי תמונות ברשת - אצל כולם הדגם הזה יצא מחייך חחח, זה מאפיין דפוק של המיניאטורה, כמו שלפעמים אנחנו רואים מנעול עם ברגים שנראה אנושי :)
הבעיה היחידה היא שאת המיניאטורה הזו צבעתי עם חום שהרכבתי את הנוסחה שלו באלתור, במקום וללא רישום כמויות ולכן אני לעולם לא אגיע בדיוק לאותו גוון.
נראה לי שאם יהיה לי זמן אני כבר אשקיע אותו על מיניאטורה אחרת, נקווה שהשחקנים לא ישימו לב שהוא מחייך ומי שכן - אני אכוון את ההתקפות של התפלץ ישירות אליו!
 
חזרה
Top